Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketunajan yli mennyt raskaus

Vierailija
15.08.2019 |

Kummilapsen la oli eilen 14.8. mutta ei ole vieläkään syntynyt. Tämä on ensimmäinen tuleva kummilapseni, joten kuinka pitkälle antavat raskauden mennä ennen kuin käynnistävät? Onko mahdollista, että antavat mennä 24.8. asti tai myöhemmäksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi mennä pidemmälle ja annetaan mennä, jos raskaus sujuu normaalisti. Mun laskettu aika oli 3 vuotta sitten 12.8. ja lapseni syntyi 27.8. Eli pari viikkoa lasketun ajan yli annetaan mennä ja sitten aletaan käynnistellä, jos ei edellekään synnytys ole alkanut.

Vierailija
2/3 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa voi mennä yliajalle lasketusta ajasta. Sitten käynnistetään synnytys, jos ei siihen mennessä luonnollisesti käynnisty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi mennä pidemmälle ja annetaan mennä, jos raskaus sujuu normaalisti. Mun laskettu aika oli 3 vuotta sitten 12.8. ja lapseni syntyi 27.8. Eli pari viikkoa lasketun ajan yli annetaan mennä ja sitten aletaan käynnistellä, jos ei edellekään synnytys ole alkanut.

Kiitos kun vastasit. Olisi hienoa jos meillä oli kummilapsen kanssa sama syntymäpäivä. Olen syntynyt elokuun lopussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme