Maajussille morsian maailmalla OFFICAL
”Maajussille morsian -ohjelman sisarsarja Maajussille morsian maailmalla alkaa pian MTV3-kanavalla. Ohjelman esittelyjakso nähdään maanantaina 19.8. MTV3-kanavalla klo 21. Jaksossa katsojille esitellään ensimmäistä kertaa neljä maajussia, jotka asuvat kaukana Suomen rajojen ulkopuolella, ympäri maailman. Mukana on kaksi suomensukuista maajussia ja kaksi maajussia, joihin Suomi ja suomalaiset ovat tehneet lähtemättömän vaikutuksen.”
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/6986db20-6d1a-4407-af9d-51e64af…
Noniin, nyt se taas alkaa.
Kommentit (5944)
Mattin kotiseuduilta kyllä huomaa että Kanadakin on kaupungistunut vauhdilla. Todennäköisesti nuo paikat ovat ennen olleet ihan viehättäviä pikkukaupunkeja mutta nyt näyttävät suorastaan aavemaisilta ja siltä että mitään ei ole vuosiin rempattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Royn tumma nainen on jo mielestään voittanut hänet omakseen. Tuijottaa omistajan elkein.
Jotenkin kamalan kiihko ihminen!
Jopa toivon ettei Roy valitse häntä.
Ei Roy tunnepuoltaan juuri esiin tuo, vaikea arvioida hänen kiinnostustaan tai tunteitaan. Vois heittäytyä vähän enemmän. Matti on Matti, ei hän myöskään tule riehaantumaan.
Sanna ja Roy näyttävät yhdessä mahtavalta, aivan oikealta avioparilta. Tosin Sanna tuntuu välillä olevan vähän liian innoissaan, aivan kuin haluaisi syödä toisen Royn munuaisista tai jotain.
Kertoisko joku uusimmasta jaksosta pienen tiivistelmän? Esim. mikä se lappu oli, jonka Roy sujautti Sannalle? Itse en vielä pääse katsomaan, mutta kiinnostaa hirveästi :D
Piia haluaa kiltin miehen, joten toivon sydämeni pohjasta että tajuaa juosta Mustafaa karkuun. Mustafa on mustasukkainen ja kontrolloiva persoona: hyvänä esimerkkinä se, että hänen itsensä täytyy saada katsella muitakin naisia, mutta hänen naisensa ei saa vilkaistakaan muihin. Piia haluaisi naimisiin, ja Mustafa (yllätys!) ei. Juokse Piia!
Niin, Mustafa varmaan vaan haluaa vaan, jonka kanssa tehdä ne temput kuudesti :D päivässä... eihän siihen papin aamenta kannata sekoittaa
Vierailija kirjoitti:
Kertoisko joku uusimmasta jaksosta pienen tiivistelmän? Esim. mikä se lappu oli, jonka Roy sujautti Sannalle? Itse en vielä pääse katsomaan, mutta kiinnostaa hirveästi :D
Sanna mainitsi sisällöstä. En oikein kuullut, mutta jotain semmoista, että "you are really cute".
Vähän ehkä hassua ja Royn linjasta poikkeavaa antaa tuollaisia lappuja kesken naisten tapailun ja ikään kuin salavihkaa. Viestinä olisi voinut olla Sannan rohkaiseminen osoittamaan välittämistään enemmän tai rauhoittamaan tyyliin sinut minä haluan. Tai sitten hän ehkä antaa jonkin palautelapun jokaiselle.
Musta tuntuu että Roy on valintansa tehnyt, eli ei anna toisille lappuja
Vierailija kirjoitti:
Musta jotenkin tuntuu, että oli osa käsikirjoitusta.
Eipä kovin innostuneilta näyttäneet nämä leidit, jotka kutoivat odotellessaan maajussia.
Maajussina karkaisin ja nopeasti. Tilannetajun puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta jotenkin tuntuu, että oli osa käsikirjoitusta.
Todella tökeröä olisi vasta ekojen yksilötreffien jälkeen tehdä lopullinen päätöksensä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, Mustafa varmaan vaan haluaa vaan, jonka kanssa tehdä ne temput kuudesti :D päivässä... eihän siihen papin aamenta kannata sekoittaa
Eikun imaamin!
Kun Piia kysyi, olisiko Musti valmis naimisiin menoon, Musti alkoikin epäröidä ja muuttui vakavaksi. Selvästikään ei ole sellaiseen valmis nyt.
Huomasitteko, Roy kehui, kuinka nätti Kati hänen mielestään on. In your face, Katia täällä arvostelleet!!
Vierailija kirjoitti:
Jenni vaikuttaa niin kuin olisi koko ajan jossain työhaastattelussa. Ihan kiva toiminnan nainen, mutta tosi tönkkö ja tylsä. Ääni myös aika miesmäinen. Vaikea nähdä häntä yhtään romanttisena tyyppinä.
Oli tehnyt ylimääräisiä kotiläksyjäkin.
Pelkäsin, että Jennin hiukset jäisi auton oven väliin tai jotain.
Saan varmaan alapeukkuja, mutta minusta Mattilla ja Jennillä oli ihanat treffit. Huomaa, että molempia jännittää aivan kauheasti, mielestäni ainakin Mattin puolelta selvää ihastumista havaittavissa. Mitähän Jenni on Mattille kirjoittanut, ehkä ihan hyvä, että saa noin selkiyttää tunteitaan ja ajatuksiaan. En itsekään varmasti osaisi kovin luontevasti tutustua kiinnostavaan mieheen kameroiden ja muiden tuijottaessa. Suvi-Tuuli vaikutti aivan kypsältä koko Mattiin ja Kanadaan, toivottavasti säilyttää jotkut käytöstavat, vaikutti seuraavassa jaksossa olevan jo Stefanon tasoinen kiukuttelija.
Täällä Sannaa haukutaan kilpaa, mutta uskon Royn pitävän hänestä aidosti, ja heillä on samanmalliset kasvot. Molemmat myös liikunnallisia. Se lappu oli söpö ja tuskin Roy antaa viestejä muille naisille.
Olin ihan järkyttynyt kun kuulin Piian haluavan lisää lapsia! Kuinka vanha hän on? Pakko sanoa, että ihmettelen jos Mustafa haluaa naisista ketään. Piia tuskin ulkoisesti miellyttää ja muutenkin hänelle taitaisi tulla koti-ikävä, kun ei osaa edes englantia. Ja Piia ei osaa käyttää edes tietokonetta, niin aika uusavuton ja kaavoihinsa kangistunut muutenkin. Oululaiset naiset sai toisistaan hyvät ystävät ja varmaan hyvä meininki heillä.
Eikö kenelläkään ottanut korvaan tuo Mustin heitto, että Piia tulee halvaksi, kun ei syö paljon. Tuo on toinen kerta, kun olen elämässäni kuullut jonkun sanovan noin. Olisi niin red flag, että juoksisin ja kovaa. Ihan kuin nainen olisi joku koiraakin alhaisempi perheenjäsen, jota mies ylläpitää ja vielä pihistellen. Mulla on koulutus ja kyky työhön juuri siksi, että voin syödä luomupihviä, pensasmustikoita ja tryffeleitä vaikka joka päivä, jos siltä tuntuu eikä kukaan ulkopuolinen tule sitä määrittämään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kenelläkään ottanut korvaan tuo Mustin heitto, että Piia tulee halvaksi, kun ei syö paljon. Tuo on toinen kerta, kun olen elämässäni kuullut jonkun sanovan noin. Olisi niin red flag, että juoksisin ja kovaa. Ihan kuin nainen olisi joku koiraakin alhaisempi perheenjäsen, jota mies ylläpitää ja vielä pihistellen. Mulla on koulutus ja kyky työhön juuri siksi, että voin syödä luomupihviä, pensasmustikoita ja tryffeleitä vaikka joka päivä, jos siltä tuntuu eikä kukaan ulkopuolinen tule sitä määrittämään.
Minulla kyllä otti.
Samoin se että oletti Piian automaattisesti suostuvan pussailuun kun oli Levillä aiemmin suostunut. Hänhän olisi voinut muuttaa mielensä tuossa välissä. Omistajan elkeet.
Aivan ot, mutta Prinssi Edwardin saarella on tarhattu hopeakettuja. Taidan lentää sinne koronarajoituksista piittaamatta. Jospa löytyisi oma hopeakettu.