Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rynnäs-Sannalle oma ohjelma! Hän on tahattoman koominen. Suuri ajattelija :D
Ei hemmetti, hyvä idea :D jotenkin niin pirtsakan oloinen. Mustihan sanoi Sannasta, että hän on liian ujo (kun ei suostunut pusuun), mutta mun mielestä Sanna vaikuttaa tosi rempseältä ja suorasanaiselta. Hauska aina se ”kökökökö”, kun Musti vitsailee tai kun ehdotti sitä pusua
Musti ei tollona (englanniksi tai yleensäkään millään kielellä) vain tiedä montaa muuta adjektiiviä.
Tyhjästä päästä on paha nyhjästä, vaikka täällä kiihkolla kehitelty "nerouksia" umpinuppitampioille.
Sama S:llä, pseudosyväanalyysi kaikista ehdokkaistaan: Big Baby tai Big Momma, ja sillä sanavarasto tyhjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa tietää noiden koulutus ja ammatit.
Katsoin ensimmäisiä jaksoja uusiksi.
Piia: kotiäiti
(Hänen lapsi oli kirjoittanut kirjeen joten eivät ole ihan pieniä?)
Maarit: hänellä on ravintolaSuvi-Tuuli: kokki, sairaanhoitaja ja opettaja
(Matt vihjaili tarvitsevansa suomen opettajaa)
Open pitäisi tässäkin tapauksessa osata se opetuskieli ensin itse, jotta voisi englanniksi opettaa suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Terhi on kaikkein suloisin. Tarttis vaan saada vähän väriä naamaan ja ilmeisiin ja jonkun kertomaan mitä panna päälleen. Mutta muuten tosi kuulas ilmestys. Luulen että Terhi paranee vuosi vuodelta kuin hyvä punaviini.
On muuten ihan Royn äidin oloinen.
Jäänyt minulle vähän etäiseksi, kun en ole katsonut ohjelmaa ihan alusta asti. Viime jaksossa kiinnitin huomiota siihen, kun Terhi sanoi aivan rauhallisesti ettei jännitä lainkaan. Treffejä tai muutakaan. Että tulee mitä tulee. Noinhan se juuri pitääkin suhtautua. Asiat menee niin kuin on tarkoitettu. Jos mies on oikea ja juttu toimii, niin eihän siinä ole tarpeen mitään sen enempää kisailla tai turhaan jännitellä. Kypsän ihmisen suhtautumista.
Periaatteessa hyvä asenne, mutta Terhiltä puuttuu kaikki romanttisuus ja flirttailu. Sporttisen oloinen nainen, joka varmasti tykkää tehdä ja mennä, mutta Roi on hieman flirtimpi ja romanttisempi. Terhin puhe ja olemus on tosi sellaista miesmäistä. Roi ja Terhi yhdessä näyttää kuin olisi sisarukset tai serkukset viettämässä aikaa. Ei kemiaa.
Terhi vaikuttaa herkältä, samalla vahvalta ja reilulta.
Itse en jotenkin osaa arvostaa ns. flirttimäistä käyttäytymistä ollenkaan, en varsinkaan näissä puitteissa.
Terhi vaikuttaa ja näyttää sellaiselta rutikuivalta tylsimykseltä hymyttömän yrmynaamansa kanssa. Ei myöskään näe yhtään vaivaa laittautua mitenkään; aina meikitön naama ja hiukset roikkuvat epäsiistin näköisinä. Eikä tarvi mikään kauhea pakkelinaama tietenkään olla, mutta voisi sitä edes vähän laittautua ja SIISTIYTYÄ treffeille mennessään. Huoliteltu ja iloinen Sanna on ihan toista maata, eli eipä ole ihme, että Roy onkin Sannaan mieltynyt.
Terhi on hymyillyt ja nauranut monta kertaa ohjelman aikana. Kertoo vain sinun mielesi ilkeydestä, että et sitä näe. Itsevarmojen ihmisten ei tarvitse peittää naamaansa meikillä.
Joo ja sitten ollaan ihan yksin kuten Terhi mutta itsevarmana. Kyllä 5-kymppinen nainen tarvitsee meikkiä jos meinaa miehen saada. Kylmä fakta. Miksi antaa etumatkaa muille.
Jonkun meikkifirman markkinoijakoijariko siellä pintamaalejaan ja sutejaan tuputtaa provikkaa vastaan?
Ei kai Roin poika voi tulla Suomeen armeijaan, jos ei ole kansalainen?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Jonkun keksimä läppä varmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika itse sanoi niin you tube videolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Royn pojan kertoma läppä isänsä Youtube kanavalla pari-kolme viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se yksi Mustafan nainen oikein on kun ei ole ulkomailla ennen käynyt? Se mustatukkainen laiha nainen.
Paitsi, että kertoi kuitenkin käyneensä Ruotsissa, Virossa ja Venäjällä. Ei vain laskenut näitä ulkomaiksi.
Ja kai Tanskassakin. Mutta ulkomailla ei oo käynyt. Nehän on tossa Suomen takapihalla😂
Oikea ulkomaa on semmoinen, mihin mennään lentokoneella. Nih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se yksi Mustafan nainen oikein on kun ei ole ulkomailla ennen käynyt? Se mustatukkainen laiha nainen.
Paitsi, että kertoi kuitenkin käyneensä Ruotsissa, Virossa ja Venäjällä. Ei vain laskenut näitä ulkomaiksi.
Ja kai Tanskassakin. Mutta ulkomailla ei oo käynyt. Nehän on tossa Suomen takapihalla😂
Oikea ulkomaa on semmoinen, mihin mennään lentokoneella. Nih.
Ja oikea sisämaa on semmoinen, ettei poistuta omasta ulko-ovesta ollenkaan pidemmälle ulos ulkomaille.
Mä en luottais Mustiin ollenkaan. Vilunkimies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Royn pojan kertoma läppä isänsä Youtube kanavalla pari-kolme viikkoa sitten.
Sitten on isänkin pakko olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Terhi on kaikkein suloisin. Tarttis vaan saada vähän väriä naamaan ja ilmeisiin ja jonkun kertomaan mitä panna päälleen. Mutta muuten tosi kuulas ilmestys. Luulen että Terhi paranee vuosi vuodelta kuin hyvä punaviini.
Jäänyt minulle vähän etäiseksi, kun en ole katsonut ohjelmaa ihan alusta asti. Viime jaksossa kiinnitin huomiota siihen, kun Terhi sanoi aivan rauhallisesti ettei jännitä lainkaan. Treffejä tai muutakaan. Että tulee mitä tulee. Noinhan se juuri pitääkin suhtautua. Asiat menee niin kuin on tarkoitettu. Jos mies on oikea ja juttu toimii, niin eihän siinä ole tarpeen mitään sen enempää kisailla tai turhaan jännitellä. Kypsän ihmisen suhtautumista.
Periaatteessa hyvä asenne, mutta Terhiltä puuttuu kaikki romanttisuus ja flirttailu. Sporttisen oloinen nainen, joka varmasti tykkää tehdä ja mennä, mutta Roi on hieman flirtimpi ja romanttisempi. Terhin puhe ja olemus on tosi sellaista miesmäistä. Roi ja Terhi yhdessä näyttää kuin olisi sisarukset tai serkukset viettämässä aikaa. Ei kemiaa.
Itse en jotenkin osaa arvostaa ns. flirttimäistä käyttäytymistä ollenkaan, en varsinkaan näissä puitteissa.
Terhi vaikuttaa ja näyttää sellaiselta rutikuivalta tylsimykseltä hymyttömän yrmynaamansa kanssa. Ei myöskään näe yhtään vaivaa laittautua mitenkään; aina meikitön naama ja hiukset roikkuvat epäsiistin näköisinä. Eikä tarvi mikään kauhea pakkelinaama tietenkään olla, mutta voisi sitä edes vähän laittautua ja SIISTIYTYÄ treffeille mennessään. Huoliteltu ja iloinen Sanna on ihan toista maata, eli eipä ole ihme, että Roy onkin Sannaan mieltynyt.
Terhi on hymyillyt ja nauranut monta kertaa ohjelman aikana. Kertoo vain sinun mielesi ilkeydestä, että et sitä näe. Itsevarmojen ihmisten ei tarvitse peittää naamaansa meikillä.
Joo ja sitten ollaan ihan yksin kuten Terhi mutta itsevarmana. Kyllä 5-kymppinen nainen tarvitsee meikkiä jos meinaa miehen saada. Kylmä fakta. Miksi antaa etumatkaa muille.
Ärsyttää löreäälin ja tikkurilan myyntitykkikonsulentteja, että on "luvatta" itsevarma ilman maaleja, PRKL.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää löreäälin ja tikkurilan myyntitykkikonsulentteja, että on "luvatta" itsevarma ilman maaleja, PRKL.
Eikä tarvi olla edes itsevarma, mutta jos ei vaan jostain syystä vedä pintaan pakkomaaleja, niin jo on PRKL.
No yleensäkin, tuossa iässä on iso kynnys muuttaa jonnekin toiselle puolen maapalloa. Jättää työnsä, lapsensa, vanhenevat vanhempansa.
Miten ihana voisi mies olla, että lähtisi jonnekin Nevadaan lyhyen tuttavuuden perusteella? Kertokaas, vai onko feikkiä koko ohjelma.
Musti on yrittäjä, liikemies, tai hedelmä tilallinen. Tyypillinen etelä Euroopan mies, kovanaama, mutta häneltä täytyy ajan kanssa kaivaa se sydän jostain. Onko sitä? Ei, hän haluaa olla vapaa, natural, mulla kokemus kahdesta etelän miehestä. Ei vapaata vangita voi. Antaa hänen jatkaa valitsemallaan tiellä. Hurmaava omalla tavallaan, muuten oikukas tokasija.
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhmä pitäis miehen olla, että ihastuisi siihen Royn Sannaan. Flirtti kikatuksineen menee ihan yli ja naisella on niin keikistelevä rooli päällä. Hupaisa siinä aidalla kun melkein väkisin yritti saada Royta pussaamaan itseään. Hyi.
Miksi Roy olisi pussannut huulimaalia kun maalihuuli itse ei pussannut sormiruokaillen edes sämpylää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tyhmä pitäis miehen olla, että ihastuisi siihen Royn Sannaan. Flirtti kikatuksineen menee ihan yli ja naisella on niin keikistelevä rooli päällä. Hupaisa siinä aidalla kun melkein väkisin yritti saada Royta pussaamaan itseään. Hyi.
Miksi Roy olisi pussannut huulimaalia kun maalihuuli itse ei pussannut sormiruokaillen edes sämpylää?
Se Sanna kyl vetää ton teinikikattajaroolin niin överiksi. En tiedä, jotenki esittää koko ajan yli. Haluaa heti naimisiin ja että Roy näkisi vain hänet. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se Sanna kyl vetää ton teinikikattajaroolin niin överiksi. En tiedä, jotenki esittää koko ajan yli. Haluaa heti naimisiin ja että Roy näkisi vain hänet. Huoh.
Epätoivoinen irvipelle ei tajua, että raikkautta ja sauna(puhtautt)a arvostava Roy tuskin valitsee maalipyttyä.
No ei sitä vielä tiedä, valitseeko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epätoivoinen irvipelle ei tajua, että raikkautta ja sauna(puhtautt)a arvostava Roy tuskin valitsee maalipyttyä.
Terhinkö sitten?
Katsoin ensimmäisiä jaksoja uusiksi.
Piia: kotiäiti
(Hänen lapsi oli kirjoittanut kirjeen joten eivät ole ihan pieniä?)
Maarit: hänellä on ravintola
Suvi-Tuuli: kokki, sairaanhoitaja ja opettaja
(Matt vihjaili tarvitsevansa suomen opettajaa)