Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Mun mielestän on eettisesti väärin ottaa tällaiseen deittailu reality-ohjelmaan Mus tafan kaltainen mies, joka antaa ymmärtää, että hänen nainen ei saisi liikkua vapaasti eikä edes nauraa toisen miehen jutuille. Oikeastaan hänen puheet olivat jopa pelottavia
Vierailija kirjoitti:
Mustafan ja Stefanon pitäisi osallistua vastaavan ohjelmaan jossakin Ukrainaissa, tai Valko-Venäjällä saadakseen haluamiaan kirjeitä. Ei Suomessa. Mietin lähinnä pitivätkö/pitävätkö Kanadansuomalaiset Suomalaisia jotenkin ''surkeampina'' kuin itseään? Ja näin odottivat kirjeittensä/vastaajiensa tason (nyt puhtaasti deittimarkkinoita silmällä pitäen) lyövän heidät itsensä?
Tästä samaa mieltä, eli Mustiksen ja Stefun pitäisi Suomen sijasta suunnata itä-Euroopan köyhien maiden markkinoille, jos nuorta simpsakkaa tipua kaipailevat. Vaikea sanoa kanadalaisista noin niinkuin yleisellä tasolla, mutta ainakin perusjenkkiläisillä miehillä olen törmännyt ärsyttävään asenteeseen, että luulevat olevansa Suomessa jotain jackpoteja juuri sen takia, että ovat jenkkilästä. Itsekin olen saanut sellaiselle miehelle oikein vääntää, että mulla ei ole mitään interessiä edes ajatella Yhdysvaltoihin muuttoa, sillä en usko sen valtion tarjoavan mulle mitään sen enempää mitä voisin saada Suomessa. Eivät voineet uskoa, että muka olisi joku, joka ei haluaisi muuttaa Yhdysvaltoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa kanadalaisista noin niinkuin yleisellä tasolla, mutta ainakin perusjenkkiläisillä miehillä olen törmännyt ärsyttävään asenteeseen, että luulevat olevansa Suomessa jotain jackpoteja juuri sen takia, että ovat jenkkilästä. Itsekin olen saanut sellaiselle miehelle oikein vääntää, että mulla ei ole mitään interessiä edes ajatella Yhdysvaltoihin muuttoa, sillä en usko sen valtion tarjoavan mulle mitään sen enempää mitä voisin saada Suomessa. Eivät voineet uskoa, että muka olisi joku, joka ei haluaisi muuttaa Yhdysvaltoihin.
Tämä sinällään ihan mielenkiintoinen asia, koska toisaalta molemmat tuntuivat vilpittömästi arvostavan Suomea (ns. kaukaisena mystisenä maana). Mutta onko silti omaan päähän alitajuntaisesti juurtunut ajatus siitä, että kaikki olisi rapakon takana ns. suurempaa (ja parempaa)?
Kristiina xx kirjoitti:
Mun mielestän on eettisesti väärin ottaa tällaiseen deittailu reality-ohjelmaan Mus tafan kaltainen mies, joka antaa ymmärtää, että hänen nainen ei saisi liikkua vapaasti eikä edes nauraa toisen miehen jutuille. Oikeastaan hänen puheet olivat jopa pelottavia
Olen nähnyt vain Mustafan esittelyn ja sen perusteella heppu vaikutti aika liberaalilta. Sanoi, että nimenomaan haluaa suomalaisia naisia kun ovat niin suoria ja miten turkkilaiset naiset tökkii. Kertoi myös, että 20 vuodessa Suomi on tullut tutuksi ja kaipaa Suomea, siksikin myös suomalainen nainen toiveena. JA kun esittelytekstissä vielä mainittu herran lempijuomaksi viskit ja viinit, niin tuon esittelyn pohjalta tulee kuva hyvinkin liberaalista ja länsimaalaistuneesta turkkilaisesta miehestä. Eli siihen nähden todella hälyyttävää ja huolestuttavaa, jos Mustafasta paljastuukin myöhemmissä jaksoissa esiin tuollaisia piirteitä!! Missä jaksossa Mustafa selitti noita juttuja ja kuuliko naiset niitä? Toivottavasti ensiesittelyn perusteella Mustafasta väärän kuvan perusteella kiinnostuneet naiset uskaltavat nostaa kytkintä kun nuo sovinistiset ja oikeasti hälyyttävät puheet tulee esiin! Ja joku vastuu pitäisi olla myös tuotantoyhtiöllä. Jos kesken deittiohjelman kuvauksen mies paljastuu henkistä väkivaltaa ihannoivaksi/käyttäväksi, niin olisi tuottajien vastuu vetää peli poikki ja Mustafa ulos.
Mistä nuo Kanadan miehet tiesi hakea Suomen maajussi ohjelmaan.? Suomalainen isä vai oliko jo isoisä ja ei oo aiemmin Suomessa vierailleet. Hakivatko vaan kun pääsevät ilmaiseksi Suomeen? Luulisi Kanadasta naista löytyvän.
Mat sanoi jotain naista kiihkeäksi. Tais olla harmaapäinen, ihan ok:n oloinen. Hiukset sais värjäyttää toisen väriseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa kanadalaisista noin niinkuin yleisellä tasolla, mutta ainakin perusjenkkiläisillä miehillä olen törmännyt ärsyttävään asenteeseen, että luulevat olevansa Suomessa jotain jackpoteja juuri sen takia, että ovat jenkkilästä. Itsekin olen saanut sellaiselle miehelle oikein vääntää, että mulla ei ole mitään interessiä edes ajatella Yhdysvaltoihin muuttoa, sillä en usko sen valtion tarjoavan mulle mitään sen enempää mitä voisin saada Suomessa. Eivät voineet uskoa, että muka olisi joku, joka ei haluaisi muuttaa Yhdysvaltoihin.
Tämä sinällään ihan mielenkiintoinen asia, koska toisaalta molemmat tuntuivat vilpittömästi arvostavan Suomea (ns. kaukaisena mystisenä maana). Mutta onko silti omaan päähän alitajuntaisesti juurtunut ajatus siitä, että kaikki olisi rapakon takana ns. suurempaa (ja parempaa)?
Veikkaan, että on. Ihan jo senkin takia, että heidän omat vanhempansa ja isovanhempansa muuttivat Suomesta pois paremmille apajille ja siihen aikaan kun sukulaiset muuttivat Suomesta pois, oli Suomi varsin köyhä ja erilainen maa mitä nykyään. Siten noille amerikansuomalaisten jälkeläisille jää toisinaan Suomesta mielikuva, joka vastannee pahimmillaan jotain sadan vuoden takaista Suomea ja heillä voi hyvinkin olla takaraivossa ajatus, että kaikki suomalaiset edelleen muuttaisivat rapakon taakse, jos vaan mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko se kiva nainen, joka lähetti Matthewille päälläseisonta videon, mukana pikatreffeillä? Meni niin pikaisesti ohi se osio ettei ehtinyt kaikkia kunnolla nähdä.
Stefanoon se video ainakin näytti tekevän vaikutuksen kun sitä vierestä vilkuili.
Taisi herättää huvitusta ko. video, lihava suominainen yrittää hyllyen päälläseisontaa.
ainakin jossain maassa tykätään että nainen on runsasmuotoinen, on reittä ja pyllyä ja kai myös Pitää olla rinnat tukevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että on. Ihan jo senkin takia, että heidän omat vanhempansa ja isovanhempansa muuttivat Suomesta pois paremmille apajille ja siihen aikaan kun sukulaiset muuttivat Suomesta pois, oli Suomi varsin köyhä ja erilainen maa mitä nykyään. Siten noille amerikansuomalaisten jälkeläisille jää toisinaan Suomesta mielikuva, joka vastannee pahimmillaan jotain sadan vuoden takaista Suomea ja heillä voi hyvinkin olla takaraivossa ajatus, että kaikki suomalaiset edelleen muuttaisivat rapakon taakse, jos vaan mahdollista.
Suomesta saa tietoa netistä. Vaikkei tulisi mitään suhdetta Kanadan miehillä niin saattavat tulla uudelleen visiitille Suomeen joskus.
Eikä liputkaan niin tyyriitä oo, alle 1000 euroa.
Kaikenlaisia hörhöjä kirjoitti:
Entä nainen joka tuijotti maajussiehdokastaan koko ajan silmiin, ja kehui vielä, että hän tuijottaa näin aina kaikkia , ja hänen katseensa täytyy kestää....!!!
Todella moukkamaista, maailmalla pidetään röyhkeytenä tuijottaa, saati suoraan silmiin tuijottamista. ! Eipä ollut kummoinen sivistystaso tällä naisella, ja ei tullut valituksi, vaikka miten töllisteli miestä. Eli mies ei hänestä sitten ollut " katseen kestävä"!
"saati suoraan silmiin tuijottamista". No minne hänen olisi sitten pitänyt tuijottaa? Muniin? :-D
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole näemmä uskannut avata tätä linkkiä kun tästä ei ole tullut keskustelua. Mä pitkän arpomisen jälkeen avasin (luulin joksikin epämääräiseksi virusta levittäväksi deittisivustoksi) mutta jumakekka, tämähän on Stefun toinen bisness! Suora lainaus nettisivuilta:
About Us
Miss Elite is an international beauty pageant competition taking place in Somabay, a modern town resort at the Red Sea & the Grand Finale at the Fairmont Nile City, Cairo, Egypt.
Address
Phoenicia BLDG
10 A street, Monteverde
Metn, Lebanon
+9613131315info@misseliteworld.com
All our contestants are A class top models, singers, actresses, previous miss universes, influencers and more.
STEFANO DOUAIHY 🇱🇧
Founder & CEO
stefano@misseliteworld.com
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Olen nähnyt vain Mustafan esittelyn ja sen perusteella heppu vaikutti aika liberaalilta. Sanoi, että nimenomaan haluaa suomalaisia naisia kun ovat niin suoria ja miten turkkilaiset naiset tökkii. Kertoi myös, että 20 vuodessa Suomi on tullut tutuksi ja kaipaa Suomea, siksikin myös suomalainen nainen toiveena. JA kun esittelytekstissä vielä mainittu herran lempijuomaksi viskit ja viinit, niin tuon esittelyn pohjalta tulee kuva hyvinkin liberaalista ja länsimaalaistuneesta turkkilaisesta miehestä. Eli siihen nähden todella hälyyttävää ja huolestuttavaa, jos Mustafasta paljastuukin myöhemmissä jaksoissa esiin tuollaisia piirteitä!! Missä jaksossa Mustafa selitti noita juttuja ja kuuliko naiset niitä? Toivottavasti ensiesittelyn perusteella Mustafasta väärän kuvan perusteella kiinnostuneet naiset uskaltavat nostaa kytkintä kun nuo sovinistiset ja oikeasti hälyyttävät puheet tulee esiin! Ja joku vastuu pitäisi olla myös tuotantoyhtiöllä. Jos kesken deittiohjelman kuvauksen mies paljastuu henkistä väkivaltaa ihannoivaksi/käyttäväksi, niin olisi tuottajien vastuu vetää peli poikki ja Mustafa ulos.
Mustafa puhui esittelyvideossa niinkuin nyt oletti (kokeneena konkarina) kohdeyleisönsä toivovan. Se ei vaan enää tuolla iällä toiminut (kuten nuorempana Turkin aurinkorannoilla). Siis sekään.
Toivottavasti murjaisee vielä jotain jatkossa => viihdettä roppakaupalla.
Stefano oli kuin seipään niellyt, kun se mongersi niistä ''huonoista ja hyvistä uutisistaan''. Varmaan olisi halunut olla tuhansien kilometrien päässä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomesta saa tietoa netistä. Vaikkei tulisi mitään suhdetta Kanadan miehillä niin saattavat tulla uudelleen visiitille Suomeen joskus.
Niinhän sitä luulisi, että nykyään netin välityksellä olisi helppo tutustua nykysuomalaiseen kulttuuriin ja lennotkin ovat nopeita ja edullisia aiempiin vuosikymmeniin verrattuna. Olen se, joka aiemmin kirjoitti siitä että monilla useamman polven amerikansuomalaisilla käsitys Suomesta on varsin myyttinen ja erikoinen. Tavallaan he jopa itse aktiivisesti vaalivat tuota myyttistä ja vanhaa Suomi-kuvaa mielessään ja omassa kulttuurissaan. En siis puhu nyt Mattista enkä Roystä kun en heitä tunne, vaan puhun yleisemmällä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Mistä nuo Kanadan miehet tiesi hakea Suomen maajussi ohjelmaan.? Suomalainen isä vai oliko jo isoisä ja ei oo aiemmin Suomessa vierailleet. Hakivatko vaan kun pääsevät ilmaiseksi Suomeen? Luulisi Kanadasta naista löytyvän.
Eivät he hakemalla hakeneet, vaan casting löysi heidät erinäisten puskaradioiden kautta. Matt on ainakin jossain haastattelussa kertonut, että kuuli joltain tutun tutulta, että Suomi-taustaisia sinkkuja etsitään ohjelmaan ja Mattin sisko oli varoittanut, että voi olla joku huijaus.
Vierailija kirjoitti:
Stefano ei varmaan oikeasti tajunnut, että hänen olisi jo hakuvaiheessa pitänyt kertoa 30v ikärajasta. Suomessa Vapun kanssa keakustellessa Vappu vaikutti aidosti ällistyneeltä tästä. Ja Steffin puheesta tajusi, että hän piti itsestäänselvänä, että naisen tulee olla alle 30v. Jos siellä ei kukaan perheetön mies kuvittelekaan, että perheenperustamiseen tähtäävään suhteeseen halajaisi muita kuin 20-30v naisia. Eli tässä lienee jonkinlainen kulttuurinen väärinkäsitys, joka tuli yllärinä sekä tuotannolle että Stefanolle?
En ole nähnyt uusinta jaksoa, eli en tiedä tuosta kuinka ylipainoisia naiset ovat. Jännää (ja aika huolestuttavaa) huomata, kuinka joillain teillä ei ole elämässään mitään muuta määrittäjää kuin painoindeksi. Minä ainakin tunnen monta ihmistä, jotka ovat ylipainoisia, mutta siitä huolimatta kauniita, älykkäitä, liikunnallisia ja aktiivisia. Paras ystäväni esim. on ainakin 15kg ylipainoinen, on aina harrastanut liikuntaa, syö pääosin terveellisesti mutta osaa myös herkutella. Pukeutuu värikkäästi, välillä tiukkoihin vaatteisiinkin, sillä hän ei stressaa jos makkarat vähän näkyvät. Hymyilee paljon ja meikkaa hyvin, joten on kaunis. Ei stressaa painosta tms. eikä kai koskaan käy vaa'alla. Oli hetken aikaa sinkkuna eronsa jälkeen, ja silloin kyllä olisi ollut miehiä tarjolla pukumiehistä rokkareihin ja maajusseista slipoveriopettajiin. Nyt hänellä urheilullinen komea nuorempi mies, ovat olleet jo pari vuotta naimisissa. Tämä ystäväni on opettanut minulle nirmaalipainoiselle paljon elämästä. Melkein sääliksi käytte te, jotka määritätte ihmisiä vain painoindeksin mukaan.
Onpa katkeraa tekstiä. Itseäni itse ylipaino ei häiritse millään tavalla - se vaan tarkoittaa konkreettisesti että en ole romanttisesti / seksuaalisesti kiinnostunut naisesta joka on lihava. Se ei siis fyysisesti viehätä ollenkaan.
Aika paljon tässä langassa parjataan lyhyitä miehiä tosin, esimerkiksi kommentti: "Hrrrr yöks ei kiitos, vaikka olenkin samaa ikäluokkaa Mustafan kanssa. Tuttu miestyyppi etelän rantakohteista: viipotetaan nuorena gigolona rannoilla ja pokaillaan vaaleita naisia. Nuorena söpönä nappisilmänä se ehkä menee, mutta nyt on jo nelikymppiseksi aika elähtänyt ja kulahtanut pikku käppänä. Hänelle sopiva olisi joku 55v 180 cm pulleahko ja rempseä mamma, jonka lapset jo isoja ja joka pystyisi pitämään "nainen ei saa nauraa muiden miesten vitseille"-Mustafan kurissa ja nuhteessa." (21 up votea)
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ensimmäistä maajussi-kautta juontanut Mia Halonen olla Kanadan kontakti, kun asuu siellä nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhhuh, kyllä juoksisin karkuun ennen kuin lähtisin noiden kahden tumman miehen matkaan. Onko tietoa onko Libanonissa naisten käytettävä huntua tms?
Libanon oli kymmeniä vuosia sitten hyvinkin vapaamielinen, Beirutia kutsuttiin Lähi-Idän Pariisiksi. Nyt Beirut on pommitettu hajalle. Pari vuotta sitten sen satamassa tapahtui suuronnettomuus, valtava räjähdys, jossamkuoli ja loukkaantui paljon ihmisiä ja talot romahtivat. Uskoisin, että Libanonista ovat lähteneet kaikki, jotka siihen kykenevät. Paitsi keinottelijat ja maanomistajat. Ja heilläkin on taloja muissa maissa.
Englantilainen kaverini asui siellä vanhaan, hyvään aikaan. Silloinkin piti pukeutua säällisesti, mutta ei mihinkään burkhan kumminkaan. Länsimaisille on/oli eri kriteerit.No se Beirut on kyllä jälleenrakennettu aika totaalisesti sen sodan jälkeen, eli ei ole pommitettu hajalle. Eikä siitä satamaräjähdyksestä nyt kyllä kahta vuotta ole.... Se sattui viime elokuussa.
No sitä pahempi! Beirutissa tuhannet ihmiset menettivät kotinsa ja kaiken omaisuutensa. Libanonin punnan arvo on romahtanut, 1000 Lb puntaa vastaa 56 eurosenttia. Libanon on täysin polvillaan.
https://english.alarabiya.net/business/economy/2020/12/01/Lebanon-s-eco…
Vierailija kirjoitti:
Onpa kauniita ja nuoren näköisiä noi naiset :o
Wut! Ei ollutkaan, kun katsoin ton treffijakson. Eihän noita edes tunnista niistä kuvista, jotka kirjeissä oli.
Katsoin Stefanon esittelyvideon vielä uudemman kerran, sen missä hän kertoo millaista naista etsii. Tavallaan tunnistan tuon naistyypin, ja tietyllä tavalla itsekin olen parhaimmillani juuri sitä. Mutta huom. parhaimmillani. Sain aikanaan oman mieheni hurmattua juuri olemalla tuollainen tasokas, tyylikäs, hillityn klassisen kaunis, avarakatseinen, kohtelias mutta samalla lämminhenkinen ja sivistynyt nainen. Mutta toisaalta olen myös samalla pikkumainen, av:lla leggisseissä ja jäätelötahraisessa hupparissa hiukset rasvaisena palstaileva nainen, joka on kaikkea muuta kuin sivistynyt, klassisen kaunis ja tasokas nainen. Osaan riidellä pienistä ja typeristä asioista kun sille päälle satun ja olla avarakatseisuuden ja sivistyneisyyden ohella myös varsin ennakkoluuloinen ja tuomitseva.
Ensimmäiset puoli vuotta pystyin olemaan niin, että näytin miehelle vain parhaimmat puolet itsestäni. Ei kukaan voi olla jatkuvasti täydellinen tai edes lähelläkään. Stefanon kaltaista miestä en olisi ikinä katsonut toista kertaa. Hänestä tulee jotenkin ontto kuori-vaikutelma.