Vierailija

Että on ikävä tätä? Ja olisi vuodattanut lapsilleen miten on ikävä äitiään? Minulle kirkkain silmin sanoo että rakastaa.
Seurustelua takana 3 vuotta. Olenko todellakin ollut kokoajan vain korvike?

Kommentit (15)

Vierailija

Jatkaisin omaa elämääni eli eroaisin. Onhan tuossa nyt viestiä kylliksi. Tulet toisena, kun ei voi ilmeisesti exäänsä enää saada...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Riippuu kaikesta.

Ehkä teillä on keskustelun paikka. Teidän suhde arkipäiväistynyt ja mies alkaa haikailla muuta? Aidosti kiinni eksässään eikä halua irti? Ohimenevä kaipuunpuuska, jolla ei mitään hakua toteutukselle?

Ymmärrä sekin, että ihmisellä on oikeus tunteisiinsa. Ei se välttämättä tarkoita, ettei rakastaisi sinua. Tunnepoliisit ovat pelottavia. Tunteiden on hyvä antaa tulla niin ne myös menevät. Tukahdutetut tunteet syövät ihmisen.

On aivan sopimatonta kalastella huomiota miltään eksältä ottamalla suoraan yhteyttä ja uikuttamalla ikävää. Jos muka parisuhteessa ollaan jonkun muun kanssa. Haluaa varmaan käydä vieraissa.

Lisäksi on tuo nyt aika paskamaista että pitää lapsillekin puhua tuosta sinun selän takana. Vesittää sinun asemaa koko kuviossa lastenkin mielissä.

Jos ero ois ollut tuoreempi niin ymmärtäisin enemmän ainakin ikävän TUNTEET, koska ero voi sisältää isoja muutoksia joihin saattaa kestää vain aikaa tottua, eikä se välttämättä tarkoita että sinua kohtaan tunteita olisi vähemmän.

Mutta kolme vuotta on liian pitkä aika haikailla eksän perään, ja joka tapauksessa ei ole mitään hyvää syytä tälle eksälle viestitellä, ellei ole aikeissa vaihtaa kumppania.

Minä en hyväksyisi tuollaista selkään puukottamista. Saisi painua jo samana iltana eksän kainaloon muistelemaan, miksi siitä on alunperin eronnut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä jatkaa suhdetta tällaisen miehen kanssa. Jätä se sika. Ex varmaan ilahtuu.

En usko että ex ilahtui kun oli vastannut vain "aha"
Ja joo olin kauhea ja kävin urkkimassa. Kyllä tästä nyt ero tulee. - Ap

Vierailija

Kaura kirjoitti:
On aivan sopimatonta kalastella huomiota miltään eksältä ottamalla suoraan yhteyttä ja uikuttamalla ikävää. Jos muka parisuhteessa ollaan jonkun muun kanssa. Haluaa varmaan käydä vieraissa.

Lisäksi on tuo nyt aika paskamaista että pitää lapsillekin puhua tuosta sinun selän takana. Vesittää sinun asemaa koko kuviossa lastenkin mielissä.

Jos ero ois ollut tuoreempi niin ymmärtäisin enemmän ainakin ikävän TUNTEET, koska ero voi sisältää isoja muutoksia joihin saattaa kestää vain aikaa tottua, eikä se välttämättä tarkoita että sinua kohtaan tunteita olisi vähemmän.

Mutta kolme vuotta on liian pitkä aika haikailla eksän perään, ja joka tapauksessa ei ole mitään hyvää syytä tälle eksälle viestitellä, ellei ole aikeissa vaihtaa kumppania.

Minä en hyväksyisi tuollaista selkään puukottamista. Saisi painua jo samana iltana eksän kainaloon muistelemaan, miksi siitä on alunperin eronnut.

Tiedätkö, että toiset nyt vaan ovat tunteellisempia kuin toiset. Minulla on ihan eläviä ja aitoja tunteita 30 vuoden taakse, mutta niistä ei ole realisoitumaan miksikään, ne eivät vain ole kuolleet. Minkä sille voi paitsi olla ruokkimatta niitä (mikä tuon miehenkin pitäisi tehdä). Ja eksä on lähestynyt minua vielä 20 vuoden jälkeen erosta ja ilmaissut jotain kaipuuta (ei sama kuin tuo, jota kohtaan itse tunnen).  

Vierailija

En haluaisi olla miehen kanssa, jolle tulen toisena. Tunnustaisin katsoneeni hänen viestinsä ja tulleeni siihen tulokseen, ettei meidän kannata jatkaa yhdessä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
On mahdollista rakastaa samanaikaisesti useampaa kuin yhtä ihmistä.

On varmasti, ja rakkauden kohteet sitten miettii tahoillaan haluavatko kanssa rakastaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Riippuu kaikesta.

Ehkä teillä on keskustelun paikka. Teidän suhde arkipäiväistynyt ja mies alkaa haikailla muuta? Aidosti kiinni eksässään eikä halua irti? Ohimenevä kaipuunpuuska, jolla ei mitään hakua toteutukselle?

Ymmärrä sekin, että ihmisellä on oikeus tunteisiinsa. Ei se välttämättä tarkoita, ettei rakastaisi sinua. Tunnepoliisit ovat pelottavia. Tunteiden on hyvä antaa tulla niin ne myös menevät. Tukahdutetut tunteet syövät ihmisen.

Ihan näin. Ja sitten on paras kertoa sille nykykumppanille että voi miettiä miten haluaa suhtautua tähän haikailuun. Voi vaikka yhdessä muistella vuosipäivänä ja muutenkin niitä kivoja juttuja sen misun kanssa.

Vierailija

Puhuisin asiasta puolison kanssa. On ihan luonnollista että ikävä välillä iskee eikä se tarkoita automaattisesti sitä että olen korvike. Puoliso varmasti parhaiten osaisi itse kertoa miksi ikävöi exää

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä jatkaa suhdetta tällaisen miehen kanssa. Jätä se sika. Ex varmaan ilahtuu.

En usko että ex ilahtui kun oli vastannut vain "aha"
Ja joo olin kauhea ja kävin urkkimassa. Kyllä tästä nyt ero tulee. - Ap

Hyvä ap, pidä pääsi!

Ja jos tämä onkin yksityisyydenloukkausprovo niin 5/5! :) (Y)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat