Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideitti sanoo jo ihastuneensa vaikka ei olla edes nähty

Vierailija
15.08.2019 |

Maanantaina alettiin kirjoittelemaan toisillemme. Sovittiin treffit lauantaille mutta nyt on alkanut "ahdistaa" se että mies kertoo jo ihastuneensa ja lähettelee ties mitä hali-pusu viestejä. Seksiä ei kylläkään ole vongannut tai mitään törkeyksiä muutenkaan kirjoitellut, siitä iso plussa hälle. Olen hälle sanonutkin jo että vähän nyt "rauhoittuu" kun ei olla livenä vielä nähty eikä tiedä kohtaako kemiat sitten oikeesti, mutta jatkaa silti noiden hali-pusu, oot niin ihana viestien lähettelyä. Ja kun en ole aikasemmin näitä nettideittejä juurikaan käyttänyt enkä varsinkaan aikaisemmin tavannut ketään netin kautta löydettyä. Vieläpä menin "tyhmänä" lukemaan muutaman kauhutarinan tuollaisista yli-innokkaista viestettelijöistä niin alkoi koko treffit ja homma muutenkin epäilyttää. Haluaisin kyllä mennä treffeille hänen kanssa, mutta onko nämä yli-innokkaat miehet yleensä jotain hyypiöitä? Vai olisko täällä jollain positiivisia kokemuksia tuollaisista miehistä tai naisista?

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menetkös ap treffeille?

Vierailija
42/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauanko muuten olette viestitelleet?

Neljänä päivänä.

Ai kamala, ja nyt jo puhuu ihastumisesta. Minkä ikäinen mies on?

Ihastua voi vaikka heti. Se on kemiallinen reaktio viehättävän (yleensä) vastakkaisen sukupuolen edustajan nähdessä/kohdatessa. Rakastumiseen ja kiintumiseen tarvitsee tuntea paremmin.

Siinä vaiheessa olet vasta ihastunut tekstin perusteella rakentamaasi mielikuvaan, et toiseen ihmiseen.

Mietipä, jos et vaikka itse ole ulkoilmaihminen, ja toinen saa yhden valokuvan perusteella sellaisen mielikuvan että olet, ja tykittää sitten tekstareita että aah, ihanas kun on nyt eräprinsessa viimein löytynyt. Mikä vaikutelma? Ei ainakaan puoleensavetävä.

Siksi pitää tavata ihminen tosielämässä ja sitten vasta katsoa että mitkä fiilikset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne tuollaiset pikaihastujat vähän creepiöitä, todellisuudessa taitavatkin olla sitten näitä ylimustasukkaisia vainoajia joiden kanssa ei pirukaan pysty elämään. Kuka tahansa muu tervejärkinen tajuaisi, että ihastuminen näkemättä muutamassa päivässä ei ole kovin tervettä.

Vierailija
44/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ihastunu suhun vaikka en oo nähnyt susta muuta kuin vähän sun kirjottamaa tekstiä. Mun mielestä oot söpö ja nätti ja kaunis. Mut kyl mä odottaisin seksiä viimeistään kolmannen tapaamisemme jälkeen.

Vierailija
45/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan ne tuollaiset pikaihastujat vähän creepiöitä, todellisuudessa taitavatkin olla sitten näitä ylimustasukkaisia vainoajia joiden kanssa ei pirukaan pysty elämään. Kuka tahansa muu tervejärkinen tajuaisi, että ihastuminen näkemättä muutamassa päivässä ei ole kovin tervettä.

No, itse olen ihastunut yhden kerran elämässäni siinä hetkessä, kun näin sen ihmisen. Ja aika lujaa vielä. Ja totta omasta mielestänikin se oli creepyä, mutta joskus niin vaan voi tapahtua. Tajusin toki, etten tiedä ihmisestä vielä siinä vaiheessa mitään ja tutustuminen oli normaalia hankalampaa sen todella vahvan ihastumisen vuoksi.

Vierailija
46/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut kerran vähän vastaavanlainen deitti... kuulosti tosi ihastuneelle jo ennen näkemistä. Ja onnistui kuulostamaan lähes täydelliseltä kun itseään kuvaili... ja kyllä, todellisuus oli sitten karu.

Oli ilmeisemmin vain ihastunut siihen että joku nainen ylipäätään edes saattoi olla kiinnostunut.. sen luokan reppana oli kyseessä. Tai en tiedä oliko lopulta edes reppana kun kykeni niin kirkkaasti väittämään ihan muuksi itsensä mikä oli. Eli valehteli lähes kaikesta. Tai mistä minä tiiän, kyllä se varmaan tavatessa ihastui oikeastikin... ei ainakaan edes yrittänyt peitellä että kuola roiskui rinnuksille kun mua katseli ja vuolaasti ylisti. Ilmoitin kyllä hyvin nopeaan että ei nyt ihan mennyt niinkuin piti tämä juttu. Olin pitkään itselleni vihainen että matkustin tollaisen takia tunteja.

Vierailija
47/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös kerran tuollainen ällöttävyyteen asti imeliä viestejä lähetellyt äijä löyty netistä. Pyysin myös viesteinensä rauhoittumaan, mutta hän ei kunnioittanut sitä toivetta, joten peruin treffit.

En ole katunut.

Vierailija
48/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä olen huomannut, että viestittely kuivuu kasaan hyvin pikaisesti ja luulen, että syy on se, kun ei anna hunajaa naiselle. Itse nimittäin pysyn tiukasti asialinjalla.

Vierailija
49/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuollaiset on olleet joko narsisteja tai sosiopaatteja. Nykyään pistän samantien poikki ja blokkaan kun tuollainen alkaa. Ei ole itsetunto-ongelmia eikä niin rakkauden nälkä että uskoisin puolituntemattoman lurituksia. Arvostan enemmän mielenterveyttäni, rahojani ja tulevaisuuttani, kuin pakonomaista tarvetta saada jokin sekopaatti pilaamaan taas vuosia elämästäni ja aiheuttamaan helvetin.

Vierailija
50/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran itelle käyny niin että ihastuin kun vietiteltiin. Tiesin kyllä naisen entuudestaan sillä olin nähnyt hänet pari kertaa aikasemmin juhlissa. Ei oltu siellä juteltu eikä mitään enkä ollut erityisen kiinnostunut edes hänestä. Muutaman päivän viestittelyjen jälkeen olin aivan myyty vaikken sitä hänelle tunnustanukkaan. Seurusteluun päättyi, mutta sitä kesti vain 2 vuotta.

Vierailija
51/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap huhuu?

Vierailija
52/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljänä päivänä.

Ai kamala, ja nyt jo puhuu ihastumisesta. Minkä ikäinen mies on?

Ihastua voi vaikka heti. Se on kemiallinen reaktio viehättävän (yleensä) vastakkaisen sukupuolen edustajan nähdessä/kohdatessa. Rakastumiseen ja kiintumiseen tarvitsee tuntea paremmin.

Kyllä, ja ihastua voi vaikka siihen persoonaan joka viesteistä välittyy - jos henkilö vaikuttaa fiksulta tai on mukava jakaa ajatuksia. Mutta että neljän päivän jälkeen? Tuskin. Mitä siinä ajassa ehtii toisesta oppia, ei juuri mitään. Eiköhän se tyyppi pohjusta maaperää sänkyyn kaatamiselle.

Vierailija
53/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä päivää, hah

Vierailija
54/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään kokemusta nettideiteistä, mutta jos netin kautta hakisin kumppania, pitäisi puhua puhelimitse monet kerrat ennen kuin lähtisin treffeille.

Toisen puheentuotto ja tapa vaikuttaa aika paljon ainakin minulle. Livenä vasta näkee onko mahdollisuuksia jatkaa tutustumista.

Vierailija
55/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä kyllä jaksaisi kirjoitella kahta päivää pitempään jos ei ole yhtään ihastunut. Kavereiden kanssa voi heittää läppää ilman ihastumista. Kyllä pitää jotain kemiaa löytyä kun parisuhdetta rakentelee.

Hyvä kun osaa sanoittaa itseään. Rohkeudesta täydet pisteet.

Vierailija
56/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljänä päivänä.

Pistän paremmaksi.. Tinderistä nainen ja kolme päivää viestittiin, niin se sano et on rakastunut. Olin ok, no et sä ole. Kävin deiteillä kuitenkin, niin alko puhuu perheestä ja yhteenmuutosta. Kaikki tämä kolmessa päivässä. En tavannut uudelleen.

Vierailija
57/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljänä päivänä.

Pistän paremmaksi.. Tinderistä nainen ja kolme päivää viestittiin, niin se sano et on rakastunut. Olin ok, no et sä ole. Kävin deiteillä kuitenkin, niin alko puhuu perheestä ja yhteenmuutosta. Kaikki tämä kolmessa päivässä. En tavannut uudelleen.

Oho, kävikö tuo ihan täysillä? :D

Vierailija
58/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljänä päivänä.

Oho, kävikö tuo ihan täysillä? :D

Itse olisin ehkä uteliaisuudesta katsonut nämä kortit. Joku kuukauden vuokra on pieni hinta siitä kun tuntematon rakastuu tulisesti ja muuttaa yhteen neljäntenä päivänä, mitä kaikkea sen jälkeen sitten tapahtuukaan. Sivusta.

Vierailija
59/65 |
17.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuu ti

Vierailija
60/65 |
18.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up