Onkohan kauniilla naisilla/komeilla miehillä yleensä kotonakin todella hienoa ja puhdasta
Pitävätkö hygienistakin keskimääräistä parempaa huolta?
Tarkoitan taviksia, en julkkiksia/influencereita joille kotikin on osa työtä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Otin vuokralaiseksi kiinteistövälittäjänaisen, joka oli hienosti pukeutunut ja kultakorujakin roikkui joka paikassa. Oli vuokralla 2 vuotta. Irtisanoin hänet, koska otin asunnon omaan käyttöön.
Noh. Tämä hienopieru ei ollut siivonnut asuntoa ilmeisesti kertaakaan koko kahden vuoden aikana. Kulki kengät jalassa sisällä ja koiralle jätti takapihanoven auki päiväksi (myös sateella), että koira tulemaan ja menemään edes takaisin. Huoneiston seinät oli kiinnitetty täytee massiivisia antiikkihyllykköjä, peilejä, yms., joten reiät seinissä oli ihan omaa luokkaansa (läpimitaltaan noin senttisiä).
Ison eteisen lattiaa pestessäni, tuli pesuvesi mustaksi kun olin yhden neliön pessyt. Keittiön seinät oli täynnä valkoisia pilkkuja. Roiskunutta kermaa. Asunnosta lattioilta ja seinistä löytyi noin 100 käytettyä purkkaa. Keittiön parketti läpimätä vesipisteen kohdalta.
Eipä voinut arvata tämän "kiinteistökuningattaren" omaa asumistyyliä. Tyhmänä vielä 2 kk ennen muuttoaan rouva soitteli ja kyseli, voiko jättää maksamatta 2 kk vuokrat, että kun minun pitäisi palauttaa kuitenkin ne takuurahat. Typeränä sovin että käy, näkemättä asuntoa. Koitti laskuttaa asentamistaa ylimääräisistä tv-piuhoista. En suostunut, joten hän repi ne irti.
Asunto jouduttiin suurelta osin remontoimaan. Asunto on jälleen vuokralla. Voinette kuvitella, kuinka tarkkaan käyn läpi sen, mitä asunnossa sopii tehdä ja mitä ei. Ja todella tarkkaan seulon kuka voi muuttaa. Elämää opettelevat nuorisokimppaporukat saavat vaan haaveilla asunnostani.
Itse olen pitkäaikaistyötön. Yksityisellä vuokralla.
Siivoan asuntoa säännöllisesti viikon välein, vien matot puhdistettavaksi pesulaan n. 3kk välein, pyyhin keittiön aina kuntoon ruuanlaiton jälkeen ja kohtelen ylipäätään asuntoa kuin omaani. Olen asunut tässä nyt 11 vuotta, vuokranantaja käynyt viitisen kertaa ja aina ollut tyytyväinen asunnon kuntoon.
Että ei se katso tulotasoa onko ihminen sika vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu aika paljon myös tulotasosta. Veljeni on rahoitusalalla ja kasvojen+pituuden puolesta käytännössä miesmalli, ja sillä on ihan kunnon jugend kämppä keskustassa antiikkeineen ja persialaisine mattoineen.
Sitten tunnen kavereiden miehiä, serkkuja jotka asuu omillaan jne. ja niillä on perus kaoottiset kämpät joihin ei ole panostettu juuri yhtään, vaikka ovatkin mukiinmeneviä fyysisesti. Ovat perusduunareita.
Tuo nyt ei tähän varsinaisesti liity, sillä nykyään saa todella edullisesti siistit vaatteet, siistin sisustuksen ja huolehdittua hygieniastaan.
Totta kai saa. Kyllä minullakin on pienituloisena siivoojanaisena siistit vaatteet, perussiistit huonekalut Ikeasta ja käyn suihkussa päivittäin.
Hienoa asuntoa en kyllä omilla resursseillani saa aikaan, ja otsikossahan kysyttiin sitä.
Jokaisella on tietenkin omat standardit, mutta mun mielestä vuokrayksiö sopivilla Ikean huonekaluilla yms. voi olla jo hieno. Ei high endiä mutta paljon hienompaa kuin mummolatyyli jota ainakin landella on vielä suuri enemmistö.
Menee nyt ihan ot, mutta ootteko nähneet niitä, joiden koti on ihan sisustuslehdestä repäisty ja se ihminen itse näyttää siltä ettei lainkaan sovi kotiinsa
Se on tosi hämmentävää. Oon esim. nähnyt tosi rempseitä ja miesmäisiä naisia joiden mieskin on jokin turaukko ja sitten joku tosi feminiinisen romanttinen voi olla se koti! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu aika paljon myös tulotasosta. Veljeni on rahoitusalalla ja kasvojen+pituuden puolesta käytännössä miesmalli, ja sillä on ihan kunnon jugend kämppä keskustassa antiikkeineen ja persialaisine mattoineen.
Sitten tunnen kavereiden miehiä, serkkuja jotka asuu omillaan jne. ja niillä on perus kaoottiset kämpät joihin ei ole panostettu juuri yhtään, vaikka ovatkin mukiinmeneviä fyysisesti. Ovat perusduunareita.
Tuo nyt ei tähän varsinaisesti liity, sillä nykyään saa todella edullisesti siistit vaatteet, siistin sisustuksen ja huolehdittua hygieniastaan.
Totta kai saa. Kyllä minullakin on pienituloisena siivoojanaisena siistit vaatteet, perussiistit huonekalut Ikeasta ja käyn suihkussa päivittäin.
Hienoa asuntoa en kyllä omilla resursseillani saa aikaan, ja otsikossahan kysyttiin sitä.
Jokaisella on tietenkin omat standardit, mutta mun mielestä vuokrayksiö sopivilla Ikean huonekaluilla yms. voi olla jo hieno. Ei high endiä mutta paljon hienompaa kuin mummolatyyli jota ainakin landella on vielä suuri enemmistö.
Mummolatyyli aina ikean voittaa. Ikea on halpaa massatyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummolatyyli on 70-luvun massatyyliä. Samaa siis kuin Ikea paitsi ruskeaa, homehtunutta ja kulahtanutta.
Näkisittepä missä saastan ja dekadenssin keskellä elelen. Entinen miesmalli siis olen, jonka elämä mennyt täysin omaa syytä sivuraiteille. Nettipokeri, peli ja erilaisten päihteiden sekakäyttö on korvannut koulukirjat. Toki pidän kulisseja yllä, kun raahaudun ihmisten ilmoille, koska en halua muiden tietävän miten huonosti minulla kulkee. Tai no ei kulje kyllä yhtään heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummolatyyli on 70-luvun massatyyliä. Samaa siis kuin Ikea paitsi ruskeaa, homehtunutta ja kulahtanutta.
Ei kun se on eri aikakerroksia miksaavaa. Ja aina ruskea tylsää valkoista parempi on.
Olen nainen, ja täytyy kyllä tunnustaa, että olen itse huomannut elämässäni sen, että menee ihan kausittain, milloin panostan omaan ulkonäkööni isosti, ja milloin panostan kämppääni isosti (remontoimalla, suursiivoamalla, ostamalla sisustusta). Aika ei vaan riitä, että tekisin molemmat yhtäaikaa täydellisesti, aina on jompikumpi pois toiselta. Mutta molemmista siis huolehdin kuitenkin edes jollakin tapaa.
Olen ollut kotisiivooja ja kyllä ihan kaiken näköistä ja oloista porukkaa on siivottomia sikoja. Jos joku oikein näyttävä ja edustava henkilö kutsuu aina ystävät ravintolaan eikä koskaan kotiinsa niin siitä voi jo jotain päätellä. Olen tavannut monia hyvin siistejä ja viimeisen päälle laitettuja naisia, joiden koti on kuin himohamstraajat -ohjelmasta.
Näissä on hamstereita. Pissat ja kakat säilötään asuntoon, samoin roskapussit.