Kun saunot, kauanko saunot
Itse saunon kolmisen tuntia, 1/2h tauot. Kotona sähkösaunassa. Mökillä puusaunassa pidempään.
Kommentit (14)
Suihkuineen vartin. Mökillä voi mennä pihasaunassa joskus puoli tuntia jos on yksi vilvoittelu välissä ja toinen löylyttely.
Kolmisen varttia. Pari löylyttelyä ja peseytyminen.
No montako kertaa viikossa saunotte? Kotona saunon 2-3x/vk, mökillä tietysti joka päivä vihdan kanssa.
Nytkin saunatervaa iholla, käytättekö löylytuoksuja tmv.
2-4h, jos jaksaa laittaa pihasaunan tulille, tai jos ollaan mökillä. Sähkösaunassa sisällä ehkä tunteroinen menee pesut mukaan luettuna.
Pihasaunassa istumisen lisäksi tietysti kuunnellaan musiikkia, höpistään, soitellaan musaa itse, ja otetaan parit tuopposet siinä samalla. Koko 2-4h ei siis istuta siellä löylyssä.
Kuunnellaan musiikkia?? Kuikan huutoa ja laineiden liplatusta pitää kuunnella :)
Löylyissä viihdyn n. 15-20 minuuttia, puoliso yleensä 1-1,5 tuntia.
Ehkä 10-15min. Sitten 10min tauko ja taas löylyyn 10-15min.
Vierailija kirjoitti:
Kuunnellaan musiikkia?? Kuikan huutoa ja laineiden liplatusta pitää kuunnella :)
Joo, siis meillä on 40 neliön harrastetila siinä saunan yhteydessä. Siellä on kiva istuksia. Kuikkaa kuunnellan sitten siellä mökillä, jossa kuikan huuto kuuluu. :)
Parisen tuntia. Yksinään kahden-neljän viikon välein kun on mun vapaailta. Käyn saunassa monta kertaa, löhöilen huolella, kaikki mahdolliset ihon-, hiusten-, kynsien ja jalkojenhoidot teen samalla. Välistä huilaan parvekkeella saunaoluen kanssa ja kuuntelen heviä. Täydellistä, ja ylihuomenna se olis taas luvassa 👌
Tunnin tai pari, 2-3 kertaa viikossa. Rakastan saunomista :)
Vartista tuntiin. Yleensä kutienkin noin puolituntia.
Vierailija kirjoitti:
No montako kertaa viikossa saunotte? Kotona saunon 2-3x/vk, mökillä tietysti joka päivä vihdan kanssa.
Nytkin saunatervaa iholla, käytättekö löylytuoksuja tmv.
Olen yritänyt vähentää saunomista joten se on ehkä 4-5 kertaa viikossa. Käytän vain niitä tuoksuja joita omasta kehosta lähtee.
10-15 minuuttia. Sen verran, että saa hyvän hien pintaan.