Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nettideitti sanoo jo ihastuneensa vaikka ei olla edes nähty

Vierailija
15.08.2019 |

Maanantaina alettiin kirjoittelemaan toisillemme. Sovittiin treffit lauantaille mutta nyt on alkanut "ahdistaa" se että mies kertoo jo ihastuneensa ja lähettelee ties mitä hali-pusu viestejä. Seksiä ei kylläkään ole vongannut tai mitään törkeyksiä muutenkaan kirjoitellut, siitä iso plussa hälle. Olen hälle sanonutkin jo että vähän nyt "rauhoittuu" kun ei olla livenä vielä nähty eikä tiedä kohtaako kemiat sitten oikeesti, mutta jatkaa silti noiden hali-pusu, oot niin ihana viestien lähettelyä. Ja kun en ole aikasemmin näitä nettideittejä juurikaan käyttänyt enkä varsinkaan aikaisemmin tavannut ketään netin kautta löydettyä. Vieläpä menin "tyhmänä" lukemaan muutaman kauhutarinan tuollaisista yli-innokkaista viestettelijöistä niin alkoi koko treffit ja homma muutenkin epäilyttää. Haluaisin kyllä mennä treffeille hänen kanssa, mutta onko nämä yli-innokkaat miehet yleensä jotain hyypiöitä? Vai olisko täällä jollain positiivisia kokemuksia tuollaisista miehistä tai naisista?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tulee pettymään

Kyllä mä olen ainakin ihastunut jollain tasolla ennen tapaamista liki jokaiseen, jonka olen treffeillä tavannut. Täytyyhän siinä olla jotain, minkä takia haluaa tutustua (no ainakin kaltaiselleni, jolle uusiin ihmisiin tutustuminen ei tuo nautintoa itsessään).

Vierailija
22/65 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai mies vain ole Etelä-pohjanmaalta?

Rekkakuski Rami? Valkosipulin ja lauantaimakkaran hajuinen hengitys? Halatessa taputtelee takapuolta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on päässään muodostanut susta toiveitaan vastaavan haavekuvan, johon peilaa sua sitten kun tapaatte. Huono homma, kun tuo haavekuva voi särkyä. Ja huono homma siksikin, että hän voi puskea tuota haavekuvan identiteettiä suhun.

Vierailija
24/65 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tulee pettymään

Todennäköisesti joo ja sen myös hälle sanoinkin. Itse en hänestä ole sen ihmeempää mielikuvaa kehitellyt.

Vierailija
25/65 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No neljä päivää on kyllä outoa. Mutta voi netin kautta viestitellen vallan hyvin ihastua ensin tapaamatta. Mulle kävi joskus näin. Viestittelyä oli kestänyt puolisentoista kuukautta melko intensiivisesti, ennen kuin ekan kerran tavattiin. Siinä ajassa ehti jo tutustua sen verran toiseen ihmisenä, että mitään suuria yllätyksiä ilmennyt. Luulen, että molemmat olivat tavatessa jo valmiiksi ihastuneita toisiinsa, koska sen ekan tapaamisen päätteeksi purkautuikin sitten jo aika suoraan tykkäämis- ja ikävöintitunnustuksia melkoisesti ja puhuttiin tunteista ja kaikesta. Ei kyllä tapaamatta varmaan kumpikaan olisi alkanut mitään toiselle tunnustelemaan siinä tilanteessa. Mutta ihmisiä on erilaisia. Tämä ap:n tapaus on kyllä liian nopeaa, kehottaisin olemaan valpas ja kehottamaan sitä toista hilliintymään hieman.

Vierailija
26/65 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse karkuun.

Vierailija
27/65 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemukseni on, että kun joku alkaa noin nopeasti laittelemaan ihastusviestejä eikä hidasta pyytämälläkään, kannattaa mahdollisimman aikaisessa vaiheessa lähteä toiseen suuntaan.

Vierailija
28/65 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa yksinäiseltä ja epätoivoiselta mieheltä, joka ihastuu ensimmäiseen naiseen jolta saa vähän huomiota. Näitä riittää. Ehkä voisit antaa hänelle mahdollisuuden kuitenkin.

Vierailija
29/65 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se joku maaseudun peräkamarinpoika?

Vierailija
30/65 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta kovin miehekkäältä.

Vierailija
31/65 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta voihan olla, ettei mies tarkoita sitä niin vakavasti kuin luulet. Ajattelee ehkä, että kuuluu asiaan kirjoitella viehättävälle naiselle jotain tuollaista, vaikka ei ole vielä nähtykään. Jos miehellä ei ole paljon kokemusta nettideittailusta, ei ehkä ihan tajua millaisia viestejä kannattaa lähetellä. Ei sentään ole kosinut tai tunnustanut rakkauttaan.

Vierailija
32/65 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takertuja tai niinkuin joku tuossa sanoi jo, narsistinen ihminen. Pysy kaukana, hyvin hyvin kaukana.

Vierailija
33/65 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja "kina" ulkoiluttaa luuta ja nahkaansa keksikaupungilla miesasiakkaan perässä "mä rakatan sua, yhyy" vaikkei mitenkään kysytty seurailemaan, mikä mättää?

"ylikrakan" tietämillä ratikassa tuli esiin muiden kanssa esiin, asia "tuo on  kyllä aika tyhmää", juoksis jonkun samanlaisen perään tai sinne koloon mistä on tullut huutamaankin.

Vierailija
34/65 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistit ovat harvinaisia, veikkaan että on vain vähän kömpelö ja yli-innokas. Voi siitä silti hyvä tulla, en lähtisi vielä tämän perusteella maalailemaan piruja seinälle.

Vierailija
35/65 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Vierailija
36/65 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!!!!#######

Vierailija
37/65 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää miten tämä päättyy

Vierailija
38/65 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin sanoa, että on todella pieni mahdollisuus, että kauan viestitellessä ennen tapaamista voisi kumpikin yllättyä positiivisesti ja pitää pään kylmänä. Kaikki parisuhteeni ovat alkaneet joko livetilanteessa sattumalta törmättäessä tai netissä nopeasti livenä tapaamalla.

En halua enää kokea sitä että viestittelen jonkun kanssa pitkään ja vasta sen jälkeen tavataan, noista kerroista on jäänyt pahoja "traumoja" itselleni. Aiheuttavat vain masennusta, ahdistusta ja itsetunnon alenemista, tosin onneksi vain hetkellisesti.

Onko todella niin? Onko mulle vaarassa käydä samoin kun oon viestitellyt jo 8 kk ja nyt suunnitellaan tapaamista :0

Vierailija
39/65 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten tuo vielä menisi, mutta se on tosi huono merkki että ei lopettanut edes pyytämällä. En menisi treffeille ja kertoidin syyn suoraan, niin ehkä olis sitten järkevämpi seuraavan kanssa.

Vierailija
40/65 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tapasin mieheni netissä, yhteisen kaverin kautta. Ihastuin mieheen viikon kirjoittelun aikana, kun kaikki vain loksahti paikoilleen, mutten kertonut sitä hänelle tai laitellut mitään tuollaisia viestejä. Tavatessamme tunne vain vahvistui ja jälkikäteen kerroin, että ihastuin häneen jo ennen tapaamista, hänelle oli käynyt samoin minun suhteeni. Nopeasti aloimme seurustella tapaamisen jälkeen ja olemme yhdessä vielä reilu 10v tuon jälkeen. 

Se kyllä kuulostaa oudolta, että laittelee tuollaisia viestejä, itse pidinkin nuo tunteet ihan vain itselläni tapaamiseen asti.