Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 45+ miehellä oikeasti varaa laittaa deittisovelluksessa haku 18 - 28 vuotiaisiin?

Vierailija
14.08.2019 |

Niin

Kommentit (221)

Vierailija
21/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha mies-fiksaatio tuntuu olevan nuorten keskuudessa yllättävän yleistä, mikä johtunee repaleisista lapsuuksista. Tosin harvempi vanhempi mies kelpaa nuorille naisille, mutta kuitenkin komeat ja varakkaat kelpaa kaikille. Toisaalta harva nainen on kovinkaan hehkeä enää nelikymppisenä, joten nuorempia hakevia miehiä on helppo ymmärtää, vaikka toiveikkaaksi tavoitteluksi se vain jääkin.

Itse suosin vähintään kymmenen vuotta nuorempia naisia pariutumisessa, joten tiedän mistä puhun! Lisäksi olen mensan jäsen.

Vierailija
22/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nelikymppinen mies ja tinderissä ikähaarukkani on 25-35.

Kivasti on vietiä.

En usko.Itselläni ikähaarukka +/- 7vuotta omasta iästäni, ja olen ok näköinen, mukava, fiksu mies.Eikä ole riittänyt kivasti vientiä, eikä useimmilla keski-ikäisillä miehillä joita tunnen, ja jotka ovat Tinderissä. Ihan skeidaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetreämunallinen kirjoitti:

Vanha mies-fiksaatio tuntuu olevan nuorten keskuudessa yllättävän yleistä, mikä johtunee repaleisista lapsuuksista. Tosin harvempi vanhempi mies kelpaa nuorille naisille, mutta kuitenkin komeat ja varakkaat kelpaa kaikille. Toisaalta harva nainen on kovinkaan hehkeä enää nelikymppisenä, joten nuorempia hakevia miehiä on helppo ymmärtää, vaikka toiveikkaaksi tavoitteluksi se vain jääkin.

Itse suosin vähintään kymmenen vuotta nuorempia naisia pariutumisessa, joten tiedän mistä puhun! Lisäksi olen mensan jäsen.

😂😂😂😂

Vierailija
24/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo miehen asenteesta sen, ettei ole kriittinen itsensä suhteen. Kuvittelee, etteivät miehet vanhene, vaikka miehillä on enemmän sairauksia ja ylipainoa. Paljon liikkuvat vanhat miehet taas ovat usein kuivakkaita rimpuloita, vaikka luulevat olevansa seksikkäitä. Ovat melkein pahempia kuin hiukan ylipainoiset. Lisäksi nykyisin tiedetään, että yli 40-vuotiaita siittiöitä kannattaa välttää, jos terveen lapsen haluaa. Lisäksi naisia on vähemmän kuin miehiä. Kun huomasin miesten ikähaarukat, päätin etten vastaakenelkekään minua edes päivää vanhemmalle. Löytyi nopeasti 3 vuotta nuorempi mies. Ja naisille tiedoksi. Jos mies etsii, se ei tarkoita että hän löytää.

Vierailija
25/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunarit käyttää tinderiä

Vierailija
26/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet saa niitä 15v ja yli nuorempia naisia, jotka eivät oman ikäisilleen miehille kelpaa.

Vierailija
27/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin parikymppisenä tyttärien äitinä voin sanoa, että heidän mielestään 25-vuotias mies on tosi vanha, ikäloppu. Nuoret naiset seurustelevat nuorten miesten kanssa, eivät isänsä ikäisten "ukkeleiden"(näiden nuorten naisten mielestä ukkeli on yli 30-vuotias mies).Näin se on ja näin sen pitääkin olla.Nuoret nuorten kanssa, keski-ikäiset keski-ikäisenä kanssa jne.

Vierailija
28/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se oli toi ikähaarukka meidän pressalla. Eiköhän ne ollut Saulin pojat jo vanhempia kuin isin uusi vaimo. Hyvinhän ne on pärjännyt.

Vierailija
29/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetreämunallinen kirjoitti:

Ai että ihan Mensan jäsen.Ooooo, ihan Tässä mummolla pöksyt kastuu

Vierailija
30/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se oli toi ikähaarukka meidän pressalla. Eiköhän ne ollut Saulin pojat jo vanhempia kuin isin uusi vaimo. Hyvinhän ne on pärjännyt.

Aina tämä esimerkki...kun ei oikein muita ole, paitsi kohta tänne ilmestyy "lauma +40miehiä" kertomaan, miten kaikilla on 25-vuotias vaimo, 8 lasta, ja vaimo saa or&asmin 3x yössä, kun olen niin mahtisonni

Vierailija
31/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea mies saa kaikenikäisiä naisia. Ruma mies vaikka olisi 20 vuotias ei saa naista. Näin se menee

Vierailija
32/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin parikymppisenä tyttärien äitinä voin sanoa, että heidän mielestään 25-vuotias mies on tosi vanha, ikäloppu. Nuoret naiset seurustelevat nuorten miesten kanssa, eivät isänsä ikäisten "ukkeleiden"(näiden nuorten naisten mielestä ukkeli on yli 30-vuotias mies).Näin se on ja näin sen pitääkin olla.Nuoret nuorten kanssa, keski-ikäiset keski-ikäisenä kanssa jne.

Näin on reaalimaailmassa.Av:n Yonnisten fantasiamaailma toteutuu Yonnisten päässä ja täällä, ei oikeassa elämässä

Vierailija
33/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Komea mies saa kaikenikäisiä naisia. Ruma mies vaikka olisi 20 vuotias ei saa naista. Näin se menee

No ei se nyt kyllä ihan näinkään mene

Vierailija
34/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on reaalimaailmassa.Av:n Yonnisten fantasiamaailma toteutuu Yonnisten päässä ja täällä, ei oikeassa elämässä

Jos näin on, niin miksi tuo on sitten teille ongelma?

Vierailija
35/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se nyt kyllä ihan näinkään mene

Kyllä menee. Kukaan ei tietenkään saa kaikkia ja tämä pätee kaikeikäisiin miehiin.

Vierailija
36/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivasti on vietiä.

En usko.Itselläni ikähaarukka +/- 7vuotta omasta iästäni, ja olen ok näköinen, mukava, fiksu mies.Eikä ole riittänyt kivasti vientiä, eikä useimmilla keski-ikäisillä miehillä joita tunnen, ja jotka ovat Tinderissä. Ihan skeidaa

Deittejä reilu 50, matcheja noin 300. Sanoisin, että vientiä on.

Vierailija
37/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Mutta päälle kolmekymppinen mies, joka on pitänyt itsestään huolta on haluttua tavaraa 21-27v naisten keskuudessa.

Vierailija
38/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivasti on vietiä.

Deittejä reilu 50, matcheja noin 300. Sanoisin, että vientiä on.

50 deittiä eikä vieläkään naista. EI ole vientiä. Kuva luultavasti 10 vuotta sitten otettu.

Vierailija
39/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On niitä nuoria naisia jotka haluavat vanhemman miehen pitämään huolta kun eivät osaa pitää itse itsestään huolta. Kunnollisia tuskin kiinnostaa. Aina joku mielenterveys tai päihdeongelma ja pinnallinen ajatusmaailma. Ehkä noi vanhemmat miehet hakee vaan hyvännäköistä pikkubimboa sänkyyn, muulla ei väliä.

Onko sillä toisaalta väliä, jos kumpikin ovat aikuisia ja saavat mitä hakevat?

Eihän sillä olekaan. Näille vanhemmille naisille vaan tiedoksi että ei itke noitten miesten perään.

Vierailija
40/221 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuleeko nuo miehet hieman liikoja itsestään? Villi veikkaus; sen nuoren neitosen pitää olla myös kaunis- ja hoikka eli kuulua siihen naisten top20%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme