Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Haluaisin lähettää Roylle oman yllätyspaketin. Ei turkinpippureita.
Vierailija kirjoitti:
"Mitä heille kuuluu nyt? Vappu Pimiä käy tapaamassa kaikkia neljää maajussia kysyäkseen, mitä heille kuuluu nyt? Ainakin Roylla on isoja uutisia kerrottavanaan, mitenkäs muilla?"
Tämäkin varmaan purkitettu jo ennen koronaa..?
Varmasti on purkitettu ennen koronnarajoituksia. Mitäs sitä suotta odottamaan mikä on tämän hetkinen tilanne.
Royn iso uutinen varmaan on, et paukkassu kihloihin jonkun ehdokkaan kanssa tms. Aeli jollain kävi flaxi.
Vierailija kirjoitti:
Etelän miehet ovat kiihkeitä. Auringossa hormonit hyrräävät toiseen tapaan kuin täällä pimeässä Pohjolassa...
Tuskin tätä tutkittu on missään, joten mutulla minäkin tämän "tiedon" esitän.
Voihan tuo olla näin mutta ohjelman nimi on maajussille morsian eikä maajussille panokone
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bolivar kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun puolestani Sanna saa maalata vaikka koko naamansa mustaksi. En ole sitä kieltämässä. Kerroin siitä vain oman mielipiteeni. Tämä on keskustelupalsta ja keskustelussa on tarkoitus kertoa mielipiteitä. Jos se sinua häiritsee, älä kiinnitä huomioita. Anna kuitenkin muiden kommentoida, jos haluavat.
Niin, mielenkiintoisen keskustelun ja toisen ulkonäön/tyylivalintojen arvostelun välillä vaan on aika iso ero.
Rauhoituhan nyt. Ei se ole arvostelua, jos toteaa, että "minun mielestäni Sannalla on liian tumma silmämeikki". Se olisi arvostelua, jos sanoisi, että "Sannalla on ihan kamala meikki".
Eihän Sannalla edes ole paljon silmämeikkiä, ripsaria, meikkivoidetta ja vähän huulipunaa. Sanna on sopivasti huoliteltu.
Ei ole minun makuuni. Liian tummaksi värjätty tukka ja suu kuin seitsemän leivän uuni.
"Suu kuin seitsemän leivän uuni." :D :D :D
Vanhan kansan sanonta ajalta jolloin mielensäpahoittajat osasivat valita mahd. mielipahansa tarkemmin. :)
Yleensä kyllä lihavista naisista sanottiin että perse on kuin seitsemän leivän uuni.:::) Nykyäänhn sen kuuluu ollakin, oikein pumpataan ja täytetään perää, että leviäisi.
Mulla on iso takamus. No, ja on paksut reidetkin. Mutta ei ne minulle ole koskaan olleet ongelma. Toisilla on harvat hampaat tai rimppakintut tai möhömaha. Tai ovat luisevia. Tai nenä on nöpö ja osoittaa kohti pilviä. So what: nobody is perfect oli myös kuolematon lausahdus "Piukoissa Paikoissa".
Mutta kyllä vähän pani miettimään kun kävin joku aika sitten fyssarilla joka antoijumppaliikkeitä selän vuoksi ja minua katsomatta (muuten ehkä olisi huomannut ettei ole syytä kommenttiin) lohdutti että nämä on sellaiset liikkeet ettei reidet tule paksuiksi - "sanon sen kun naisilla näyttää olevan aina pelko siitä että reidet lihovat".
Melkein aloin nauraa. Mutta sitten harmitti kun ajattelin että jos tuo olisi sanonut saman jollekin jolle vaikka oikeesti reidet olisivat olleet kompleksi niin ei olisi ollut kiva kuulla.
Ei mulla muuta. Eikä tämä edes liity maajusseihin vaan ainoastaan mun omaan perseeseen (ja reisiin)
Kannattaa muistaa, että Suomi on parisuhdeväkivallan kärkimaita, joten muutos Islamilaiseen maailmaan muuttarssa ei suominaiselle ole niin suuri, kuin monelle muulle.[/quote]
Pidetäänkö siellä muslimimaissa yhtä tarkkaa tilastoa parisuhdeväkivallasta ja käyttävätkö he samoja määritelmiä kuin Suomessa? Epäilen vahvasti...
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muistaa, että Suomi on parisuhdeväkivallan kärkimaita, joten muutos Islamilaiseen maailmaan muuttarssa ei suominaiselle ole niin suuri, kuin monelle muulle.
Pidetäänkö siellä muslimimaissa yhtä tarkkaa tilastoa parisuhdeväkivallasta ja käyttävätkö he samoja määritelmiä kuin Suomessa? Epäilen vahvasti...
Ei se nainen mitään tilastoja mieti, kun makaa verilammikossa lattialla.
minä lähtisin Mustin morsioksi saman tien, naimisiinkaan ei tarvitsisi mennä N30
Mustilla on vähän mummelin suu!! Onko hampaat/purenta alkanut painua?
Mähän oon jo Mustin kanssa, kuten kerroin. Eihän sitä heti naimisiin mennä. Nyt on korona ja Ramadan, rauhallisesti vaan. Ei saa tänä aikana haukkua ja levittää pahaa. Suruakin ollut hällä ihan tarpeeksi. Parempi on olla nyt hiljaa ja ei saa kirjoittaa ikäviä tänä suru aikana, pyydämme rauhaa.
Onko Musti puheidensa veroinen panokone? 5-6 kertaa päivässä ei riitä. Tuleeko Musti nopeasti vai jyystääkö kauan ja hartaasti? Eihän maatöistä mitään tule jos sxxksiin menee n. 6 h päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piia ei ole naisellinen. Vaan poikamainen. Jos puhutaan ulkonäöstä mutta muuten terävästi heitti Mustille haastetta kysymyksillään. hyvä Piia.
Samaa mieltä tästä. Mustin kanssa pärjännee suomalainen nainen ainoastaan jos osaa pitää kunnolla puolensa.
Ei auta sillä heillä olisi eri säännöt, mies saa katsella (ja ties mitä) vieraita naisia, mutta nainen ei saa yhtään.
Piia lienee ymmärtänyt yskän, ja sanoi haluavansa oman miehen. Toivottavasti ei huoli haaremihäntäheikkiä.
Aiemmin olen tästä tähänä ketjuun jo kirjoittanutkin, mutta menköön uudestaan. Eli ei, ei oikeaan i*s*l*a*m*i*nuskoon kuulu se, että miehellä olisi oikeus tiirailla ja deittailla muita naisia. Oikeasti ko. uskonnon pyhän kirjan mukaan aviomieheltä edellytetään nuhteetonta ja esimerkillistä käytöstä ja miehellä on paljon velvollisuuksia vaimoa kohtaan. Mm. täysi elatusvelvollisuus. Eli jos nainen halutessaan haluaisi käydä töissä, ja vaikka nainen tienaisi 10x miehen palkan verran, olisi silti miehen velvollisuus elättää nainen ja perhe. Ei toki kaikissa perheissä uskonnon mukaiset ideaalit toteudu mutta tämä olisi siis se uskonnon teoreettinen opetus parisuhteista.
Tuntemani mus*li*mi*miehet, jotka ovat melko maltillisia mutta kuitenkin selvästi Mustafaa uskonnollisempia, pohtivat sitä että on tosi tärkeää harkita tarkkaan, kenen kanssa menee naimisiin, sillä siinä on niin paljon velvollisuuksia nimenomaan miehelle ja korkea kynnys eroamiselle. He kun eivät ole näitä kukasta kukkaan huitelijoita, vaan sellaisia jotka oikeasti ottavat tosissaan aviomiehen vastuut ja velvollisuudet.
Eli Mustafan kaltaisille miehille on ihan mukava diili, jos saisi jonkun suomalaisnaisen pokattua tyttöystäväksi tai epämääräiseen avoliittoon. Säännöllistä petipuuhaa, ahkera ja vähään tyytyväinen ilmainen työjuhta pellolle ja kotiin, osallistuisi taloudenpitoon ja kustannuksiin Suomen säästöillään tms., kustantaisi lomalennot ja -matkat Suomeen ja muuallekin, ei vaatisi naimisiinmenoa vaan tyytyisi avoliittoon, eikä tyypillisen mus*li*minaisen tavoin vaatisi avioliittoa eikä mieheltä aviomiehen velvollisuuksia. Ja sitten kun mies saisi tarpeekseen tästä työjuhdasta ja haluaisi vaihtaa nuorempaan, nätimpään ja ihastuneempaan, olisi se tosi helppoa kun ei vaadittaisi mitään muodollisia avioeroja eikä naiselle maksettavia rahallisia avioerokorvauksia. Eli rusinat pullasta siis, miehen kantilta. [/
Juuri näin. Sen verran tunnen ko. kulttuuria, että turkkilaiset naiset osaavat olla nykyään vaativia. Eikä heistä noin vain päästä eroon, kun kyllästyy. Siinä ovat äkkiä naisen sukulaiset oven takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun on ruodittu morsianten ulkonäkö, vaatteet ja meikit, niin miksi kukaan ei ole kiinnittänyt huomiota Stefun hampaisiin?!? Katsokaapa vaikka tämä pätkä, jossa Stefu rallienglannillaan kertoo miss Elite kilpailusta. Siis ihmeelliset harvat ja hurjannäköiset etuhampaat! Kas kummaa kun ulkonäkökeskeinen Stefu ei ole hankkinut laminaatteja korjatakseen palikkansa.
Tuolla videolla ilmoittaa korjauttavansa hampaansa.
Ilmoittaa korjauttavansa = Ne on kokonaan eri ihmiset, jotka ilmoittavat tekevänsä vs ne, jotka tekevät.
Kuten esim. "tekemisen meininki" = kauhea kaaos ja kohkaaminen, mutta mitään konkreettista ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun on ruodittu morsianten ulkonäkö, vaatteet ja meikit, niin miksi kukaan ei ole kiinnittänyt huomiota Stefun hampaisiin?!? Katsokaapa vaikka tämä pätkä, jossa Stefu rallienglannillaan kertoo miss Elite kilpailusta. Siis ihmeelliset harvat ja hurjannäköiset etuhampaat! Kas kummaa kun ulkonäkökeskeinen Stefu ei ole hankkinut laminaatteja korjatakseen palikkansa.
Miten ihmeessä yhä nykyään käydään alentavaa karjamarkkinaa, jossa "ammattilaiset" arvostellen kyyläävät esittelykarjan päästä varpaisiin, tissitperseet, joka sopen, solan ja suut paremmuusjärjestykseen pisteyttäen?
Nimenomaan, ei kuulu tälle vuosituhannelle missikisat. Mutta samalla logiikalla voimme arvostella sitten Stefun torahampaita, olemattomia poskipäitä ja kapenevaa hiusrajaa.
Jos ei missikruunu kuulu tälle vuosituhannelle, niin ei sitten taiteen ja tieteenkään palkinnot. Samalla tavallahan taiteellinen lahjakkuus ja äly ovat luonnonlahjoja kuin kauneuskin. Kukin iloitkoon ja hyötyköön niistä lahjoista, jotka on syntymässään saanut. Minulla on lupa iloita kauniin taulun katsomisesta, miksi ei sitten kauniin ihmisen ihailemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä yhä nykyään käydään alentavaa karjamarkkinaa, jossa "ammattilaiset" arvostellen kyyläävät esittelykarjan päästä varpaisiin, tissitperseet, joka sopen, solan ja suut paremmuusjärjestykseen pisteyttäen?
Nimenomaan, ei kuulu tälle vuosituhannelle missikisat. Mutta samalla logiikalla voimme arvostella sitten Stefun torahampaita, olemattomia poskipäitä ja kapenevaa hiusrajaa.
Jos ei missikruunu kuulu tälle vuosituhannelle, niin ei sitten taiteen ja tieteenkään palkinnot. Samalla tavallahan taiteellinen lahjakkuus ja äly ovat luonnonlahjoja kuin kauneuskin. Kukin iloitkoon ja hyötyköön niistä lahjoista, jotka on syntymässään saanut. Minulla on lupa iloita kauniin taulun katsomisesta, miksi ei sitten kauniin ihmisen ihailemisesta.
Hieman eri asia "ihailla kaunista ihmistä" häiritsemättä, piinaamatta, riittävän etäältä ja kunnioittaen (ihmisarvo ja oikeus yksityisyyteen sekä koskemattomuuteen lienee kauniillakin?) kuin kilvoitella karjamarkkinoilla, joissa esittelykarja syynätään joka sentti, suu ja sopukka päästä varpaisiin 'kairaten'.
Sitäpaitsi järjetöntä kilpailla subjektiivisella käsitteellä "kauneus", kun makuja monia, eli ei 'mitattavissa'.
Hmm, aihe Musti ja sxxksi. Jaa, kyllä täs meinaa maatilan työt jäädä tekemättä, täytyy pitää vähän kuria hälle! Noh, on ihan normi etelä Euroopan mies, hormonit jyllää, aurinko paistoi. Kokemukseni kahdesta aiemmasta välimeren miehestä: eka puhui paljon, vähän tekoja, toka flirttasi, ilmeili ja sitten se oli menoa, heh. Isoja eroja. Mut kyl Musti on sanojensa mittainen, ei ehdi tännekään kokoaikaa kommentoimaan. Eli jokainen tyylillään, en kommentoi enempää. Illan jatkoja kullekin säädylle...
Vierailija kirjoitti:
Ajatus siitä, että meikit ovat haitaksi iholle on suoraan 80-luvulta. Kyllä nykyään meikit suojaavat ja hoitavat ihoa.
Olen liki 40-vuotias ikäni kosmetiikkayrityksissä töitä tehnyt nainen. Muistan vielä 15 vuotta sitten, miten kaverit naureskeli mun ihonhoitorutiineille, mutta eivät naura enää. Kerroin jo silloin, miksi ihonhoitoon kannattaa satsata ja että meikki hoitaa ja suojaa esim pakkasella ja uv-suojaa kannattaa käyttää.
Eron todella huomaa näin vanhemmiten. Mulla on iho täysin rypytön ja sileä. Meikillä ja ilman.
Hoh-hoijaa!
Olin liki 5-kymppinen, kun rypyt alkoivat kevyesti ilmestyä - naururyppyjä laskematta. Niitä tuli jo alle 3-kymppisenä. Mullekin on kaverit naureskelleet ihonhoitorutiineistani ja meikkauksestani. Eron todella huomaa näin vanhemmiten. Mullakin iho oli 45-vuotiaaksi asti asti täysin rypytön eikä ollut suurentuneita ihohuokosia, vaikka ikätovereillani oli. Sitten poistettiin mahasta kasvaimia ja samalla munanjohtimet ja toinen munasarja yhteisen verenkierron vuoksi. Silloin alkoivat vaihdevuodet ja hormonaaliset muutokset. Nyt on jo vähän ryppyjä - handelissakin kysyttiin papereita nelikymppiseksi asti.
Olen pääsääntöisesti pessyt naamani vedellä ja joskus jopa saippuaa käyttäen samalla. En juurikaan meikkaa. Joskus juhliin olen vetänyt täyställingin (jolloin ainakin käytän puhdistusmaitoa), mutta arkimeikkinä käyttänyt ripsaria usein höystettynä silmien rajauksella. Huulipunaakin saatan käyttää (ja huulet rajata), mutta kulmavärin olen lisännyt iän myötä perustarpeisiin.
Atoopikkona kosteusvoidetta kuluu ja herkästi palavana myös aurinkovoiteita käytän kesäisin/etelässä.
NE ON NE GEENIT! Mä olen tupakoinutkin sen askin päivässä 45-vuotiaaksi asti.
Sitten - mitä näihin Lähi- idän ihmeisiin tulee, oli mullakin nuorempana(kin) sieltä ihailijoita miesvaltaisen työpaikan ja ammatin suomina etuina. Täällä asuivat ja olivat koulunsa täällä käyneet. Naimisiin olisi pitänyt mennä ja kun ei mulla ollut kiirettä, se kysymys kuului: "Etkö tarvitse miestä turvaksesi?"
En ole tarvinnut. Muita käyttökohteita on kyllä ollut - kuten asuinkumppani.
Etelän miehet ovat kiihkeitä. Auringossa hormonit hyrräävät toiseen tapaan kuin täällä pimeässä Pohjolassa...
Tuskin tätä tutkittu on missään, joten mutulla minäkin tämän "tiedon" esitän.