Onko 45+ miehellä oikeasti varaa laittaa deittisovelluksessa haku 18 - 28 vuotiaisiin?
Kommentit (221)
En tiedä Mä laiton 35- 50 M45v Onko parempi?
Jaa, vaikea sanoa. Meillä on 17 vuoden ikäero, mutta tapasimmekin ihan normaalissa elämässä, emme deittisovelluksessa.
En tiedä onko, mutta silti enemmän sääntö kuin poikkeus. Minä 39 vee olen useimmille nelivitosille jo liian lahoa kamaa. Kai ne sitten mieluummin hellivät nyrkkikyllikkiä lopun elämäänsä.
Mä en tunne tota deittailua ja mitä se missäkin maksaa, mutta noin yleisesti vastaan että jos jollain on rahaa, se on 45-vuotias mies. Uran huippu ajoittuu useimmilla siihen 45-55 vuoteen. Että uskon heillä olevan varaa.
On. Ei se yleensä extraa maksa.
😂 Eri juttu onko deiteille ruuhkaa ja hakevatko vastapuolella muuta kuin korkeintaan sokeripappaa.
Ei ole. Sitten ei vastaa minkään ikäiset.
Asian Cupid. Saat tuhansia vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Asian Cupid. Saat tuhansia vastauksia.
10 000 dollaria myöhemmin et ole edelleenkään onnistunut näkemään morsiantasi.
Varasta en tiedä, mutta eikö monella 45+ ikäisellä miehellä ole sen ikäisiä lapsia? Tuntuisi oudolta, että joku haluaa seurustella lapsensa ikäisen ihmisen kanssa.
Eikö lapsiakin nolottaisi tuollainen iskä?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
On jos pankkitilin saldo on 6-numeroinen (ilman miinus-merkkiä).
En pysty edes kuvittelemaan minkälainen 18 v rupeaisi seurustelemaan 45-vuotiaan kanssa. Kun muistelen omia kavereitani absurdi ajatus. Oman isän ikäisiä ei oikein edes laskettu miehiksi. Jotain vakavia mielenterveysongelmia sellaisessa olisi takana. Mutta ehkä mies sitten hyväksyisi minkä tahansa mt-ongelman päästäkseen sänkyyn tällaisen kanssa ja olisi surutta valmis hyväksikäyttämään nuorta.
Ehdottomasti! Ällistyttävä 45+ Ällömies on kuumaa kamaa juurikin 18-25 -vuotiaiden tsubujen parissa! Lemmen julma valtikkani on vastustamaton houkutus nuorille tirpusille!
Olen nelikymppinen mies ja tinderissä ikähaarukkani on 25-35.
Kivasti on vietiä.
On niitä nuoria naisia jotka haluavat vanhemman miehen pitämään huolta kun eivät osaa pitää itse itsestään huolta. Kunnollisia tuskin kiinnostaa. Aina joku mielenterveys tai päihdeongelma ja pinnallinen ajatusmaailma. Ehkä noi vanhemmat miehet hakee vaan hyvännäköistä pikkubimboa sänkyyn, muulla ei väliä.
Vierailija kirjoitti:
On niitä nuoria naisia jotka haluavat vanhemman miehen pitämään huolta kun eivät osaa pitää itse itsestään huolta. Kunnollisia tuskin kiinnostaa. Aina joku mielenterveys tai päihdeongelma ja pinnallinen ajatusmaailma. Ehkä noi vanhemmat miehet hakee vaan hyvännäköistä pikkubimboa sänkyyn, muulla ei väliä.
Onko sillä toisaalta väliä, jos kumpikin ovat aikuisia ja saavat mitä hakevat?
Vierailija kirjoitti:
Kakkahattutäti kirjoitti:
Varasta en tiedä, mutta eikö monella 45+ ikäisellä miehellä ole sen ikäisiä lapsia? Tuntuisi oudolta, että joku haluaa seurustella lapsensa ikäisen ihmisen kanssa.
Eikö lapsiakin nolottaisi tuollainen iskä?Joo, oispa kiva äijäkavereille esitellä palkintopimua.Ja varsinkin päästä painamaan semmoista.Mitä väliä onko mitään yhteistä, nuori, kaunis ja t#ukka sen olla pitää
Tulisitte jo kaapista. Tätä teidän narniaelämää on noloa seuratakin.
Thaikuissa ja Venäjällä. Tosin ei sielläkään kaikille vanhus kelpaa.