Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun työkaverit saikuttelee ja niillä on millon mitäkin home/sisäilma onelmaa ja vaatimuksia uusista työhuoneista

Vierailija
14.08.2019 |

Ja itse olen töissä kiltisti, enkä saikuttele tai valita. Ja esimies ei mitenkää noteraa. Ja oikeastaan pitää noista saikuttelutyökavereista enemmän :/
Ärsyttävää.
Tai aikuinenhan sitä tässä on enkä kaipaa mitään erityishuomiota, mutta voisi näky jossakin kannusteissa ees.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

zägädägä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ovat varsinkin kuntapuolella todella yleisiä. THL:han on jo käytännössä kaunosanaisesti linjannut, että nämä "homesairaudet" ovat suomeksi silkkaa hevonpa*kaa.

Vierailija
4/7 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi että. Aikuisiahan sitä ollaan ja niin lpasellisen kateellisia.

Taitaa kiristää sädekehä.

Vierailija
5/7 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi että. Aikuisiahan sitä ollaan ja niin lpasellisen kateellisia.

Taitaa kiristää sädekehä.

niin kiristääki ja vituttaa. Laskee omaaki työmotivaatiota ja vois tässä sitte kai alkaa kans saikuttaa

Vierailija
6/7 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se nyt ihan kummallista että jotkut ovat vuosien aikana viikkoja poissa ihan omilla ilmoituksillaan. Ehkä joku keskustelu siitä seuraa heille. Ei siis oikeasti mitään. Itse olen nykyisessä työssäni ollut kymmenen vuoden aikana kolme päivää sairauden takia poissa. Edellisellä kerralla kun olin kuumeessa niin soitettiin kotiin ja tivattiin kuntoa. Tästä on nyt kolmisen vuotta aikaa. Näillä tapa saikuttajilla ei kuulemma kukaan kysele perään. Onko nyt niin että jos olet todella harvoin kipeänä niin sitten se yksi päiväkin on jo epäilyttävää ja perään soitellaan?

Vierailija
7/7 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Noi ilmastoaktiiivit myös sisäilmasta, on vihonviimeisiä kun ne saa kaikki heikkohermoiset mukaan tohon kouhotukseen eikä työnteosta tule mitään. Koitat siinä sitten tehdä töitä kun nämä saikuttaa tai on töissä tekemättä mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän