Lentkoneessa itkevät VAUVAT
Ärsyttääkö ketään muuta vanhemmat, jotka tuovat pieniä lapsia/ vauvjoja letokoneisiin. Lähinnä siinä vain ärsyttää se, että SUOMALAISET vanhemmat eivät saa lapsiaan kuriin vaan antavat niiden rääkyä ja juosta lentokoneen käytävillä ja häiritä muita matkustajia. Lomalennot, joilla lentävät jotkut pöndejuntit ovat pahimpia, kun se lento varmaa on ensimmäinen kerta, kun ne junttipullat matkustavat johonkin!!!!!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi vauvoja pitää raahta lentokoneeseen? Matkailu voi odottaa muutaman vuoden että siittiökin tajuaisi jostain jotain.
Sitten sun osaksi jää se, että kärsit ja valitat ja käyttäydyt kuin pieni lapsi. Sääliä on kuitenkaan vaikea aikuiselle ihmiselle tuollaisessa tilanteessa tarjota.
Koita jaksaa, kyllä se siitä.
P. S aina voi jäädä kotiin, jos kanssaihmiset kovasti jurppivat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä pöljempiäkin aloituksia tänään ollut. Mutta siis asiaan, joka ikinen kerta kun näen boarding alueella pieniä lapsia ja/tai vauvoja niin alkaa vtutus, ja toivon sydämestäni etteivät istu missään lähellä. Olen lopen kyllästynyt kuuntelemaan sitä kitinää ja ulinaa, niin kuin kaikki muutkin matkaseuralaiseni. Valitettavasti auto/bussi/juna/laiva on liian hidasta ja työlästä.
Voi ei, kuulostaa siltä, että sulla on tosi rankkaa. Voisinko olla tukenasi jotenkin?
Kiitos kyllä! Voisit paimentaa niitä huutajia siellä koneessa, olisin todella kiitollinen.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö ketään AIKUISET jotka kirjoittavat TYPERIÄ ja täysin turhia aloituksia keskustelupalstalle??? Joista näkyy ettei ole järkeä/tietoa/omaa ELÄMÄÄ?
No hei, parempi se kuin potkia mummoja asemalla. Ihmiset tarvitsevat keinoja käsitellä epäkypsää tunne-elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä miksi vauvoja pitää raahta lentokoneeseen? Matkailu voi odottaa muutaman vuoden että siittiökin tajuaisi jostain jotain.
Entä jos toisen vanhemman suku asuu toisessa maassa kuin toisen?
Tai vauvaperhe on menossa asumaan toiseen maahan.
Tai ihan vaan lomalle - ei vauvan tartte siitä mitään tajuta.
Ei ärsytä. Ne lapset on meidän tulevaisuus. Ilman jatkuvuutta ei ole mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä pöljempiäkin aloituksia tänään ollut. Mutta siis asiaan, joka ikinen kerta kun näen boarding alueella pieniä lapsia ja/tai vauvoja niin alkaa vtutus, ja toivon sydämestäni etteivät istu missään lähellä. Olen lopen kyllästynyt kuuntelemaan sitä kitinää ja ulinaa, niin kuin kaikki muutkin matkaseuralaiseni. Valitettavasti auto/bussi/juna/laiva on liian hidasta ja työlästä.
Voi ei, kuulostaa siltä, että sulla on tosi rankkaa. Voisinko olla tukenasi jotenkin?
Kiitos kyllä! Voisit paimentaa niitä huutajia siellä koneessa, olisin todella kiitollinen.
En, koska en harrasta lentomatkailua enkä muutenkaan koe, että muiden lasten paimentaminen olisi erityisesti juuri minun vastuullani. Voithan sinäkin yrittää, jos sitä minulle ehdottelet?
Vierailija kirjoitti:
Mutta auta armias, jos tissi vilahtaa nanosekunnin ja vauva saa sen suuhunsa ja on tyytyväinen ja hiljaa. Sepä kamalaa onkin.
Joo se maiskutus ja kamala haju ja suonikas tissi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän kyllä ymmärtää hyvin pitkälle, mutta sitä en ymmärrä miksi niin pienen kanssa pitää matkustaa kohteisiin jotka ovat 10h lennon päässä?? Oikeasti ärsytti kun 8h siitä lennosta oli pelkkää suoraa huutoa, miksi piti valita juuri se matkakohde. Eikö tuollaisiakin asioita kannattaisia miettiä etukäteen.
Joku 3h kiljukaula-lento vielä menee kun se on lyhyt aika.
Mikset kysy niiltä? Miksi sun pitää itse lentää matkustaa niihin kohteisiin? Tulee mieleen, että jos et osaa ottaa huomioon sitä, että koneessa ei välttämättä mene kaikki sun toiveiden mukaan, tai varautua siihen, että melua on, niin onko pakko matkustaa?
Mä en tuota lentomatkustelua niin harrasta, mutta kun olen muutaman kerran pitemmän lennon matkustanut, niin olen toki ottanut korvatulpat mukaan. Mutta se olikin sitä aikaa, kun ihmiset eivät kärsineet niin hirvittävästi pikkuasioista.
Voi kuule, kyllä siinä leffoja katsottiin, musiikkia kuunneltiin ja korvatulppien kera yritettiin nukkua, mutta jos se huutosirkus on sopivasti vieressä niin minkäs teet, ne korvatulpat eivät kuuroksi kuitenkaan tee.
Ja kyllä ihmettelen lapsiperheelle noin kaukaista kohdetta, kuka lapsi jaksaa olla paikoillaan 10h kun se tuntuu olevan vaikeaa joillekin aikuisillekin? Eikö olisi parempi harjoitella kohteilla jotka ovat hieman lähempänä? En nyt pelkästään tässä miettinyt sitä, että voi voi kun minä joudun kärsimään huudosta, vaan ihan sen lapsen kannalta kuulostaa tosi rankalta reissulta.
Mutta yllätys, että tässä asiassa vain yksi mielipide on oikea, mammat saavat tehdä mitä mammat ikinä haluavatkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
menis vaikka sit autol ei tartte muit häiritä
Vierailija kirjoitti:
Mutta auta armias, jos tissi vilahtaa nanosekunnin ja vauva saa sen suuhunsa ja on tyytyväinen ja hiljaa. Sepä kamalaa onkin.
Olen mun nyt 2v kanssa lentänyt neljä kertaa ja todella huomannut saman. Ja paheksuvat katseet vaikka lapsi on hiljaa ja hymyilee. Nämä vierustoverit vielä ottavat omaan käyttöön koko käsinojan sekä monesti levittävät jalkansa minun puolelle. Eivätkä edes tervehdi kun 4.5 tuntia samassa koneessa istutaan, korkeintaan murahtavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän kyllä ymmärtää hyvin pitkälle, mutta sitä en ymmärrä miksi niin pienen kanssa pitää matkustaa kohteisiin jotka ovat 10h lennon päässä?? Oikeasti ärsytti kun 8h siitä lennosta oli pelkkää suoraa huutoa, miksi piti valita juuri se matkakohde. Eikö tuollaisiakin asioita kannattaisia miettiä etukäteen.
Mikset kysy niiltä? Miksi sun pitää itse lentää matkustaa niihin kohteisiin? Tulee mieleen, että jos et osaa ottaa huomioon sitä, että koneessa ei välttämättä mene kaikki sun toiveiden mukaan, tai varautua siihen, että melua on, niin onko pakko matkustaa?
Mä en tuota lentomatkustelua niin harrasta, mutta kun olen muutaman kerran pitemmän lennon matkustanut, niin olen toki ottanut korvatulpat mukaan. Mutta se olikin sitä aikaa, kun ihmiset eivät kärsineet niin hirvittävästi pikkuasioista.
Voi kuule, kyllä siinä leffoja katsottiin, musiikkia kuunneltiin ja korvatulppien kera yritettiin nukkua, mutta jos se huutosirkus on sopivasti vieressä niin minkäs teet, ne korvatulpat eivät kuuroksi kuitenkaan tee.
Ja kyllä ihmettelen lapsiperheelle noin kaukaista kohdetta, kuka lapsi jaksaa olla paikoillaan 10h kun se tuntuu olevan vaikeaa joillekin aikuisillekin? Eikö olisi parempi harjoitella kohteilla jotka ovat hieman lähempänä? En nyt pelkästään tässä miettinyt sitä, että voi voi kun minä joudun kärsimään huudosta, vaan ihan sen lapsen kannalta kuulostaa tosi rankalta reissulta.
Mutta yllätys, että tässä asiassa vain yksi mielipide on oikea, mammat saavat tehdä mitä mammat ikinä haluavatkaan.
En osaa vastata kysymyksiisi, jotka koskevat jotakin lennolla näkemääsi perhettä.
Näillä sinun mammoillasi on ihan samanlainen oikeus lähteä matkalle kuin sinullakin. Se ei ole välttämätöntä sinullekaan, joten jos tuntuu, että matkustaminen on ylivoimaisen rasittavaa, niin voithan tehdä sen sijaan jotain aivan muuta. Mä koen henkilökohtaisesti lentomatkailun niin epämukavana, että en sitä harrasta. Suosittelen sinullekin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paa sä sit vaik kone kiin ni ei tarvi muit häirit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat lapseni osaa käyttäytyä. Eikä muiden kiljuhanhet haittaa, saan nukuttua kovassakin metelissä.
Ahaa, kerrropa sitten, miten olet vauvasi kasvattanut olemaan itkemättä?
On ollut varmaan sarjaimettäjä, joka tyrkkii rinnan suuhun koko ajan. Pysyy hiljaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata kysymyksiisi, jotka koskevat jotakin lennolla näkemääsi perhettä.
Näillä sinun mammoillasi on ihan samanlainen oikeus lähteä matkalle kuin sinullakin. Se ei ole välttämätöntä sinullekaan, joten jos tuntuu, että matkustaminen on ylivoimaisen rasittavaa, niin voithan tehdä sen sijaan jotain aivan muuta. Mä koen henkilökohtaisesti lentomatkailun niin epämukavana, että en sitä harrasta. Suosittelen sinullekin!
VOIS NE MAMMAT AJATELLA MUITAKIN IHMISIÄ ENNENKU LÄHTEE
Matkustin 4kk vauvan kanssa etelä-Eurooppaan joku aika sitten. Vauva torkkui tyytyväisenä tissi suussa suurimman osan lennosta, ja katseli ja oli oikein mallikelpoinen. Yksi takakireä oloinen eukko tuli oikein kiittelemään, kuinka kaikki lapset pitäisi kasvattaa noin hiljaisiksi..
Mitä hittoa, kasvattaa vauvaa? Kunhan nyt sattui hyvä päivä ja päiväunet sopivaan saumaan. Ei se kiitos sinällään haitannut, mutta jotenkin vaan kiero oletus, että vauvan voi kasvattaa hiljaiseksi. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
VOIS NE MAMMAT AJATELLA MUITAKIN IHMISIÄ ENNENKU LÄHTEE
Niin, tai sitten ei. Useimmat ihmiset ajattelevat lähtökohtaisesti itseään. Niin sinäkin varmasti teet, kun matkan varaat. Kannattaa kuitenkin miettiä sitä, mitä itse on valmis kestämään. Jos lentäminen tuntuu ihan ylitsepääsemättömältä asialta, sitä ei ole pakko tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kuten vaikka Kanadaan tai Japaniin? Mene itse autolla.
Miksi te vanhemmat ette sitten saa niitä lapsia hiljaiseksi? Se ei todellakaan ole kivaa, että jatkuvasti itketään. Se ärsyttää todella paljon.
Ärsyttääkö ketään AIKUISET jotka kirjoittavat TYPERIÄ ja täysin turhia aloituksia keskustelupalstalle??? Joista näkyy ettei ole järkeä/tietoa/omaa ELÄMÄÄ?