Vaimoni hakkaa mua
Hävettää kertoa tästä, mutta ei ole muutakaan paikkaa tästä puhua kuin netissä. Vaimoni on siis kaltoinkohdellut mua jo suhteemme alusta lähtien, eli n. 2 vuotta. Hän saa jotain ihme raivokohtauksia, on todella mustasukkainen ja syyttelevä jatkuvasti, lukee väkisin puhelimestani viestini ja katsoo lokitiedot. Joskus on seurannut mua töihin asti, varmistaakseen, että menen varmasti töihin enkä muun naisen luo.
Tämä kuulostaa naurettavalta, mutta en pysty pistämään hanttiinkaan, koska mulle tulisi heti vaimonhakkaajan leima/maine. Vaimoni painaa 92kg (194cm pitkä) ja minä 72kg (182cm pitkä), joten ei mitenkään helppo homma muutenkaan laittaa vastaan.
Epäilen, että hän on joko narsisti tai muu vastaava pöpipää. Kerran olen lähtenyt, mutta ajauduin takaisin hänen kanssaan, koska hän stalkkasi minua ja ylipuhui ja manipuloi minut takaisin hampaisiinsa. Ei ole lähipiirissä ketään kuka voisi auttaa, poliisille en uskalla tästä ilmoittaa, kun he eivät kuitenkaan minua usko, tai näin ainakin luulen, mutta ei kait tässä muukaan kohta auta.
Mitä teen? Olen henkisesti loppu.
M33v ja tiedän olevani betamies..
Kommentit (61)
poliisille ilmoitusta vaan rohkeasti
surullista miten miehiin kohdistuvaa väkivaltaa vähätellään..
Soitapa vaikka poliisille, kun hakkaaminen alkaa. Siinä kohtaa sinulla on suotavaa olla näyttöä, esim. enemmän mustelmia kuin akalla.
Mene turvakotiin. Se on kaikille väkivallan uhreille ihan sukupuoleen katsomatta.
Nosta pahoinpitelykanne käräjäoikeudessa.
Vai pitääkö pyytää äitiäsi passaamaan?
Kukaan ei vähättelisi, jos provo olisi parempi.
Vierailija kirjoitti:
surullista miten miehiin kohdistuvaa väkivaltaa vähätellään..
Surullista, miten kikkelikansalainen keksii huonon provon.
Mene turvataloon. Siellä autetaan.
Älä kerro erosta naiselle ainakaan kasvokkain missään nimessä, vaan poistu takavasemmalle tilanteesta. Pystytkö hakemaan toisen asunnon salaa eri paikkakunnalta (kiinteistönvälittäjän kanssa) tai isosta kaupungista eri alueelta, ja salaamaan osoitetietosi /numerosi sitten heti? Entä voitko soittaa kriisipuhelimeen salaa ja kysyä neuvoja? Pystytkö käymään kriisikeskuksessa kysymässä ohjeet pakoon? Voisiko työpaikalta joku auttaa uuden asunnon saannissa perheväkivalta tilanteessa, eli menette yhdessä katsomaan asuntoja? Olisiko kuitenkin sukulaisissa joku joka kuuntelee sinua ja auttaa pakenemaan sieltä? Älä ainakaan jää naisen kanssa asumaan /seurustelemaan missään tapauksessa - voit lähteä vaikka heti turvakotiin, ja kiellä avioerossa osoitteen luovuttaminen. Soita poliisit jos hän tulee enää lähellesi, juokse, pidä mukana hälytin ja sumutin. Älä kulje siellä missä hän tietää sinun yleensä käyvän, entä työmatkojen turvaaminen. Jos et pääse lähtemään kotoasi naisen pitäessä sinua kuin vankina, soita poliisit avuksi (tai kuka tahansa) koska se on laitonta ja koita keksiä majoitus. Saat uudet tavarat jos vanhat jäävät osaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin-miksi hän käyttäytyy tuolla tavoin? Olisiko omalla käytökselläsi tekemistä asian kanssa?
Jos ap olisi nainen ja parisuhteessa miehen kanssa, niin en usko että kukaan olisi kirjoittanut tällaista kommenttia. Mutta kyllä, toki omalla käytöksellä voi olla jotain tekemistä asian kanssa, mutta ensisijainen syyllinen on silti aina ja kaikissa tilanteissa se, joka turvautuu fyysiseen väkivaltaan. Ei se, joka mahdollisesti on tehnyt jotain josta toinen on suuttunut, koska ei ole olemassa oikeutusta väkivallalle, vaikka sille olisikin laukaiseva tekijä.
Etsipä joku niistä sadoista ketjuista missä uhri on nainen. Sama kommentti on JOKA IKISESSÄ.
Erona on että kun uhri on mies, ketju täyttyy väkivaltafantasioissa hekumoivien miesten uhkauksilla. Miehet kertovat yksityiskohtaisesti ja nautinnosta väristen, miten he hakkaisivat ja kiduttaisivat väkivaltaista naista. Siksi näitä provaloituksia tehdään. Koska tietynlaiset miehet haluavat lukea näitä naisenhakkaamisfantasioita, mitä nämä provot saavat joka kerta sikiämään.
Ei tuollasta käytöstä pidä kenenkään sietää missään suhteessa.Lähde nopeasti pois.Muuta jollekkin kaverille tai sukulaiselle asumaan ennen,kun saat oman asunnon.Katkase välit ihan kokonaan tuollaseen naiseen.
Itse asiassa tuo on äärimmäisen vaikea tilanne jos nainen on agressiivinen koska mies ei saa tehdä mitään siinä tilanteessa koska muuten hänet leimataan naistenhakkaajaksi.
Tiedän tilanteen missä nainen läpsi ja oli uhkaava miestä kohtaan vuosia, noh viime juhannuksena se nainen taas läpsi ja uhkasi miestä mökillä. Mies kaatoi naisen maahan, nainen nousi ylös ja läpsi taas miestä ja tämän jälkeen mies löi kerran naista päähän ja nainen tipahti siihen. Tämän jälkeen se nainen ei koskaan enään käynnyt miehen kimppuun. Tässä tapauksessa mies on noin 190cm pitkä ja hän on melko roteva kun taas nainen oli noin 170cm ja hento. Nämä siis ovat ystäviä ja mökkinaapureita minulle.
Ja tämä mies ei tietääkseni koskaan tehnyt mitään pahaa sille naiselle mutta ihmettelen vieläkin sitä miten se mies kesti sitä naisten kiukkua/hakkaamista vuosia ennen kuin hän puolusti itseään.
Monesti tuolla baareissa näkee tilanteita missä nainen välillä lyö miestä tai on muuten vain agressiivinen miestä kohtaan mutta sielläkin tilanne menee lähes aina niin ettei se mies edes yritä puolustaa itseään vaikka se mies pystyisi helposti "hakkaamaan" sen naisen.
Ohjeeni on Ap:lle on että jos se nainen vielä käy päällesi ni puolustaudu hyvä mies, laita se nainen maihin jos se käy kiinni ja hätätilassa lyö sitä. Tai sitten vaan jätät sen akan jos se ei rauhotu.
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa tuo on äärimmäisen vaikea tilanne jos nainen on agressiivinen koska mies ei saa tehdä mitään siinä tilanteessa koska muuten hänet leimataan naistenhakkaajaksi.
Tiedän tilanteen missä nainen läpsi ja oli uhkaava miestä kohtaan vuosia, noh viime juhannuksena se nainen taas läpsi ja uhkasi miestä mökillä. Mies kaatoi naisen maahan, nainen nousi ylös ja läpsi taas miestä ja tämän jälkeen mies löi kerran naista päähän ja nainen tipahti siihen. Tämän jälkeen se nainen ei koskaan enään käynnyt miehen kimppuun. Tässä tapauksessa mies on noin 190cm pitkä ja hän on melko roteva kun taas nainen oli noin 170cm ja hento. Nämä siis ovat ystäviä ja mökkinaapureita minulle.
Ja tämä mies ei tietääkseni koskaan tehnyt mitään pahaa sille naiselle mutta ihmettelen vieläkin sitä miten se mies kesti sitä naisten kiukkua/hakkaamista vuosia ennen kuin hän puolusti itseään.
Monesti tuolla baareissa näkee tilanteita missä nainen välillä lyö miestä tai on muuten vain agressiivinen miestä kohtaan mutta sielläkin tilanne menee lähes aina niin ettei se mies edes yritä puolustaa itseään vaikka se mies pystyisi helposti "hakkaamaan" sen naisen.
Ohjeeni on Ap:lle on että jos se nainen vielä käy päällesi ni puolustaudu hyvä mies, laita se nainen maihin jos se käy kiinni ja hätätilassa lyö sitä. Tai sitten vaan jätät sen akan jos se ei rauhotu.
Nainenkin pystyy helposti puu kottamaan väkivaltaista miestä selkään tämän nukkuessa. Tuossa on sama tilanne kuin kuvaamassasi kohtauksessa. Nainen olisi voinut kuolla kun iso mies löi häntä päähän. Eli kerrohan siis: mitä tuumit siitä, että kaikki miestensä pahoinpitelemät naiset iskisivät yöllä leipäveitsen miehensä selkään? Onko tämä OK ja jos ei, miksi? Voimasuhteet ovat molemmissa skenaarioissa samat.
Vierailija kirjoitti:
Tempase takasin. Niin tuli minunkin muijani päälle jatkuvasti. Varoitin useamman kerran, että vielä joskus tulee takaisin, kunnes varoitustili tuli täyteen ja nostin hänet seinälle ja latasin pari nasevaa avolitsaria päin pläsiä. Siihen loppui päälle tuleminen. Tosin sen jälkeen olinkin sitten kuulemaa väkivaltainen. En siis koskaan ollut sitä ennen hipaissutkaan häneen enkä kehenkään muuhunkaan, enkä myös sen jälkeenkään. Hän se sijaan oli lyönyt minua useita kertoja, mutta eipä lyönyt tuon jälkeen.
Miten niin "kuulemma"? Sinä olet väkivaltainen. Millä ihmeen logiikalla muka et ole? Olette molemmat väkivaltaisia ongelmayksilöitä, joista on haittaa yhteiskunnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainenkin pystyy helposti puu kottamaan väkivaltaista miestä selkään tämän nukkuessa. Tuossa on sama tilanne kuin kuvaamassasi kohtauksessa. Nainen olisi voinut kuolla kun iso mies löi häntä päähän. Eli kerrohan siis: mitä tuumit siitä, että kaikki miestensä pahoinpitelemät naiset iskisivät yöllä leipäveitsen miehensä selkään? Onko tämä OK ja jos ei, miksi? Voimasuhteet ovat molemmissa skenaarioissa samat.
"Nainenkin pystyy helposti puu kottamaan väkivaltaista miestä selkään tämän nukkuessa. Tuossa on sama tilanne kuin kuvaamassasi kohtauksessa." Siis mitä?! Minun kertomassa tilanteessa mies ei ollut koskaan väkivaltainen naista kohtaan, ainoastaan juhannuksena hän oli väkivaltainen koska hän ekaa kertaa puolustautui naisen hyökkäyksiä ensin kaatamalla naisen maahan ja tämän jälkeen hän löi naista nyrkillä päähän kun nainen hyökkäsi uudestaan miehen kimppuun. Tämä lyönti rauhoitti naisen eikä hän ole enään koskaan ollut väkivaltainen miestä kohtaan.
Puukolla löyminen nukkuvan selkään on täysin eri tilanne kuin se että lyö toistä nyrkillä päähän jos mikään muu ei lopeta naisen väkivaltaisia hyökkäyksiä.
Ja sanon vielä sen että en missään nimessä kannata väkivaltaa paitsi jos toinen ei kehoituksista huolimatta lopeta väkivaltaista käytöstä.
Sinun viestisi oli jopa sairas tai sitten olet vain huono trolli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nainenkin pystyy helposti puu kottamaan väkivaltaista miestä selkään tämän nukkuessa. Tuossa on sama tilanne kuin kuvaamassasi kohtauksessa." Siis mitä?! Minun kertomassa tilanteessa mies ei ollut koskaan väkivaltainen naista kohtaan, ainoastaan juhannuksena hän oli väkivaltainen koska hän ekaa kertaa puolustautui naisen hyökkäyksiä ensin kaatamalla naisen maahan ja tämän jälkeen hän löi naista nyrkillä päähän kun nainen hyökkäsi uudestaan miehen kimppuun. Tämä lyönti rauhoitti naisen eikä hän ole enään koskaan ollut väkivaltainen miestä kohtaan.
Puukolla löyminen nukkuvan selkään on täysin eri tilanne kuin se että lyö toistä nyrkillä päähän jos mikään muu ei lopeta naisen väkivaltaisia hyökkäyksiä.
Ja sanon vielä sen että en missään nimessä kannata väkivaltaa paitsi jos toinen ei kehoituksista huolimatta lopeta väkivaltaista käytöstä.
Kuten arvelinkin. Siitäpä raivo repeää, kun huomautan että nainenkin voi tehdä todellista vahinkoa miehelle. Osuu yleensä arkaan paikkaan ja alkaa sairaaksi haukkuminen.
Tuo mies olisi voinut lähteä tilanteesta ja parisuhteesta. Hän valitsi mieluummin iskeä ylivoimansa turvin naista päähän, mihin nainen olisi voinut kuolla. Tämä on sinun mielestäsi ymmärrettävää ja luonnollista. Nainenkin voisi lähteä väkivaltaisesta suhteesta, mutta hän voi sen sijaan valita puu kottaa väkivaltaista miestä, mihin mies voi kuolla. Tämä mahdollisuus sitten ei olekaan ymmärrettävää ja luonnollista vaan saa sinut huutamaan kauhusta. Miksi?
Jos 190-senttinen mies lyö hentoa naista päähän, kyse on aivan samoista voimasuhteista kuin jos nainen puu kottaa nukkuvaa miestä. Kummallakaan ei ole mahdollisuutta puolustaa henkeään.
Tekee ihan hyvää muistuttaa sinulle, että ei nainenkaan ole avuton vaikka on pienempi.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on yksi mieskaveri jota avovaimo löi ja mäiski vähänväliä ym.
Erohan niille tuli. Kauan kyllä kesti että tämä mies siitä kertoi. Hän ei koskaan lyönyt takaisin.
Ero onkin viisaampi ratkaisu kuin takaisin lyöminen, mutta ero kannattaa ottaa heti ensimäisen lyönnin jälkeen. Mieluummin ennen jos tilanteet eskaloituvat uhkaaviksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"mies ei ollut koskaan väkivaltainen naista kohtaan, ainoastaan juhannuksena hän oli väkivaltainen"
Joo joo, 194-senttinen nainen sulla varmasti vaimona :D
Myönnän, otsikon perusteella olisin ajatellut tämän olevan automaattisesti höpöhöpöä. Mutta klikkasin, ja mikä pahempaa, tilastojen perusteella naiset ovat niitä väkivaltaisempai parisuhteissa. Otan osaa. Älä anna piestä itseäsi.
Minuakin ne löi paljon pahemmin