Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian maailmalla OFFICAL

Vierailija
16.08.2019 |

”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…

Noniin, nyt se taas alkaa.

Kommentit (5944)

Vierailija
2841/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenelläkään ottanut korvaan tuo Mustin heitto, että Piia tulee halvaksi, kun ei syö paljon. Tuo on toinen kerta, kun olen elämässäni kuullut jonkun sanovan noin. Olisi niin red flag, että juoksisin ja kovaa. Ihan kuin nainen olisi joku koiraakin alhaisempi perheenjäsen, jota mies ylläpitää ja vielä pihistellen. Mulla on koulutus ja kyky työhön juuri siksi, että voin syödä luomupihviä, pensasmustikoita ja tryffeleitä vaikka joka päivä, jos siltä tuntuu eikä kukaan ulkopuolinen tule sitä määrittämään. 

Kyllä särähti korvaan. Myös muutenkin Mustin vastaukset kun Piia yritti kysellä, minkälaisista naisista tykkää jne. Tämä vaan kierteli ja kaarteli vastauksissaan.

Ja se, että jos mennään naimisiin, niin ei saa katsella muista naisia vapaasti. Mitä ihmettä, tosi outoja ajatuksia tolla Mustilla on. Miksi hänellä olisi edes tarve katsella muita. Taitaa tosiaan olla aikamoinen pelimies.

Vierailija
2842/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenelläkään ottanut korvaan tuo Mustin heitto, että Piia tulee halvaksi, kun ei syö paljon. Tuo on toinen kerta, kun olen elämässäni kuullut jonkun sanovan noin. Olisi niin red flag, että juoksisin ja kovaa. Ihan kuin nainen olisi joku koiraakin alhaisempi perheenjäsen, jota mies ylläpitää ja vielä pihistellen. Mulla on koulutus ja kyky työhön juuri siksi, että voin syödä luomupihviä, pensasmustikoita ja tryffeleitä vaikka joka päivä, jos siltä tuntuu eikä kukaan ulkopuolinen tule sitä määrittämään. 

Minulla kyllä otti.

Samoin se että oletti Piian automaattisesti suostuvan pussailuun kun oli Levillä aiemmin suostunut. Hänhän olisi voinut muuttaa mielensä tuossa välissä. Omistajan elkeet.

Kyllä huomioin tuon heiton. Muutenkin kun Pia alkoi kysellä naimisiinmenosta, Musti vallan mykistyi. Eli ei ole halukas.

Toissa päivänä kuulin juuri jostain ohjelmasta kuinka huono osa naisilla on Turkissa. Oikea takapajula. Eli naisella ei ole mitään oikeuksia, velvollisuuksia kylläkin. Et ovatko nämä naiset tietoisia. Maarit varmaan tietää kun elänyt siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2843/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenelläkään ottanut korvaan tuo Mustin heitto, että Piia tulee halvaksi, kun ei syö paljon. ;

Se oli vitsi!!! 😄

Vierailija
2844/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoisko Esim. mikä se lappu oli, jonka Roy sujautti Sannalle? D

”You’re too cute”

No, makunsa kullakin.

Vierailija
2845/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Maaritista ja Sannasta tulla pari :D

Vierailija
2846/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kenelläkään ottanut korvaan tuo Mustin heitto, että Piia tulee halvaksi, kun ei syö paljon. ;

Se oli vitsi!!! 😄

Joo, vitsi, mutta mielestäni äärettömän mauton vitsi. 

Vierailija
2847/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Maaritista ja Sannasta tulla pari :D

Samaa katoin, että olisivat oikein hyvä pariskunta. No varmaan elinikäiset ystävät tulivat.  

Vierailija
2848/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Royn ja Katin treffit vaikuttivat kivoilta ja heidän keskustelunsa järkevältä. Sannan kanssa taas meni hihittelyksi. Kati vaikuttaa minusta lämpimältä ja kivalta naiselta. 

Vierailija
2849/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Royn ja Katin treffit vaikuttivat kivoilta ja heidän keskustelunsa järkevältä. Sannan kanssa taas meni hihittelyksi. Kati vaikuttaa minusta lämpimältä ja kivalta naiselta. 

Saman huomasin! Maaritin kanssa oli sellaista asiallista sightseeingia johon lisättiin kevyttä flirttiä, ja onhan se nähty kerran jos toisenkin, että sellainen suhde ei johda mihinkään, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa toiselleen.

Kati on kiva!

Ja Terhi myös, joten nyt odotetaan innokkaasti miten Terhin ja Roy kalliokiipeily sujuu.

Mulle tuli tuosta Terhin päiväohjelmasta heti mieleen, että Roy testaa, miten Terhi pärjää vähän vaikeammissa olosuhteissa. Sellaista testataan, kun ollaan kiinnostuttu yhteisestä tulevaisuudesta. 

Jännää!!!

Mietin myös mitä se "you are so cuuute"-lappunen tarkoittaa. Luultavasti sitä, että Roy on heivannut Maaritin kumppanina pois ja pehmentää heivausta suloisuuskommentilla. Loppukommenttina tulee sitten olemaan: vika ei ole sinussa, sinä olet tosi söpö mutta vika on minussa kun söpöys ei nyt vaan kolahda.

Vierailija
2850/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanna ja Roy näyttävät yhdessä mahtavalta, aivan oikealta avioparilta. Tosin Sanna tuntuu välillä olevan vähän liian innoissaan, aivan kuin haluaisi syödä toisen Royn munuaisista tai jotain.

😂

Vauvapalstaa taas parhaimmillaan #munuaisnainen.

Mutta totta, hieman liian innoissaan ja hieman liian itsevarma tuo Sanna. Taitaa nauttia enemmän kilpailutilanteesta kuin Roystä.

Vierailija
2851/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian hauskaa: Onkohan Mustafalla koskaan mitään syvällistä ja älykästä sanottavaa :D

Vierailija
2852/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta katsokaa tuota vähän takarivin Terhityttöä. Siitä voisikin kuoriutua joutsen.

On muuten tosi paljon Royn äidin näköinen ja oloinen joten sen vuoksi Roykin varmaan valitsi Terhin mukaan. Luulen, että kunhan Terhi vaan saa varmuutta siitä, että hänestä tykätään aidosti (nyt pitää itseään rumana ankanpoikana), niin huhhuh, mikä tyylikäs leidi hänestä kehkeytyykään.

Kampaus kohdilleen, siistit kuteet niskaan ja vähän väriä olemukseen niin WAU! Minä fanitan Terhiä täysillä.

Kiipeillessä tosiaan verkkarit jalassa ja kypärä päässä, naamakin voi sotkeutua kalkkiin seinää vasten. Sitten voikin mennä sinne talvikunnostettuun saunaan naama punaisena.

Vierailija
2853/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maarit on (kyllä myönnän että on minun mielipteeni ja olkoon muilla omansa) niin pahan ja tylyn näköinen ja ääni narisee ja naukuu joten en vain voi uskoa, että kukaan mies jaksaa tuota kuunnella ja rumaa hymyä katsella montakaan viikkoa ennenkuin lentää komeassa kaaressa ulos miehen elämästä. Maaritissa on kaunista oikeastaan vaan nuo pitkät koivet.

Kati on ihmisenä kivan oloinen mutta vähän epäsuhta olisi pariskunta.

Mutta katsokaa tuota vähän takarivin Terhityttöä. Siitä voisikin kuoriutua joutsen.

On muuten tosi paljon Royn äidin näköinen ja oloinen joten sen vuoksi Roykin varmaan valitsi Terhin mukaan. Luulen, että kunhan Terhi vaan saa varmuutta siitä, että hänestä tykätään aidosti (nyt pitää itseään rumana ankanpoikana), niin huhhuh, mikä tyylikäs leidi hänestä kehkeytyykään.

Kampaus kohdilleen, siistit kuteet niskaan ja vähän väriä olemukseen niin WAU! Minä fanitan Terhiä täysillä.

Ei Maaritilla ole mitään pitkiä koipia, keneen mahdat sekoittaa?

Vierailija
2854/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaana, orja ja mun elämälle -skoolaus XD, eri tilanteissa kaikki nuo heitot.

Vierailija
2855/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Halpa, et syö paljon." :D

Vierailija
2856/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maarit on (kyllä myönnän että on minun mielipteeni ja olkoon muilla omansa) niin pahan ja tylyn näköinen ja ääni narisee ja naukuu joten en vain voi uskoa, että kukaan mies jaksaa tuota kuunnella ja rumaa hymyä katsella montakaan viikkoa ennenkuin lentää komeassa kaaressa ulos miehen elämästä. Maaritissa on kaunista oikeastaan vaan nuo pitkät koivet.

Kati on ihmisenä kivan oloinen mutta vähän epäsuhta olisi pariskunta.

Ei Maaritilla ole mitään pitkiä koipia, keneen mahdat sekoittaa?

Taitaa puhua Royn Sannasta. Maarit on Mustin nainen.

Vierailija
2857/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Halpa, et syö paljon." :D

Jep, tämä oli mahtava lohkaisu, mutta en ihastuisi. Nauraisin vaan hervottomana :p

Vierailija
2858/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saman huomasin! Maaritin kanssa oli sellaista asiallista sightseeingia johon lisättiin kevyttä flirttiä, ja onhan se nähty kerran jos toisenkin, että sellainen suhde ei johda mihinkään, kun ei ole mitään järkevää sanottavaa toiselleen.

Kati on kiva!

Ja Terhi myös, joten nyt odotetaan innokkaasti miten Terhin ja Roy kalliokiipeily sujuu.

Mulle tuli tuosta Terhin päiväohjelmasta heti mieleen, että Roy testaa, miten Terhi pärjää vähän vaikeammissa olosuhteissa. Sellaista testataan, kun ollaan kiinnostuttu yhteisestä tulevaisuudesta. 

Jännää!!!

Mietin myös mitä se "you are so cuuute"-lappunen tarkoittaa. Luultavasti sitä, että Roy on heivannut Maaritin kumppanina pois ja pehmentää heivausta suloisuuskommentilla. Loppukommenttina tulee sitten olemaan: vika ei ole sinussa, sinä olet tosi söpö mutta vika on minussa kun söpöys ei nyt vaan kolahda.

Opettele nimet! Roylla ei ole ketään Maarittia, hän on Mustin!

Vierailija
2859/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jolle ne Jennin kirjoittamat kirjeet aiheuttivat myötähäpeää? Jollei ihminen osaa tuossa vaiheessa tutustumista avata suutaan ja puhua tunteistaan niin jotain on mielestäni vialla. Ilmeisesti jotain suuria tunteita paperilla oli mutta käytännön tasolla olivat vasta tutustumassa toisiinsa. Ala-asteen meininkiä.

Vierailija
2860/5944 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, eikä ole yli-innokas teeskentelijä, kuten tuo Sanna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme