Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologin mukaan olemme kateellisia Metti Forssellin 10 000 euron laukusta

Vierailija
15.08.2019 |

Jostain syystä en voi olla ihmettelemättä miten pihalla psykologi voi olla. Pitäisikö meidän oikeasti vaikka sitten esittää innostunutta jos emme oikeasti sitä ole? Kuinka tylsä tämä maailma olisi, jos kaikki aina vain ihastelisivat muiden ostoksia? Miksi minun pitäisi esittää olevani ihastuksissani jonkun 10 000 euron laukusta? Tiedän paljon paremman näköisiä laukkuja, hinta kun ei ole mikään kivannäköisyyden mittari.
Jos Metti ei olisi tehnyt mediassa numeroa laukustaan, en minä edes tietäisi koko ostoksesta - en seuraa Metin elämää. Jos jotain asiaa hierotaan naamaani on ihan selvää että sanon sen mitä ajatuksia se minussa herättää. Mitä tekemistä sillä on kateuden kanssa? Nykyään kaikkea pitäisi vain ihastella ja hehkuttaa ilman että asiassa on oikeasti mitään hehkutettavaa, ja vain siksi ettei kukaan vaan luulisi kateelliseksi.

Kertokaa minulle, millaisessa maailmassa elämme, jos psykologikin on jo sitä mieltä, että kritiikki on kateutta?

https://www.menaiset.fi/artikkeli/ihmiset-ja-ilmiot/ilmiot/metti-forsse…

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirs,, k

Samaa otsikkoa katselin yksi päivä, kyllä minä niin kateelliseksi tulin, jeah! En vain tiennyt sitä itse, olenhan niin p ..ska luonne. Todistettu!

Pitää uskoa, kun oikein tsykologi sanoo... Heh.

Vierailija
2/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttuhan toi oli! Ajatella voi mitä hyvänsä, mutta onko syytä lähteä lyttäämään? Sepä se pointti oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiedä kuka on Metri Forssell (eikä kyllä oikeastaan edes kiinnosta). Sen laukku nyt kiinnostaa vielä vähemmän. Ei liikauta mun elämää suuntaan eikä toiseen minkä näköinen tai minkähintainen laukku jollain random tyypillä on. Eipä sitäpaitsi liikauttais vaikka kyse olis parhaan kaverin laukusta. Miksi ihmeessä jotkut kuvittelee että ihmisiä pitäisi kiinnostaa muiden asiat joilla ei oikeasti ole mitään merkitystä kenellekään muulle kuin henkilölle itselleen?

Vierailija
4/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Belorfin keissistäkin joku ehtinyt kirjoittaa kolumnin, miten kamalan kateellisia ihmiset ovat kauniille naiselle. Jos nämä näsäviisastelijat viitsisivät miettiä kahta sekuntia pidempään, hekin löytäisivät ihan helposti ne oikeat kohun motiivit. Mutta kun jämähdetään siihen ensimmäiseen mieleen tulevaan asiaan ja on niin kiva esittää olevansa parempi kuin muut. Ja taidettiinpa Matti Nykäsenkin kohdalla ihmetellä, miksi häntä pidettiin juoppona pahoinpitelijänä. Niin, mistähän johtuisi?

Vierailija
5/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran vakavasta aiheesta kyse, että piti oikein psykologin päästä analysoimaan 😂

Vierailija
6/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on kokonaisen kansakunnan reaktiosta, eikö tule mieleen, että ei ole kyse mistään erityislaatuisen huonosta itsetunnosta tai mielenterveysongelmista, vaan pelkästään arvoista ja moraalikäsityksestä. Kyllä minua ainakin jurppii, että ökyily tässä maailmantilassa olisi jotenkin hienoa ja ihailtavaa. Miksi vaatimattomuus on vika ihmisessä?

Vierailija
7/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hupsista, kuulostaa äkkiseltään aika puoskarilta. Itse en vain aidosti pidä tuon laukun ulkonäöstä ja lisäksi se on epäkäytännöllinen. Oma tyylini on rento tai bohochic, joten tuo ei edes sopisi minulle. En myöskään koskaan laittaisi tuollaista summaa _laukkuun_, vaikka olisinkin varakas. Siinä ei vain ole mitään järkeä. Mutta niin, kateellinenhan minä toki vain olen, huoh.

Vierailija
8/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuooo olisi britney spearssssin laukku niiin se voiisi ollla jopaaa 100 000 euron laukkkku. Sisältä löytyiiisi vielä britneyyyn pesemätttömät pikkuhousut niiin pääästäisiiin varmaaan lähemmmäs miljoonaaa.

Vierailija
9/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tais psyge olla ite kateellinen kun laukku niin kiinnosti.

Vierailija
10/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella järkevä veto alkaa lesoilla jollain kymppitonnin laukulla, ja luulla että kaikki ihailee ja kuolaa :D

Kukaan tuskin kadehtii, mutta ainakin vähävaraiset saattavat vähän ihmetellä kyseisen henkilön järjenjuoksua. Se on laukku. Sellaisia saa parilla kympillä :D

Vierailija
11/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se säälittävää, että jos kateutta ei ole, niin miksi jankata jostain laukusta netissä anonyymisti kahden ketjun verran? Mä olen kateellinen tuollaisesta rahan määrästä hassattavaksi laukkuihin, mutta siitä huolimatta kun ei kiinnosta, niin en minä perusta ketjuja vakuuttaakseni että en ole kateellinen. Tämän ketjun avasin, koska psykologia kiinnostaa. Selittäisitkö siis itse miksi jauhat niin paljon tuon henkilön laukusta, jos kateus ei ole syynä? Kiinnostaako tuo Metti sinua henkilönä sitten?

Vierailija
12/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä hei osoita yhtään TYHMYYTTÄ ostajalta laittaa johonkin kantokassiin tuota summaa, jolla saisi vaikkapa auton, työkaluja, remontin...

Ohops, olenkin vaan KADE eli minä se pazca tässä oon... 😿👿

Vierailija
13/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiheesta ylipäätään pitää vauvapalstalle avautua, niin en näe muuta syytä kuin kateus. En edes tietäisi koko laukusta, jollei sitä kateelliset täällä olisi toitottaneet. 

Vierailija
14/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika 80äo psykologi ja tönköin mahdollinen selitys. Ikään kuin sadat tuhannet suomalaiset eivät voisi laittaa tuota summaa tuollaiseen laukkuun. Se vaan on aivan järjettömän typerä ostos.

Vierailija
15/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on hän? Futarin naikkonen?

Vierailija
16/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se säälittävää, että jos kateutta ei ole, niin miksi jankata jostain laukusta netissä anonyymisti kahden ketjun verran? Mä olen kateellinen tuollaisesta rahan määrästä hassattavaksi laukkuihin, mutta siitä huolimatta kun ei kiinnosta, niin en minä perusta ketjuja vakuuttaakseni että en ole kateellinen. Tämän ketjun avasin, koska psykologia kiinnostaa. Selittäisitkö siis itse miksi jauhat niin paljon tuon henkilön laukusta, jos kateus ei ole syynä? Kiinnostaako tuo Metti sinua henkilönä sitten?

Viihteen vuoksi. Minusta on mielenkiintoista katsella millaisia ihmisiä tällä samalla pallolla talsii ja mielelläni kerron mitä mieltä heistä ja heidän arvoistaan olen. Jos nämä ihmiset eivät itse olisi julkisuudessa tyrkyllä, emme voisi edes keskustella heistä viihteen nimissä. Ihminen on aikojen alusta asti halunnut viihdettä elämäänsä. Hömppäjulkkikset mahdollistavat sen, sillä ihmiset nyt vain ovat kiinnostuneita oman lajinsa yksilöistä.

Ap

Vierailija
17/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä ei ollut Mettiä pilkkaava avaus. Minä en seuraa kyseisen ihmisen elämää, satuin vain huomaamaan ketjun, joka käsitteli laukkua ja hinnan vuoksi se herätti huomioni. Ihmettelyni ei kohdistu vain tiettyihin ihmisiin, mutta jos silmääni joku juttu osuu, saatan siihen oman mielipiteeni sanoa. En näe mitään väärää toiminnassani. En koe olevani pahansuopa tai kateellinen.

Ap

Vierailija
18/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä Mettillä Krokotiilinnahkalaukku?

Mettiä ei kiinnosta niiden krokotiilien tuska ja kipu?

Vierailija
19/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Belorfin keissistäkin joku ehtinyt kirjoittaa kolumnin, miten kamalan kateellisia ihmiset ovat kauniille naiselle. Jos nämä näsäviisastelijat viitsisivät miettiä kahta sekuntia pidempään, hekin löytäisivät ihan helposti ne oikeat kohun motiivit. Mutta kun jämähdetään siihen ensimmäiseen mieleen tulevaan asiaan ja on niin kiva esittää olevansa parempi kuin muut. Ja taidettiinpa Matti Nykäsenkin kohdalla ihmetellä, miksi häntä pidettiin juoppona pahoinpitelijänä. Niin, mistähän johtuisi?

Tirsk! 😁😂

Vierailija
20/22 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämä ei ollut Mettiä pilkkaava avaus. Minä en seuraa kyseisen ihmisen elämää, satuin vain huomaamaan ketjun, joka käsitteli laukkua ja hinnan vuoksi se herätti huomioni. Ihmettelyni ei kohdistu vain tiettyihin ihmisiin, mutta jos silmääni joku juttu osuu, saatan siihen oman mielipiteeni sanoa. En näe mitään väärää toiminnassani. En koe olevani pahansuopa tai kateellinen.

Ap

Olet osa ongelmaa, koska nostat esiin merkityksettömän henkilön merkityksettömät asiat. Tämän tason uutiset tulisi vain vaieta kuoliaaksi eikä yrittää lietsoa lisää keskustelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä