Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin moka jonka olet tehnyt töissä?

Vierailija
14.08.2019 |

Mikä on pahin mokasi jonka olet tehnyt työpaikalla ja mitä sen jälkeen tapahtui? Saitko enää korjattua tilannetta?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin ikkunan ison ikkunan yöksi auki. Kuka tahansa olisi päässyt sisälle. Menin itse seuraavana aamuna aamuvuoroon ensimmäisenä ja huomasin mokani. Onneksi ei sattunut mitään.

Vierailija
2/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin työkaveria treffeille. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tapailin kahta työkaveria samaan aikaan.

Vierailija
4/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missasin haimasyövän. Valviralta tuli selvityspyyntö, ja vastasin siihen. Sen jälkeen ei asiasta kuulunut enää mitään, tästä jo vuosia aikaa. 

Vierailija
5/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiputin/tönäsin vahingossa trukilla jauhesammuttimen seinätelineeltä lattialle ja poks! Oli joku vanhan mallinen sammutin, ei ollut sitä varmistinta, sokkaakaan. Ei tullut kenkää mutta hävetys oli 100 potenssiin 10.

Vierailija
6/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

It-alan hommissa virheeni aiheutti työnantajalleni oikeusprosessin ja 100 000 euron lisenssirikkomusmaksut. Olin siis luullut käyttäväni avoimen lähdekoodin ratkaisua ja sepä ei ollutkaan tuotantokäyttöön vapaasti käytettävissä. Sain puhuttelun pomolta että jatkossa pitää katsoa tällaiset tarkemmin ja siinä se. Aina roiskuu kun rapataan.

Vierailija
7/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin nykyiseen työhöni...

Vierailija
8/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin lääkärille väärän koon steroidit käsineet

Vierailija
9/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin töihin.

Vierailija
10/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorena metallialan kesätöissä ja halusin säikäyttää työkaverin käynnistämällä sähköporan hänen selkänsä takana. Noh, poranterä jäikin kiinni hänen paitaansa ja lopputuloksena revennyt paita ja verinen selkä.

Vierailija
11/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mallinsin rakennuksen monta metriä liian lyhyeksi, ja tässä mallissa oli siis kaikki pohjapiirustukset, julkisivut, kaikki mitat... Hupsistakeikkarallaa :D

Olin kyllä paskoa myös kollegoiden housuun kun tajusin mitä ihmettä mallissa oli tekeillä. Ongelma ratkesi kun nylkytin jokaisen toistuvan segmentin 250 mm eli puuttuvien väliseinien paksuuden pidemmäksi, kuten alusta alkaenkin olisi pitänyt olla. Oli kivaa.

Vierailija
12/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensin krapulaisena tutkiessani naisen härpäkettä. Potkut tuli.

Vierailija
13/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin buukkauspalvelun myyjiä varten tuntihinnalla. Saivat jopa 2 tapaamista 36-tunnissa. Kallista, mutta toivottavasti tulee kauppaa.

Vierailija
14/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein poistin väärän hampaan.

Vierailija
15/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolhin firman auton peruuttaessa.

Vierailija
16/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerrostalosiivoojana ja otin päikkäreitä kerrostalojen kerhotiloissa. Tein tätä joka viikko enkä jäänyt kiinni.

Vierailija
17/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-gyne kirjoitti:

Oksensin krapulaisena tutkiessani naisen härpäkettä. Potkut tuli.

Minä taas en pystynyt peittelemään hymyäni kun itseään kovana panomiehenä kylällämme pitänyt pelle tuli klamydia kokeeseen ja itkua väänsi kun pumpulipuikolla virtsaputkesta vähän näytettä otettiin. Enkä saanut potkuja vaikka toinenkin hoitaja huomasi.

Vierailija
18/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkeannosteluvirhe johti potilaan kuolemaan. Lopetin hoitoalan työt ja vaihdoin alaa. 

Vierailija
19/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kömpelö. Kaaduin kaupassa kesätöissä ollessani kaljahyllyä päin, ja lattialle hajosi kymmenittäin kaljapulloja. En voinut edes itse siivota, kun sain pahoja haavoja, ja piti niitä mennä paikkailemaan, jotta kykenin jatkamaan työntekoa. Joku työkaveri joutui siivoamaan sen kalja+verilammikon.

Vierailija
20/38 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lypsin antibiootti kuurilla olleen lehmän maidot samaan tankkiin meijeriin menevien maitojen sekaan, vaikka piti lypsää ämpäriin ja kaataa pois.

Sydän jätti pari lyöntiä väliin. Otin yhteyttä karjan omistajaan. Hän tuli paikalle ja yhdessä kiroillen tyhjennettiin tankista n. 600 litraa pilalle mennyttä maitoa pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän