Löysin ihanan miehen tinderistä, mutta olen varattu
Sain tinderissä matchin hyvännäköisen miehen kanssa. Ongelma on vain se, että olen jo naimisissa toisen miehen kanssa. Meillä on mennyt viimeaikoina vähän huonosti, riidelty paljon jne. Sain mieheni puhelimen toissa päivänä haaviini, ja luin hänen viestinsä. Siellä oli viestejä jonkun toisen naisen kanssa.
Onko ok, että kostan tämän miehelle ja menen tinder parini kanssa treffeille ja sen jälkeen annan mieheni löytää viestit tämän matchin kanssa? Tilit tasaisiksi jne..?
N27
Kommentit (16)
Ei ole oikein. Ensin eroat reilusti ja sitten vasta menet tinderiin ja treffeille. Aasi! Ei ihme, että teillä ei mene hyvin.
Ei muutakuin anna palaa vaan. Jos teillä ei lapsia ole niin ei sun nykyisellä miehellä ole mitään väliä jos tuntuu, että teidän paska ei toimi.
Kerran sitä vain eletään, nyt vaan yhteyttä siihen tinder adonikseen ja hoidat hommat pois alta.
Käy tyyppäämässä se kundi. Eihän sitä tiedä minkälainen herkku bratwursti siellä pöksyssä on.
Huvittavaa logiikkaa.
Olin samantapaisessa tilanteessa, mutta en ollut kostamassa yhtään, mitään. Oltiin miehen kanssa jo tulostettu asuntohakemukset ja käytännössä päätetty erota.
Kävin treffeillä paetakseni tilannetta ja saadakseni ajatukset muualle, en maininnut treffeistä kenellekään, varsinkaan miehelle.
Tuo ei ole se tapa miten asioita selvitetään.
Ei ole. Olet liian lapsellinen avioliittoon. Hoidat parisuhdekriisit teinimäisillä kostoretkillä sen sijaan, että keskustelisit miehesi. Eroa ja pysy sinkkuna, kunnes vähän kasvat.
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa logiikkaa.
Olin samantapaisessa tilanteessa, mutta en ollut kostamassa yhtään, mitään. Oltiin miehen kanssa jo tulostettu asuntohakemukset ja käytännössä päätetty erota.
Kävin treffeillä paetakseni tilannetta ja saadakseni ajatukset muualle, en maininnut treffeistä kenellekään, varsinkaan miehelle.
Tuo ei ole se tapa miten asioita selvitetään.
..ja ps. kyseinen tinder mies oli pelottava stalkkeri joka tulkitsi kaiken mitä sanoin ihan päin persettä.
Ei enää _koskaan_ tinderiä.
Joko tää on provo tai sitten teinimeininki on jäänyt päälle. Tai yläasteen äikän open antama medialäksy!
mitä roikkua tinderissä jos on varattu ? vai tarvitseeko jotain itsetunnon pönkitystä ?
ei ymmärrä ei ei…..
Vierailija kirjoitti:
Joko tää on provo tai sitten teinimeininki on jäänyt päälle. Tai yläasteen äikän open antama medialäksy!
"N27"= nettitrolli ilman elämää ja ymmärrystä tavallisen ihmisen ajatuksenjuoksusta.
Vierailija kirjoitti:
mitä roikkua tinderissä jos on varattu ? vai tarvitseeko jotain itsetunnon pönkitystä ?
ei ymmärrä ei ei…..
Pikemminkin ihmettelen miksi roikkua tuollaisessa suhteessa, jos asiat ovat menneet molemmin puolin pelleilyksi. Pois vaan.
Jopas olet lapsellinen.