Lasketunajan yli mennyt raskaus
Kummilapsen la oli eilen 14.8. mutta ei ole vieläkään syntynyt. Tämä on ensimmäinen tuleva kummilapseni, joten kuinka pitkälle antavat raskauden mennä ennen kuin käynnistävät? Onko mahdollista, että antavat mennä 24.8. asti tai myöhemmäksi?
Kommentit (3)
Kaksi viikkoa voi mennä yliajalle lasketusta ajasta. Sitten käynnistetään synnytys, jos ei siihen mennessä luonnollisesti käynnisty.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi mennä pidemmälle ja annetaan mennä, jos raskaus sujuu normaalisti. Mun laskettu aika oli 3 vuotta sitten 12.8. ja lapseni syntyi 27.8. Eli pari viikkoa lasketun ajan yli annetaan mennä ja sitten aletaan käynnistellä, jos ei edellekään synnytys ole alkanut.
Kiitos kun vastasit. Olisi hienoa jos meillä oli kummilapsen kanssa sama syntymäpäivä. Olen syntynyt elokuun lopussa.
Kyllä voi mennä pidemmälle ja annetaan mennä, jos raskaus sujuu normaalisti. Mun laskettu aika oli 3 vuotta sitten 12.8. ja lapseni syntyi 27.8. Eli pari viikkoa lasketun ajan yli annetaan mennä ja sitten aletaan käynnistellä, jos ei edellekään synnytys ole alkanut.