Mihin laittaa vaatteet jotka on liian likaisia vaatekaappiin ja liian puhtaita pesukoneeseen?
Alusvaatteet ja t-paidat menee aina pyykkikoppaan kerran käytön jälkeen. Farkkuja en juuri pese, kun vaatekaupassakin aina kielletään. Kuinka monta kertaa college-paitoja voi pitää? Kunnes tulee näkyviä tahroja? Minulla on noin 4-5 collegea eteisen tuolilla mytyssä, kaikkia käytän säännöllisesti, silitän vain rypyt pois. Mitä teen väärin?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Meillä on yläkerrassa Lundia-hyllyyn viritelty rekki, johon vaatteet saa ripustaa henkariin. Suosittelen tätä. Vaatteet pysyvät suorina ja ne tuulettuvat samalla. Ihmiset pesevät vaatteitaan aivan liikaa. Toki myös siinä on eroja, miten eri ihmisillä vaatteet likaantuu: esim. mun mies erittää tosi paljon talia, joten hänen on parasta panna t-paita joka päivä pyykkiin, tai paita rasvoittuu liikaa. Mä taas saatan käyttää samaa alustoppia useamman päivän. Hikoilen tosi vähän enkä eritä samalla tavalla talia kuin mieheni.
Tosi ihania taliyksityiskohtia.
Vaatekaapissa oma hylly puolipitoisille.
Mulla on yhdet housut ja ne ovat siellä, missä muutkin ulkovaatteet eli eteisen naulakossa.
Puserot: eteisen henkarissa, kunnes päätyvät pyykkikoriin. Puserosta voi pestä pelkät kainalokohdat, sillä voi säästää yhden pesukerran.
Tätä palstaa lukiessa vakuuttuu kyllä siitä, että maapallomme on jo uhrattu typeryyden ja itsekkyyden alttarille.
Meillä on makkarissa sellainen seinänaulakko, jossa on hattuhylly ja sen alla henkaritanko ja koukkuja. Siihen laitetaan puolipitoiset vaatteet. Puserot henkariin ja housut joko viikattuna hattuhyllylle tai koukkuun roikkumaan.
Likaiset vaatteet menee pyykkiin ja käyttökelpoiset laitan kaappiin. Hyvin yksinkertaista näin.
Vela -72 kirjoitti:
Meillä on makkarissa sellainen seinänaulakko, jossa on hattuhylly ja sen alla henkaritanko ja koukkuja. Siihen laitetaan puolipitoiset vaatteet. Puserot henkariin ja housut joko viikattuna hattuhyllylle tai koukkuun roikkumaan.
Tää olis kätevä.
Laitan erikseen johonkin, henkariin eteiseen joskus tai siivouskaappin.
Mulla on erillinen naulakko niille