Lentkoneessa itkevät VAUVAT
Ärsyttääkö ketään muuta vanhemmat, jotka tuovat pieniä lapsia/ vauvjoja letokoneisiin. Lähinnä siinä vain ärsyttää se, että SUOMALAISET vanhemmat eivät saa lapsiaan kuriin vaan antavat niiden rääkyä ja juosta lentokoneen käytävillä ja häiritä muita matkustajia. Lomalennot, joilla lentävät jotkut pöndejuntit ovat pahimpia, kun se lento varmaa on ensimmäinen kerta, kun ne junttipullat matkustavat johonkin!!!!!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hummustypy kirjoitti:
Valitan aina lento-emoille jos tällaisia on ja pyydän siirtoa.
Ite teen ihan samaa kerran pääsin busineksee ku valitin
Pitäisi varmaan vaatia välilaskua ja häirikkö rääkyjän poistamista koneesta. Toisaalta kun samaan koneeseen eksyy mielenterveys potilas, jolla on myös oikeus matkustaa, niin esitys on taattu.
Paiskaa todennäköisesti rääkyvän kakaran seinään. Ja näin muut matkustajat saavatkin matkustaa rauhassa.
Montako kertaa olet nähnyt lennoilla "mielenterveys potilaita", jotka paiskovat ihmisiä seinään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te vanhemmat ette sitten saa niitä lapsia hiljaiseksi? Se ei todellakaan ole kivaa, että jatkuvasti itketään. Se ärsyttää todella paljon.
Mä kerron sulle nyt totuuden tästä asiasta: kyllä ne lapset saisi ihan helposti hiljaiseksi. Lapsissahan on olemassa sellainen mykistyspainike, jota painamalla lapsesta katoaa ääni kokonaan. Mutta vanhemmat eivät halua käyttää sitä silloin, kun sinä olet paikalla, koska yksinkertaisesti sinun ärsyttämisesi on liian hauskaa. Se on vain niin koomista, kun otsasuonesi pullottaa ja vasen kulmakarva nykii. Meillä vanhemmilla on sellainen salainen vähän Facebookin tyylinen sosiaalinen media, jossa sitten jaamme näitä kokemuksia, joskus myös kuvien ja videoiden kera. Se edellinen kuva susta sai muuten aivan älyttömästi tykkäyksiä! Jos tuntuu, että ihan tuntemattomat ihmiset katsovat sua pitkään julkisella paikalla, se voi johtua ihan siitä, että susta on tullut eräänlainen somejulkkis. Mutta kaikki tää on tietty hirveän salaista, mä voin nyt anonyyminä sulle tän paljastaa.
Kai niitä vauvoja voi saada hiljaiseksi jollain tavalla niin kuin kotioloissakin? En minä vastusta sitä, että vauvan kanssa mennään lomalle, mutta lentokoneessa nyt toivoisi että siihen kiinnitetään erityisesti huomiota.
Siis onko sulla nyt se ajatus, että ne lentokoneessa itkevän vauvan vanhemmat eivät yritä tehdä jotain sille asialle, vaan ovat ihan tyytyväisiä siihen, että vauva huutaa?
ainaki mun vieres lennon thaimaasee lapset rääky ja se äiti vaan pisti ääntä kovemmalle sen omist kuulokkeist ja anto kakaroittensa kiljuuu
Sil on ollu vastakuulokkeet- täydellinen rauha itsellä,mitään ei kuulu ja voi laittaa musiikkikin,jos haluaa. Jokaisen nuoren vanhemman must! Vastakuulokkeet,pitäis jakaa kaksin kpl jo äitiyspakkaukses.
Vierailija kirjoitti:
Yritän kyllä ymmärtää hyvin pitkälle, mutta sitä en ymmärrä miksi niin pienen kanssa pitää matkustaa kohteisiin jotka ovat 10h lennon päässä?? Oikeasti ärsytti kun 8h siitä lennosta oli pelkkää suoraa huutoa, miksi piti valita juuri se matkakohde. Eikö tuollaisiakin asioita kannattaisia miettiä etukäteen.
Joku 3h kiljukaula-lento vielä menee kun se on lyhyt aika.
Syitä matkustaa voi olla monia, esimerkiksi vierailu kaukana asuvien sukulaisten luona. Just saying, ei aina tarvitse tehdä omia oletuksia. Minuakin ärsyttää kuunnella vieraan vauvan itkua, mutta ei se sitä muuta, että pienen lapsen vanhemmillakin on sama oikeus matkustaa kuin lapsettomilla. Toki on harkittava missä määrin vauvaa on järkevä altistaa stressille suhteessa matkasta saatavaan iloon/hyötyyn. Mutta jos kyseessä on eka matka, niin mistäpä sitä oman vauvan reaktiota osaa ennustaa. Ehkä nekin huutavat vauvat ovat kotona rauhallisia, eivätkä vanhemmat ole osanneet ennakoida huutoa.
Mulla on ikää 50 v. Olen viisi vuotiaasta asti lentänyt. Ikinä, ei ikinä ole lapset mua häirinny lennoilla. Ne lennot on hyvin hetkellisiä elämässäni. Jotain on näiden häiriintyvien ihmisten kasvatuksessa menny pieleen, kun noin närästää. Katse peiliin!
Ei ärsytä. Mulla on vastamelukuulokkeet lennolla. Vauvan keinot viestimiseen ovat rajatut ja suurin osa vanhemmista tekee kaikkensa, että vauvalla on hyvä olla. Aina sitä itkua ei saa loppumaan ihan helposti. Sympatiat herää näissä tilanteissa, ei ärsytys. Ei, vaikka kuinka tarvitsisi itse lepoa tai rauhaa työmatkoilla tai lomalennoilla.
Mua ärsyttää ilman kuulokkeita pelaavat ja elokuvia katsovat kanssamatkustajat iästä riippumatta, selkänojaan potkijat, penkin selkänojissa kiipeilevät lapset, riehuminen (niin aikuiset kuin lapset), känniset aikuiset tai selkänojan lepoasentoon taivuttajat, jos itsellä ateria kesken.
miksi menet lentokoneeseen tai mihinkään missä on ihmisiä ilman korvatulppia?
Hesalaiset juntit on pahimpia lentokoneessa.
Uskon että pelkkä AP:n naaman näkeminen ärsyttäisi mua tuhannen huutavan kakaran verran.
Ihmettelen kanssa miksi pitää vauvoja yleensä lennättää. Esimerkkinä viikon rantalomareissu Teneriffalle, jonne lentää noin 6 tuntia, paikka ei ole kummoinen, ja sieltä viikon päästä pois, taas 6 tuntia lentoa.
Tähän päälle vielä odotukset lentokentällä.
Vauvan kitinää, korvien jotkut puudutukset, ruokien kanssa säätäminen yms.
En ymmärrä, ei siinä kukaan perheestä mitään rentoudu.
Sinänsä vauvan itku ei mua häiritse, kun ei ole oma.