Onko suomalainen nainen syntynyt miellyttämään..
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset miehet on niin köyhiä, ettei heillä ole mitään kupattavaa.
Suurituloisilla on jo kumppanit.
Ei kyse ole rahasta, vaan arjen töistä. Mielestäni esim. kotityöt voidaan jakaa sen mukaan, kuinka paljon tekee töitä.
Uskon syntyneeni mm. rakastamaan miestäni. Tämä rakkaus saa minut tekemään asioita, joiden tiedän olevan hänelle mieluisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo tarvetta miehiä miellyttää.Eikä palvella.Seksiäkin irtoo vain,kun minä oikeasti haluan.
Et sitten ole koskaan rakastunut. Nainen muuttuu puudeliksi silmänräpäyksessä ja haluaa miellyttää ja on valmis kaikkeen.
t. Alfa
Miellyttäminen ei kuulu rakkauteen.T.Alfa nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo tarvetta miehiä miellyttää.Eikä palvella.Seksiäkin irtoo vain,kun minä oikeasti haluan.
Et sitten ole koskaan rakastunut. Nainen muuttuu puudeliksi silmänräpäyksessä ja haluaa miellyttää ja on valmis kaikkeen.
t. Alfa
Muuttuu vain siinä tapauksessa jos miehellä on tarpeeksi maksukykyä ja -halukkuutta,
Ei. Pelkkä komea ulkonäkö riittää
T.Alfa
Vierailija kirjoitti:
Uskon syntyneeni mm. rakastamaan miestäni. Tämä rakkaus saa minut tekemään asioita, joiden tiedän olevan hänelle mieluisia.
Rakkaus saa miellyttämään. Minäkin olen löytänyt itsestäni aivan uusia puolia parisuhteen myötä. Kaiken ydin on toisen ihmisen arvostaminen. Huomioiminen, että toinen on vaikka tiskannut tai siivonnut, tuntuu mukavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Alfa
Miellyttäminen ei kuulu rakkauteen.T.Alfa nainen
Kyllä kuuluu. Nainen haluaa rakastuessaan miellyttää miestä. Jokainenhan tämän tietää. Kts. hormonitoiminta
T. Alfa
Haluan aina antaa enemmän kuin toinen minulle. Tämä on avain. Olen syntynyt rakastamaan ihmisiä.
Ei ole tarvis, tulen omillani toimeen. Itseasiassa minulla on varsin korkea elintaso. Jokaisen pitää tulla itsellisesti toimeen. Lapset tietysti erikseen.
Tarkoitan arkielämää, antamisen pitää olla vastavuoroista.
Tämä on hyvä muistaa, kun miettii, miksi niin moni suhde päätyy eroon.