Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni hakkaa mua

Vierailija
15.08.2019 |

Hävettää kertoa tästä, mutta ei ole muutakaan paikkaa tästä puhua kuin netissä. Vaimoni on siis kaltoinkohdellut mua jo suhteemme alusta lähtien, eli n. 2 vuotta. Hän saa jotain ihme raivokohtauksia, on todella mustasukkainen ja syyttelevä jatkuvasti, lukee väkisin puhelimestani viestini ja katsoo lokitiedot. Joskus on seurannut mua töihin asti, varmistaakseen, että menen varmasti töihin enkä muun naisen luo.

Tämä kuulostaa naurettavalta, mutta en pysty pistämään hanttiinkaan, koska mulle tulisi heti vaimonhakkaajan leima/maine. Vaimoni painaa 92kg (194cm pitkä) ja minä 72kg (182cm pitkä), joten ei mitenkään helppo homma muutenkaan laittaa vastaan.

Epäilen, että hän on joko narsisti tai muu vastaava pöpipää. Kerran olen lähtenyt, mutta ajauduin takaisin hänen kanssaan, koska hän stalkkasi minua ja ylipuhui ja manipuloi minut takaisin hampaisiinsa. Ei ole lähipiirissä ketään kuka voisi auttaa, poliisille en uskalla tästä ilmoittaa, kun he eivät kuitenkaan minua usko, tai näin ainakin luulen, mutta ei kait tässä muukaan kohta auta.

Mitä teen? Olen henkisesti loppu.

M33v ja tiedän olevani betamies..

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, otsikon perusteella olisin ajatellut tämän olevan automaattisesti höpöhöpöä. Mutta klikkasin, ja mikä pahempaa, tilastojen perusteella naiset ovat niitä väkivaltaisempai parisuhteissa. Otan osaa. Älä anna piestä itseäsi.

Eivät ole. Tutkimukset on tehty niin , että muistuttaminen roskapussin viemisestä eli "nalkuttaminen" on näissä laskettu väkivallaksi. Sitähän se ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä