Onko 45+ miehellä oikeasti varaa laittaa deittisovelluksessa haku 18 - 28 vuotiaisiin?
Kommentit (221)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nelikymppinen mies ja tinderissä ikähaarukkani on 25-35.
Kivasti on vietiä.
En usko.Itselläni ikähaarukka +/- 7vuotta omasta iästäni, ja olen ok näköinen, mukava, fiksu mies.Eikä ole riittänyt kivasti vientiä, eikä useimmilla keski-ikäisillä miehillä joita tunnen, ja jotka ovat Tinderissä. Ihan skeidaa
Deittejä reilu 50, matcheja noin 300. Sanoisin, että vientiä on.
50 deittiä eikä vieläkään naista. EI ole vientiä. Kuva luultavasti 10 vuotta sitten otettu.
Miksi tyytyä yhteen, kun tarjontaa riittää. En etsi mitään vakavaa.
Tapaamistani naisista parinkymmen kanssa ollut/on seksiä tai seksisuhde.
Ihan varmaan on. Ja jos oikeasti on, parikymmentä naista on siis kokeillut sua ja todennut että nelikymppisillä ei seiso, next. Surullinen itsestästään liikoja luulevan setämiehen tarina. Kukaan ei halua uteliaisuuden tyydyttämistä enempää.
Kyllä nelikymppinen mies sen verran tajuaa, että hoitaa seisokkinsa kuntoon jos haluaa seksiä harrastaa.
Auts. No sitten olet alkavan impotenssin lisäksi vielä huono seksissäkin. Tai muuten vaan vanhuus ei voi olla näkymättä vaikka siltä kuinka yrittää sulkea silmänsä.
Toki jokaisen miehen elimistö toimii tavallaan, mutta on varsin helppoa varmistaa seisokkinsa. Seksin huonoudesta voi muodostaa mielipiteensä sitten kun on kokeillut.
Kyseisellä henkilöllä jo 20 on muodotanut ja lähtenyt menemään.
Saattaa myös olla, että on haettu vain yhden illan huvia ja sitä saatu. Myös etäisyys on saattanut koitua ongelmaksi ja kerta tai pari on ollut tarpeeksi. Ja toki kerran tai useamman jälkeen jompi kumpi ei ole enää halunnut jatkaa. Osan kanssa suhde jatkuu edelleen.
Niin tai näin, sinähän tiedät asian parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On, jos on varakkuutta.
Säälittävä tuo miesten kuvitelma, että rahalla olisi naisille nykyään yhtään mitään merkitystä. Nyky-yhteiskunnassa jokainen elättää itsensä, tule siis pois sieltä 1800-luvulta.
Naiset haluavan katseenkestävän ja mukavan ikäisensä miehen.
Ai, että jokainen elättää itsensä? No hyvä, sitten voidaan poistaa kaikki pääasiassa naisten saamat asumis- ja muut tuet tarpeettomina. Yhteiskunta säästää rutkasti rahaa.
Ei ole.
Tuon ikäiset eivät kelpaa edes 35-40 ikäluokalle. Miehet ovat niin väsähtäneitä vanhetessaan. Kannattaa suosiolla laittaa ikähaarukka alkamaan 40 vuodesta, vaikka on hyvin epätodennäköistä että edes 40 v nainen ottaisi 45 v miehen.
Itse aikanani 36-37 v naisena kokeilin Tinderissä laajentaa hakua sekä nuorempiin että vanhempiin. Ehdoton yläikärajani oli 42 v, ja sen ikäiset miehet olivat matchatessa aivan ihmeissään, että näin nuori nainen oli heistä kiinnostunut. Yleensä kukaan ei ole, siitä huolimatta että matchasin ikäluokan "valioita".
No tavatessa sitten huomasi, että ei olisi kannattanut laittaa ikää noin ylös. Valtava ero henkisessä ja fyysisessä jaksamisessa jo 5 v vanhemman miehen kanssa!
Alaikärajana kokeilin 25 v. Matcheja tuli runsaasti sieltäkin, ja erittäin innokkaita sekä kiinnostuneita niin parisuhteesta kuin seksistäkin. Elämäntilanne-erojen takia ei sitten sekään ollut oikein toimiva ratkaisu.
Palautin ikärajan omanikäisiin, eli 34-38 ja sieltä sitten löytyikin puoliso.
Miehista en tieda mutta oma ikahaarukkani oli 25-35v (olin itse tuolloin 43), sattuneista syista johtuen.
Vientia oli ihan alyttomasti ja yhteydenottojen joukosta oli helppo valita parhaat paalta, jotka sitten etenivat chattiin, whatsappiin ja mahdollisesti jopa treffeille asti jos oli tosi lupaava yksilo.
N44
Kyllä on jos on Sami Kurosen näköinen tai muuten pitkä ja komea, eikä varakkuudestakaan haittaa ole.
Kannattaa muistaa, että on erikseen panot ja parisuhde. Mies kuten minä ( 49 v )tajuaa hyvin, että 20-30v. naisen kanssa ei välttämättä parisuhde onnistuisi, koska ikäero tuo niin suuret käytännön haasteet. Kuitenkin panosuhteena tuon ikäinen on ihan parasta.
Mikään ei siis estä hakemasta tuon ikäistä. Ei varmaan mitään jonoa ole, mutta ei tarvitse ollakaan. Riittää, kun edes silloin tällöin. Vertaisin asiaa kalastukseen. Periaatteessa ei olisi mitään järkeä yrittää taimenta, kun haukea lappaa jatkuvalla syötöllä, mutta taimenesta saatava palkinto on niin suuri, että kannattaa yrittää
Monen naisen on vaikea tajuta, että kanssasisaret saattavat olla kiinnostuneita itseään huomattavasti vanhemmasta miehestä. Usein asia yritetään kätkeä häpäisyn taakse. Hyi, vanha kurttuinen pappa, omaishoitajaako haet, jne. Jotkut ovat liikkeellä ihan aidosti parisuhdemielessä ja jotkut ihan vaan seksimielessä. Jotakin kiinnostaa/kiihottaa erilaisuus ja jotakin itsevarmuus, turvallisuus tai jotain.
Itse olen tyyppiä joka tuntuu kiinnostavan kaiken ikäisiä naisia. Huippu on ollut tyttäreni vanhojen tansseissa (pari vuotta sitten), jossa minulle tuntematon tyttö tuli hakemaan minua tanssimaan. Jälkeenpäin kyllä selvisi, että samainen tyttö kävi samalla salilla kuin minä.
Tilanteet joissa nuoret naiset osoittavat kiinnostuksen minuun ovat yleensä sellaisia, jossa on mukana alkoholia ja aika vähän muita nuoria naisia. Ilmeisesti tilaisuuksissa, joissa muita nuoria naisia on paljon, ryhmäpaine estää. Vähän niin kuin miehet välttelevät itkemistä miesseurassa.
Olen aina ihmetellyt, että miten sitä suvaitsevaisuutta riittää homoliittoihin, transsukupuolisiin yms, mutta kahden aikuisen parisuhde tai panosuhde suurella ikäerolla on jotenkin sairasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Mutta päälle kolmekymppinen mies, joka on pitänyt itsestään huolta on haluttua tavaraa 21-27v naisten keskuudessa.
Vaatii kyllä sen, että on myös kohtuullisen komea luonnostaan ja jonkinlaisen itsevarmuuden karisman tai muuta statusta.
Kyllä silloin se reilu 5v ikäeroa ei haittaa.
Ainahan on sanottu että pojat/miehet kypsyvät naisia/ tyttöjä myöhempää.
Aika hidasta kypsymistä jos joku 20 vuotta nuorempi pitäs saada.
Kaveri eros vaimostaa 42 vuotiaana. Yritti alkuun lähelle oman ikäisiään tuloksetta, muutama vaikeampi tapaus olis ollut tarjolla.
20-30 vuotiasta sai valita, kiinnostuneita oli todella paljon tarjolla. Kaverilla hyvät tulot, urheillullinen ja raitis.
treffit kirjoitti:
Miehista en tieda mutta oma ikahaarukkani oli 25-35v (olin itse tuolloin 43), sattuneista syista johtuen.
Vientia oli ihan alyttomasti ja yhteydenottojen joukosta oli helppo valita parhaat paalta, jotka sitten etenivat chattiin, whatsappiin ja mahdollisesti jopa treffeille asti jos oli tosi lupaava yksilo.
N44
Just joo, eli kamala lauma nelikymppisiä miehiä, joita pari-kolmekymppiset naiset laumoittain lähestyvä.Hirmu uskottavaa.Miksi sitten sinäkin , Kakkonen, jatkuvasti postat tänne näitä kaiken maailman pimpelipom -tutkimuksia, joissa sanotaan miten miehet eivät löydä seuraa netissä, Tinderissä yms ja näissä ketjussa miehet kilvan täällä v@nisevat kun ei kelpaa edes itseään vanhemmille ja rumille ja lääkärille naisille ja naiset vaan mätsää näitä top1 prosentin miehiä.Sinä et kuulu nähin.Top1 miesten ei tarvitse Tinderissä roikkua, ne löytää sitä seuraa muitenkin- tämänkin olet noin 100000000000000 kertaa kertonut aiemmin
Olihan se testattu.
Komea mies sai vaan enemmän mätchejä kun ikä ruuvattiin ylös. Myös nuorilta, eli se ei johtunut pelkästään siitä että vanhempia naisia alkoi kiinnostamaan.
Tavis mies ei saanut mätchejä. Ihan sama mikä iäksi laitettiin.
Niin, ja jos olet vanha komea mies niin kannattaa laittaa ikä nuoremmaksi ja profiiliin kirjoittaa oikea ikä. Tällä tavalla ne pikku likat näkee.
Vierailija kirjoitti:
Kaveri eros vaimostaa 42 vuotiaana. Yritti alkuun lähelle oman ikäisiään tuloksetta, muutama vaikeampi tapaus olis ollut tarjolla.
20-30 vuotiasta sai valita, kiinnostuneita oli todella paljon tarjolla. Kaverilla hyvät tulot, urheillullinen ja raitis.
Missäköhän tämä "kaveri" on oikein "yrittänyt" kun itse olen 35-vuotias, urheilullinen, ok näköinen, töissä käyvä mies, ja oman ikäisiä /vanhempia naisia vaikea bongata yms./mätsätä kun vastakaikua ei tule.Nuorempia en edes lähtisi yrittämään.En muuten ole ainoa mies ongelman kanssa.
Itse en mihinkään papparaiseen koskisi :D
N22
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi vanhemmat miehet luulevat niin usein että nuorempia naisia kiinnostaa. Lähinnä mietin, että ei tätä samaa juurikaan näe niin päin, että 45-vuotias nainen lähestyisi 24-vuotiasta miestä 100% varmana siitä että mahdollisuuksia on. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.
Olen siis itse 24-vuotias nainen ja jos joku vanha patu on yrittänyt/yrittää lähestyä jossakin niin ensimmäinen ajatus on että luuletko oikeasti etten saisi parempaa? :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Tuon ikäiset eivät kelpaa edes 35-40 ikäluokalle. Miehet ovat niin väsähtäneitä vanhetessaan. Kannattaa suosiolla laittaa ikähaarukka alkamaan 40 vuodesta, vaikka on hyvin epätodennäköistä että edes 40 v nainen ottaisi 45 v miehen.
Itse aikanani 36-37 v naisena kokeilin Tinderissä laajentaa hakua sekä nuorempiin että vanhempiin. Ehdoton yläikärajani oli 42 v, ja sen ikäiset miehet olivat matchatessa aivan ihmeissään, että näin nuori nainen oli heistä kiinnostunut. Yleensä kukaan ei ole, siitä huolimatta että matchasin ikäluokan "valioita".
No tavatessa sitten huomasi, että ei olisi kannattanut laittaa ikää noin ylös. Valtava ero henkisessä ja fyysisessä jaksamisessa jo 5 v vanhemman miehen kanssa!
Alaikärajana kokeilin 25 v. Matcheja tuli runsaasti sieltäkin, ja erittäin innokkaita sekä kiinnostuneita niin parisuhteesta kuin seksistäkin. Elämäntilanne-erojen takia ei sitten sekään ollut oikein toimiva ratkaisu.
Palautin ikärajan omanikäisiin, eli 34-38 ja sieltä sitten löytyikin puoliso.
Miksi minun naisena pitäisi "huolia" itseäni vanhempi mies jos mieskään "ei huoli", itseään vanhempaa naista? Teidän, v&nisijä -ylien kannattaisi muistaa Tämä kun siellä Tinkussa seikkailette.....aika moni nainen ajattelee näin.
tylleröbätäng kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi vanhemmat miehet luulevat niin usein että nuorempia naisia kiinnostaa. Lähinnä mietin, että ei tätä samaa juurikaan näe niin päin, että 45-vuotias nainen lähestyisi 24-vuotiasta miestä 100% varmana siitä että mahdollisuuksia on. Korjatkaa toki, jos olen väärässä.
Olen siis itse 24-vuotias nainen ja jos joku vanha patu on yrittänyt/yrittää lähestyä jossakin niin ensimmäinen ajatus on että luuletko oikeasti etten saisi parempaa? :D
Kyllähän ne yrittää vaikka missä, netissä, Tinderissä, baarissa.Näille setämiehille voi olla säälistä kohtelias edessäpäin, mutta nauraa selän takana...Ja kyllä me nauretaankin.n26
Jos mies täällä kirjoittelee miten ei saa seuraa koska on 170cm niin heti ootte lauma todistamassa miten kyllä kaikilla teidän 170cm miestutuilla on naiset ja miten itsekin ootte olleet monesti 170cm miehiin ihastuneita. Ihan sama mitä mies täällä väittää, aina on joku mamma kumoamassa sen omilla kokemuksillaan.
Paitsi, jostain syystä sitä ette vaan pysty myöntämään että vanhempi mies pystyisi saamaan nuoren naisen. Se kun on joku tabu ja sellaistahan muka ei koskaan tapahdu ei. Mitänyt vaan 10% parisuhteista on sellaisia vanhempi mies ja nuori nainen tyylisiä.
En keksi yhtäkään syytä miksi haluaisin vanhan miehen. En välttämättä haluaisi miestä ollenkaan. Jotkut naiset voivat kiinnostua toki, osa hyväksikäyttömielessä. En vaan ymmärrä mitä näiden miesten päässä liikkuu.
N23
Kyseisellä henkilöllä jo 20 on muodotanut ja lähtenyt menemään.