Onko suomalainen nainen syntynyt miellyttämään..
Kommentit (28)
Suomalainen mies on syntynyt miellyttämään itseään. Muita hän kuvottaa. Joka ukko on oman elämänsä Paavo Väyrynen.
Aika pitkälti on. Harva tuota myöntää mutta näin se mnee.
Suomalainen nainen on perusluonteeltaan kiltti ja miehen miellyttämiseen syntynyt,. Miehen ei tarvi edes olla suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Olen syntynyt miellyttämään itseäni, en ketään muuta.
Vau.
Ei. Kyllä se on syntynyt kuppaamaan suomalaista miestä.
Tämä suomalainen ukko kyllä mieltyisi molemminpuoliseen miellyttämiseen perustuvaan parisuhteeseen mielitietyn kanssa :) Jos vitutukseen voi kuolla, niin voiko liialliseen miellyttämiseen, jos saa kuitenkin samalla mitalla miellyttämistä takaisin?
Aloitus tuntuu absurdin hassulta kun suomalainen nainen nyt sattuu olemaan yksi maailmankaikkeuden itsenäisin olio. Tieän että kyseessä oli vain ap;n märkä uni. Kannattaa ap;n ja muiden nyhverömiesten suunnata muihin kulttuureihin, joissa naiset miellyttää miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus tuntuu absurdin hassulta kun suomalainen nainen nyt sattuu olemaan yksi maailmankaikkeuden kuppaavin olio.
Korjattu.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus tuntuu absurdin hassulta kun suomalainen nainen nyt sattuu olemaan yksi maailmankaikkeuden itsenäisin olio. Tieän että kyseessä oli vain ap;n märkä uni. Kannattaa ap;n ja muiden nyhverömiesten suunnata muihin kulttuureihin, joissa naiset miellyttää miehiä.
Neiti tekee kuten hänelle sanotaan, tai pylly alkaa punoittamaan. Tämä on se reaalielämän fakta.
Suomalainen nainen on itsepäinen kuin mäyräkoira.
Mutta tosiaan riippuu miehestä, onko miellyttämisen arvoinen. Jos tiedän, että mies tekee paljon eteeni ja enemmän, sitten teen myös hänen eteensä paljon. Mutta jos mies ei ole sen arvoinen, en paljon viitsi nähdä vaivaa.
Ei kukaan halua olla mikään lehmä, jota vain lypsetään.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua olla mikään lehmä, jota vain lypsetään.
Selvä asiahan se on. Haluat olla se miehestä rahaa lypsävä lypsäjä.
Suomalaiset miehet on niin köyhiä, ettei heillä ole mitään kupattavaa.
Suurituloisilla on jo kumppanit.
Mulla ei oo tarvetta miehiä miellyttää.Eikä palvella.Seksiäkin irtoo vain,kun minä oikeasti haluan.
Intersektionaalisen feministikäsityksen mukaan suomalaisnainen on tehty suomalaismiehen sorretavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo tarvetta miehiä miellyttää.Eikä palvella.Seksiäkin irtoo vain,kun minä oikeasti haluan.
Et sitten ole koskaan rakastunut. Nainen muuttuu puudeliksi silmänräpäyksessä ja haluaa miellyttää ja on valmis kaikkeen.
t. Alfa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten ole koskaan rakastunut. Nainen muuttuu puudeliksi silmänräpäyksessä ja haluaa miellyttää ja on valmis kaikkeen.
t. Alfa
Muuttuu vain siinä tapauksessa jos miehellä on tarpeeksi maksukykyä ja -halukkuutta,
Olen syntynyt miellyttämään itseäni, en ketään muuta.