Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimoni hakkaa mua

Vierailija
15.08.2019 |

Hävettää kertoa tästä, mutta ei ole muutakaan paikkaa tästä puhua kuin netissä. Vaimoni on siis kaltoinkohdellut mua jo suhteemme alusta lähtien, eli n. 2 vuotta. Hän saa jotain ihme raivokohtauksia, on todella mustasukkainen ja syyttelevä jatkuvasti, lukee väkisin puhelimestani viestini ja katsoo lokitiedot. Joskus on seurannut mua töihin asti, varmistaakseen, että menen varmasti töihin enkä muun naisen luo.

Tämä kuulostaa naurettavalta, mutta en pysty pistämään hanttiinkaan, koska mulle tulisi heti vaimonhakkaajan leima/maine. Vaimoni painaa 92kg (194cm pitkä) ja minä 72kg (182cm pitkä), joten ei mitenkään helppo homma muutenkaan laittaa vastaan.

Epäilen, että hän on joko narsisti tai muu vastaava pöpipää. Kerran olen lähtenyt, mutta ajauduin takaisin hänen kanssaan, koska hän stalkkasi minua ja ylipuhui ja manipuloi minut takaisin hampaisiinsa. Ei ole lähipiirissä ketään kuka voisi auttaa, poliisille en uskalla tästä ilmoittaa, kun he eivät kuitenkaan minua usko, tai näin ainakin luulen, mutta ei kait tässä muukaan kohta auta.

Mitä teen? Olen henkisesti loppu.

M33v ja tiedän olevani betamies..

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä sun naisen luo.. No muuta sen naisesi luo niin pääset vaimostasi eroon eroamalla.

Vierailija
22/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän järkyttynyt ketjun vastauksista. Ilmeisesti edelleen on jotenkin hauskaa kun nainen kohdistaa mieheen väkivaltaa. On totta, että aloitus voi olla provo, mutta se voi olla myös olematta. Luulin, että ihmisillä olisi jo ymmärrystä ja empatiaa pahoinpideltyjä miehiä kohtaan.

Valitettavasti 99% maailmasta toimii juuri toisinpäin ap:ta kohtaan. Hän nyt vain menee poliisille, hakee lähestymiskiellon ja muuttaa toiselle paikkakunnalle, jos ei muu auta. Yleensä se loppuu siihen. Mutta sori vaan ap. Olet heikko...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita auttavaan puhelimeen ja lähde niin pian kuin kykenet. Miten niin muka saisit vaimonhakkaajan maineen? Onko jollain maineella edes mitään väliä, kunhan vain pääset eroon?

Ap ei uskalla laittaa naistaan kuriin, vaan uhriutuu ja pelkää sanktioita, jotka hän on itse mielessään luonut suojaverkokseen, ettei halua kuitenkaan satuttaa naistaan. Mutta ap oikeasti. Sinun täytyy sanoa naisellesi että käytös on sairasta ja väärin. Tarvitsette molemmat apua. Hakekaa sitä heti.

Vierailija
24/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmiselle v*ttuillaan niin kyllä siihen joku syy aina on, ei kukaan (nainen) turhasta länkytä. Olisiko huolestunut?

Vierailija
25/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempase takasin. Niin tuli minunkin muijani päälle jatkuvasti. Varoitin useamman kerran, että vielä joskus tulee takaisin, kunnes varoitustili tuli täyteen ja nostin hänet seinälle ja latasin pari nasevaa avolitsaria päin pläsiä. Siihen loppui päälle tuleminen. Tosin sen jälkeen olinkin sitten kuulemaa väkivaltainen. En siis koskaan ollut sitä ennen hipaissutkaan häneen enkä kehenkään muuhunkaan, enkä myös sen jälkeenkään.  Hän se sijaan oli lyönyt minua useita kertoja, mutta eipä lyönyt tuon jälkeen.

Vierailija
26/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiselle v*ttuillaan niin kyllä siihen joku syy aina on, ei kukaan (nainen) turhasta länkytä. Olisiko huolestunut?

Monessa työpaikassa uusille tulokkaille vittuillaan ilman mitään muuta syytä kuin se että halutaan testata kestääkö tulokas vittuilun. Jos se on mielestäsi oikein, niin paikkasi on hiekkamontussa.

Vierailija
27/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no mikä nyt kenenkäkin mielestä on turhaa. Ex-vaimoni syy oli hänen sairaaloinen mustasukkaisuutensa. Oli juu varmaan huolestunut, kun näki harhoja joka paikassa. Aina kuulemma katselin naisia "sillä silmällä" ihan kaikkialla ja tietenkin flirtailin jokaikisen naisen kanssa joka vastaan tuli, iästä riippumatta. Että sellaisia "syitä".

Vierailija
28/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.nollalinja.fi

Soita tuonne, saat keskusteluapua ja osaavia neuvoja.

Te, joiden mielestä on jotenkin hauskaa, että mies on vaimonsa väkivallan kohteena: hävetkää.

Vierailija
29/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo kerran lähtenyt? Minne ja miten? Jos nyt lähtisit toisen kerran ja viimeisen.

Vierailija
30/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

weeteetä kirjoitti:

Se ketä vertaa itseään beta- ja alfamiehiin, on niin....

Se kuka käyttää, kuka sanan paikalla ketä vasta onkin niin.....

No niin pääsit taas pätemään. Päiväsi on taas pelastettu.

Vierailija
31/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nainen tietenkään. Miehet ne vaan länkyttää. Olet oksettava.

Vierailija
32/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monessa työpaikassa uusille tulokkaille vittuillaan ilman mitään muuta syytä kuin se että halutaan testata kestääkö tulokas vittuilun. Jos se on mielestäsi oikein, niin paikkasi on hiekkamontussa.

En sano että oikein mutta ehkä siitä voi ottaa opikseen .

Vierailija
33/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita tuonne väkivaltalinjalle. Parisuhteessa väkivalta on aina väärin.

Et ole heikko mies, päinvastoin, kun et sorru väkivaltaan. Tässä asiassa ei ole mitään hävettävää, tarvitset apua suhteesta irrottautumiseen.

Jos et muuta keksi, niin työterveyden tai terveyskeskuksen kautta psykiatriselle sairaanhoitajalle tai psykologille juttelemaan.

Jossain tutkimuksessa oli, että parisuhdeväkivalta kohdistuu joka viidessä tapauksessa mieheen, joten yllättävän paljon on samanlaisia tapauksia.

Voimia.

Vierailija
34/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano että oikein mutta ehkä siitä voi ottaa opikseen .

Oppia mitä?

Vierailija
35/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus samanlainen tilanne. Muija oli sairaalloisen mustasukkainen mutta kuitenkin itse jakorasia. Veti baarissa pari kertaa nenänkin poskelle ja hyvä oli että siihen tuli myös todistajia. Tein rikosilmoitukset molemmista jolloin hiukan rauhoittui ja elo oli taas mukavaa. Peruin ilmoitukset mikä oli huono asia koska homma jatkui samanlaisena. Poliisi tosin rauhoitteli että rekisteriin jää merkinnät että ko. henkilöä kohtaan on tuollaiset ilmoitukset tehty, ihan vaan siksi että jos minulle sattuisi käymään kylmät niin ainakin yksi epäilty olisi heti listalla. Noh, alkoi sitten hakkaamaan minua nukkuessanikin ja monottelemaan milloin missäkin. Lyönnit kohdistuivat sinne mihin ei pahasti jälkiä jää eli kalloon ja jalkoihin. Kerran hatkaan lähtiessä tartuin lutkusta ja sanoin että kertaakaan et enää koske. Teki minusta rikosilmoituksen jossa väitti minun pahoinpidelleen hänet. Homma kuivui tietysti kasaan koska mitään näyttöä ei tuollaisesta ollut, vain sana sanaa vastaan. Summa Summarum... soita poliisille heti kun heilahtaa ja pyydä partio katsomaan, älä lyö itse ettei tapahdu mitään mitä voisit joskus joutua itse katumaan. Se mitä en tiennyt oli että sairasti kaksisuuntaista persoonallisuushäiriötä joka luonnollisestikkin selitti tämän hulluilun. Muuten asiallisen oloinen mutta yhden oluen jälkeen täysi Gibraltarin Kallioapina! Kehotan pukemaan puujalat että kokoero tasoittuu tai sitten kaivelemaan lyhyemmän täyspäisen tapauksen. Muuten saatat olla joku päivä fileerattuna makuuhuoneessasi...

Vierailija
36/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rohkea, kun uskallat kirjoittaa täällä tarinasi. Sinulla on yllättävän paljon kohtalotovereita.

37/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen vähän järkyttynyt ketjun vastauksista. Ilmeisesti edelleen on jotenkin hauskaa kun nainen kohdistaa mieheen väkivaltaa. On totta, että aloitus voi olla provo, mutta se voi olla myös olematta. Luulin, että ihmisillä olisi jo ymmärrystä ja empatiaa pahoinpideltyjä miehiä kohtaan.

Valitettavasti 99% maailmasta toimii juuri toisinpäin ap:ta kohtaan. Hän nyt vain menee poliisille, hakee lähestymiskiellon ja muuttaa toiselle paikkakunnalle, jos ei muu auta. Yleensä se loppuu siihen. Mutta sori vaan ap. Olet heikko...

Tuossa olen samaa mieltä että 99% maailmasta toimii toisinpäin. Muusta en niinkään. Ihmetyttää miten sinä sanot heikoksi sellaista joka ei turvaudu väkivaltaan uhkaavassa tilanteessa? Minusta se on vahvuuden merkki kun ei taivu toiselle pahaa tekemään!

Poliisinkin mainitsit, minulla olisi tarina siitä. Kerran iltaa viettelin yhdessä paikassa, sinne sitten yllättäen poliisimaija tuli ja poliisit veivät jonkun miehen sisälle kerrostaloon. Poliisit sitten lähti ja myöhemmin se henkilö tuli pihalle kävelylle, me tieten huikkasimma että tuu illanviettoon. Kyselimmä sitten että mimmonen herra kun valtio kuskaa? Sanoi olevansa vaimonsa pahoinpitelemä ja ei sille voi mitään kun tulee aina vaan päälle ja yrittää lyödä, soitti sitten poliisit ja he nappasivat miehen matkaan.

Siinä sitten kysellessä ilmeni että kerrostalo jonka pihalla olimme, oli sellainen josta yksi huoneisto oli varattu tällaiseen käyttöön, turvapaikaksi. Aika surkeaa oli kuunnella sen miehen kokemuksia, poliisikin oli uhannut putkalla jos ei lakkaa vinkumasta naisen väkivaltaisesta käytöksestä, siis se mies uhattiin putkaan laittaa. Heidän mielestään mies turhaa rasittaa poliiseja joilla olisi oikeita töitäkin, vattuilivat siis miehelle ihan suoraa. Tarkennuksena että tehtävää oli suorittamassa kaksi miespoliisia.

Tuolla aiemmin kun tätä edellinen kommentoija provon mainitsi niin aloituksessa mainittu betamies on kyllä selkeä provon tunnusmerkki.

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
38/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi mieskaveri jota avovaimo löi ja mäiski vähänväliä ym.

Erohan niille tuli. Kauan kyllä kesti että tämä mies siitä kertoi. Hän ei koskaan lyönyt takaisin.

Vierailija
39/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yksi mieskaveri jota avovaimo löi ja mäiski vähänväliä ym.

Erohan niille tuli. Kauan kyllä kesti että tämä mies siitä kertoi. Hän ei koskaan lyönyt takaisin.

Lisään vielä. Tiesin kyllä että se nainen on hankala,vaikea tapaus. Mutta tuo sen naisen fyysinen väkivalta tuli yllätyksenä.

Vierailija
40/61 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä lyönyt. Vaimojen miehet löi koska teet oikein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä