Vierailija

Ja milloin ensimmäiset kuukautiset laiton jälkeen tulee? Missä vaiheessa kiertoa se pitää laittaa?

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pitäisi laittaa kuukautisten aikana, paitsi jos käytät hormonaalista ehkäisyä niin voi laittaa milloin vain. Kuukautiset tulevat normaalisti oman kiertosi mukaan. Ehkäisyteho alkaa heti.

Vierailija

Kierukat alkavat tehdä niin sanottuja miniabortteja heti, koska ne estävät hedelmöityneen munasolun kiinnittymisen kohdun seinämään "raapimalla" kohdun limakalvoa jatkuvasti.   

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitäisi laittaa kuukautisten aikana, paitsi jos käytät hormonaalista ehkäisyä niin voi laittaa milloin vain. Kuukautiset tulevat normaalisti oman kiertosi mukaan. Ehkäisyteho alkaa heti.

Kuukautisten aikana, niinkö?
Nyt ei ole mitään ehkäisyä. Tarvis pian olla :D
Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Alkaa. Mutta todennäköisesti sinun ei ihan heti tee seksiä mieli, kivut oli ainakin minulla sen verran pahat.

Kauanko ne kivut kesti?
Tosi vaikea tämä ehkäisyasia, kun minulle ei sovi juuri mikään. Kuparikierukka niitä harvoja, mutta sekin epäilyttää. Tunteeko mies sen? Jotku sanovat, että tuntee.
Ap.

Vierailija

Mies voi tuntea ne langat mutta lankoja voi käydä lyhentämässä gynellä.

Ehkäisyteho alkaa heti, mutta silti pitäisi laittaa menkkojen aikaan, koska paikat ovat silloin enemmän auki.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa. Mutta todennäköisesti sinun ei ihan heti tee seksiä mieli, kivut oli ainakin minulla sen verran pahat.

Kauanko ne kivut kesti?
Tosi vaikea tämä ehkäisyasia, kun minulle ei sovi juuri mikään. Kuparikierukka niitä harvoja, mutta sekin epäilyttää. Tunteeko mies sen? Jotku sanovat, että tuntee.
Ap.

Pari päivää kestivät kivut. Ja ekat kuukautiset olivat kivuliaat ja runsaat. Mies ei ole ikinä tuntenut mitään vaikka on ihan hyvin varusteltu. Jotkut tuntevat aluksi kun kierukka ei ole vielä "asettunut" niin hyvin tai jos langat on jätetty liian pitkiksi. Itselle laitettiin flexi t mallinen kierukka ja on ollut hyvä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat