Nettideitti sanoo jo ihastuneensa vaikka ei olla edes nähty
Maanantaina alettiin kirjoittelemaan toisillemme. Sovittiin treffit lauantaille mutta nyt on alkanut "ahdistaa" se että mies kertoo jo ihastuneensa ja lähettelee ties mitä hali-pusu viestejä. Seksiä ei kylläkään ole vongannut tai mitään törkeyksiä muutenkaan kirjoitellut, siitä iso plussa hälle. Olen hälle sanonutkin jo että vähän nyt "rauhoittuu" kun ei olla livenä vielä nähty eikä tiedä kohtaako kemiat sitten oikeesti, mutta jatkaa silti noiden hali-pusu, oot niin ihana viestien lähettelyä. Ja kun en ole aikasemmin näitä nettideittejä juurikaan käyttänyt enkä varsinkaan aikaisemmin tavannut ketään netin kautta löydettyä. Vieläpä menin "tyhmänä" lukemaan muutaman kauhutarinan tuollaisista yli-innokkaista viestettelijöistä niin alkoi koko treffit ja homma muutenkin epäilyttää. Haluaisin kyllä mennä treffeille hänen kanssa, mutta onko nämä yli-innokkaat miehet yleensä jotain hyypiöitä? Vai olisko täällä jollain positiivisia kokemuksia tuollaisista miehistä tai naisista?
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään kokemusta nettideiteistä, mutta jos netin kautta hakisin kumppania, pitäisi puhua puhelimitse monet kerrat ennen kuin lähtisin treffeille.
Toisen puheentuotto ja tapa vaikuttaa aika paljon ainakin minulle. Livenä vasta näkee onko mahdollisuuksia jatkaa tutustumista.
Tätä mä ihmettelen, että miten voi vieraan ihmisen tapaamisen tehdä näin vaikeaksi. Miten se voi jännittää niin paljon, että pitää puhelimessa jaaritella pitkät pätkät? Eikö vain voi käydä hörppäämässä nopeat kahvit ihan Moikka mitä kuuluu -asenteella ja jatko selviäisi siinä?
Kokemuksia parista tuollaisesta mielikuvaan rakastuneista, epätoivoisia tyyppejä jotka sitkeästi vaalivat mielikuvaansa ja rakastumistaan eivätkä oikeastaan edes halua tutustua oikeasti kun se mielikuva on ihannenaisesta. Pettymys on lopulta kova kun olen väkisin murtanut sen mielikuvan jotta olisin saanut osakseni muutakin kuin lässytystä ja painostamista yhteen muuttamisesta (ja yhteisestä asuntovelasta) ja päästäkseni eroon koko tyypeistä. Tietty jos on itse yhtä epätoivoinen niin ovelasti vain esittää sitä mielikuvan naista ja vaalii sitä huolella, silloin kannattaa aika usein katsoa mallia miehen äidistä ;)
Sinuna juoksisin kovaa ja kauas.
Tällä viikolla törmäsin samaan. Mies kehui kuvieni perusteella malliksi, enkeliksi. Laittaa usein viestejä, kuinka sä olet niin ihana. Olisitpa kainalossa. Hän pyytää lähettämään useita kertoja päivässä kuvani. Kaikki ok siihen asti kunnes pyysi alusvaatekuvan. En lähetä. Ties minne päätyisi. Ei olla tavattu livenä. Ollaan 500km päässä toisistamme. Hyvännäköinen kundi, 8 vuotta iseäni nuorempi. Symppis. Mutta epäilyttää juuri tämä *love bombing* Pikkuisen liian nopeaan tämä ihana, kaunotar, kaunis, halipusu härdelli. Tilanne on se, ettei lähiaikoina ole tsäänssiä tavata. Jatkuisiko viestittelyä lepertelyillä? Olen romanttinen, mutta en ventovieraille osaa leperrellä. Koen että kemia kohdatessa vie lepertelyyn, eikä näinpäin ettei ole tavattu. Kuvien ja viestien varassa tutustumista tähän asti ollut.
Olen kokenut joskus saman teininä. Parikin tyttöä ihastui pikavauhtia minuun ja alkoivat puhuttelemaan rakkaanaan vaikka oltiin viestitelty suunnilleen pari päivää. Tutustuminen tapahtui siis anonyymillä chat-sivstolla. Ei jumalauta mikä ahdistus sellaisesta puskee päälle kun toinen toitottaa rakastavansa ja ettei voi elää ilman minua...
Vähän kummallista, että aikuinen ihminen voi ihastua noin vahvasti ja noin nopeasti. Tulee vaan vähän sellainen epätoivoinen fiilis tuollaisesta touhusta. Ja vähän vaikeaa tuosta on mitenkään nätisti kiemurrella irtikään ilman, että pahoittaa toisen mielen.
Terveisin Naispelko26