Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pukeutuisitko tähän KAIKKIEN HIMOITSEMAAN kaapumekkoon?

Vierailija
14.08.2019 |

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/96c5c26f-80fe-4aed-84ca-95faec73b65a

Vastatkaa ihmeessä miehetkin koska #tasaarvo. En ole ikinä ollut näin onnellinen siitä etten seuraa muotia.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Näyttäisin läskiltä dalmatialaiselta.

Vierailija
2/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Muutenkin käytän tuontyyppisiä kaapumekkoja koska olen sairaalloisen lihava. Ehkä kuitenkin mieluummin yksivärinen musta kuin tuollainen pilkullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minun tyyliseni eli en käyttäisi, mutta en nyt tiedä mitä kauhisteltavaa tuossa muka on?

Vierailija
4/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei sovi mun (eikä näköjään monen muunkaan) vartalolle ja vierastan muutenkin tuollaisia nilkkapituisia mekkoja. Vähän homssuinen, mutta kyllähän tollanen Indonesiassa parsittu fast fashion jossain Kalliossa ja Flowssa trendaa.

Vierailija
5/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kyllä se varmaan mulle sopisi mutta en en halua näyttää nälkiintyneeltä dalmatialaiselta.

Vierailija
6/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa-ajalla varmasti mukava päällä. Kovin ihmeellisiin menoihin en tuota valitsisi.

Vierailija
7/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En pukisi päälle mitään missä on pilkkuja. Minkään värisenä.

Toisekseen helman pituus ihan väärä minulle ja muutenkin. 

Vierailija
8/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä mummolla mekko näytti kivalta :)

Vierailija
9/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Muutenkin käytän tuontyyppisiä kaapumekkoja koska olen sairaalloisen lihava. Ehkä kuitenkin mieluummin yksivärinen musta kuin tuollainen pilkullinen.

Kaavut nimenomaan ei näytä hyvältä lihavilla. Miksi et käytä vaatteita mitkä korostaa sun parhaita puolia vartalossa? Mm. Rintoja ja peppua.

Vierailija
10/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt enkä tykkää käyttää noin pitkiä mekkoja. Väljiä mekkoja käytän aina vyön kanssa, tuossa yhdessä kuvassa oli vyö. Mulla tiimalasivartalo, niin ilman vyötä näytän lihavalta vähässä mekossa. Kuosi on minusta kiva.

Vierailija
11/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin hyvin pukeutua ELLEI mekosta olisi tullut tällaista ihmeellistä muoti-ilmiötä. Voisin hyvin kuvitella, että lämpimänä kesäpäivänä tuo on ihanan vilpoisa päällä ja kuosikin on raikas ja klassinen. Vierastan kuitenkin ajatusta, että kuuluisin johonkin maailmanlaajuiseen pilkkumekkokerhoon, joten juuri tuota vaatetta en hankkisi. Jonkun vastaavan ehkä. Iltiksen jutun lopussa oli noin 150 € maksava mekko, jossa oli korkeampi kaulus, ja josta tykkäsin vielä enemmän.

Vierailija
12/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin mielestä ainoa, jolle se sopi.

Vierailija
13/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkiksi Nanso tai Marimekko niin eikö tuo olisi tälläkin palstalla usein parjattu keski-ikäisen naisen tunika/paituli/trikoomekko?

Vierailija
14/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No melko tylsän näköinen kaapu. Olen olen lyhyt ja rintava,joten näyttäis ihan naurettavalta mun päällä....

Vierailija
15/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukeutuisi. Monet leningit ovat tänä keväänä ja kesänä sellaisia, että mieleen tulevat isäni siskot. Isäni on 80-vuotias.  Puhvihihat ovat itselleni kauhistus.

Vierailija
16/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuo mekko näytti parhaalta sen mummon päällä. Se istui hänelle hyvin ja sopi tyyliin. Ei tullut mielikuvaa kaapumaisesta yöpaidasta.

Vierailija
17/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, jostain syystä tuo mummo oli munkin mielestä ainoa jota tuo mekko oikeasti puki. Muuten tuo pilkkukuosi ei kyllä sytytä. Jossain muussa kuosissa voisin ehkä tuota mekkoa pitääkin, vyön kanssa.

Vierailija
18/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokki ei ilahtuis :D

Vierailija
19/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos värit olisivat toisin päin. En tykkää valkoisista vaatteista

Vierailija
20/36 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliossa ja Flowssa näkyy keskimääräistä enemmän kierrätysvaatteita ja ekomuotia, ei niinkään Bangladeshin lasten kokoonkursimaa pikamuotia, se on yliedustettuna jossain ihan muualla.

Tykkään maksimekoista, mutta tuo on vähän yöpaidan oloinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan