Pukeutuisitko tähän KAIKKIEN HIMOITSEMAAN kaapumekkoon?
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/96c5c26f-80fe-4aed-84ca-95faec73b65a
Vastatkaa ihmeessä miehetkin koska #tasaarvo. En ole ikinä ollut näin onnellinen siitä etten seuraa muotia.
Kommentit (36)
En pukeutuisi, kuten en moneen muuhunkaan muotiluomukseen. Itselläni on vaikeuksia löytää muutenkin vaatteita, kun esimerkiksi tällä hetkellä kaupat ovat täynnä kukkakuoseja. Inhoan kukallisia vaatteita. Nettikaupoissa on onneksi parempi tarjonta.
En todellakaan pukisi. En tajua mikä tuossa on oleviaan niin hienoa.
No nyt on esillä niin ruma rytky, ettei sitä voi edes sanoin kuvailla. =D
Ja jotkut vielä maksavat noista..
En käyttäisi. Olen lyhyt ja maximekoissa näytän vielä lyhyemmältä, siltä, että mekko laahaa tahattomasti maassa. Lisäksi en halua peittää sääriäni sillä vaikka olenkin lyhyt, sääreni ovat sirot ja kauniit. Ja haluan huomiota...? Mutta jollekin toiselle sitten sopii.
En, sillä suosin mallia al-Hol.
Terv. Máhmud Fátima von Alláh
Kun kysyttiin miehelta niin vastaus:
Ei se ole pahan nakoinen. Pain vastoin.
Jos tuollaiseen haluaisi rohkeutta, jotain mita nuori ihminen haluaa nayttaa, niin kangas saisi sitten olla niin ohut, etta kuultaa lapi.
Vaatteessa ei sinansa ole tyylilta uutta. Ohueksi luotu tai paksumpikin pitka mekko on vanhasta egyptista asti. Pliseerattua kangasta myos kayttivat. Ja muotoja nuolevampia. Ja myos ei.
Ihan hyva se on. Kuten huomaa.
En pukeutuisi. Mekon kuosista ja väristä pidän mutta mallista en.
Vielä huivi päähän niin kaapumekko on hienosti asustettu😅
Kauhea mekko. Nämä ovat paljon hienompia ja seuraavat muotia
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/46/Niqab.jpg
Tuohan on pikkuisen tuunattu versio minun yöpaidasta. Tykkään pilkuista, minun yöpaita on ohutta flanelia, valkoisella pohjalla vaaleansinisiä pilkkuja. On muuten ihanin yöpaita ikinä, ainakin näin mökillä.
Hirveä mekko ja mikä vttu on TASAARVO?
En pitäisi mustavalkoista mekkoa, koska mustavalkoinen ei sovi minulle, mutta jos tuon mekon saisi vihreänä tai turkoosina, saattaisin ostaakin.
Minulla on dalmatialainen joten voisin vitsillä ostaakin.
Miksi ees kysyä jos se kerta on KAIKKIEN himoitsema. Silloinhan KAIKKI haluaisivat siihen pukeutua ja kysymyksesi on täysin turha.
Kyllä.
On vaan henkistä väkivaltaa sanoa kaikki haluavat sen.
Vaikka joku pitää jostain ei voi päättää toisen puolesta, periaatteen vuoksi kieltäisi.