Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

NAISET kaipaan vinkkejä sheivaamiseen

Vierailija
14.08.2019 |

Olen yli 30v nainen ja lähivuosina olen testaillut alapään karvojen trimmaamista ja siistimistä. Käytännössä oon vain saksinut karvat lyhyemmäksi ja sheivannut häpykummun päältä karvat vähän kapeammaksi.
Nyt ajattelin kokeilla once in a lifetime tyylisesti myös ulompien häpyhuulien sheivaamista. Mutta jännittää vähän se prosessi, kun en kunnolla näe mitä teen..

Onko teillä jotain supervinkkejä "älä tee näin", "kannattaa tehdä näin". Käsittääkseni huuliin ei tule niin helposti punaisia näppyjä ja sisäänpäinkasvaneita karvoja, kuin ylemmäs. Yritän välttää punaisen kutinan.

Mua kiinnostaisi myös sheivaatteko vain ne ulommat häpyhuulet, vai myös edestä klitoriksen yläpuolelta osan pois. Eli pidättekö häpykarvoituksen vähän ylempänä, sitten kapea kalju alue ja sitten klitoriksen huppu?

Ehdottomasti haluan pitää häpykummulla karvakolmion, mun silmään se on just ihana. Mutta alempaa tosiaan testimielessä aion sheivata.. mutten varmasti jatka pidempään, kun mun karvoitus on niin tummaa ja voimakasta, että sänki on varmaan tunnin päästä jo tuntuva.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, tän piti mennä aihe vapaaseen :/ No toivottavasti täälläkin joku huomaa ja vastaa

Vierailija
2/13 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin ajaa tai saksia karvat kohtuu lyhyiksi, ei sängeksi kuitenkaan, muuten höylä menee ihan tukkoon. Sitten sheivausgeeliä (esim. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://amp.hyvinv…) ja varovasti höyläät uudella terällä lämpimässä suihkussa. Voit myös käyttää jotain after shave -geeliä, mutta minusta se ei ole ihan välttämätöntä. Riippunee naisests myös.

Itse lähinnä siistin bikinirajan (niin ettei pikkareiden ulkopuolella näy), mutta kerran-pari vuodessa saan inspiraation ajaa posliiniksi. Sisäänpöinkasvavia karvoja tulee silti joskus ja sänki on inhottava, mutta noita geelejä käyttämällä sen saa pidettyä jonkin aikaa poissa. Iho kuitenkin minulla ärtyy paljosta sheivaamisesta niin, että näppyjä alkaa sitten tulla ja sitten annan kasvaa takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi tai vaha. Ei jää sänkeä. Mä hoitelen rouvan puutarhaa. Yhdessä se on oikeastaan aika kiihoittavaa.

Vierailija
4/13 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kotona vahailla itse ja sen hinnan takia on jäänyt kokeilematta ulkopuolisena palveluna..

Mutta mites toi heti klitan yläpuolelta karvojen poisto, teettekö niin?

Vierailija
5/13 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajelen juurikin kuvaamallasi tavalla. Eteen jää kolmio tai kiitorata ja muuten karvat pois. Ajelen myös välin klitan päälle. Alempaa annan miehen hoitaa sheivauksen.

Vierailija
6/13 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajelen juurikin kuvaamallasi tavalla. Eteen jää kolmio tai kiitorata ja muuten karvat pois. Ajelen myös välin klitan päälle. Alempaa annan miehen hoitaa sheivauksen.

Kiitos! Ajoin tänään osan pois, jään vielä fiilistelemään sheivaanko enemmänkin. Ei onneksi tullut vaikeuksia ja pitkän kuuman suihkun jälkeen kylppärin lattialla istuen sain jopa taivuttua aika hyvään asentoon. Eli ihan sokkona ei tarttenu sohia.

Vierailija
7/13 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyykyssä sheivaan jalkovälistä kaikki pois. Kiristän kädellä häppärin iho tiukaksi, vasen oikeallepäin ja oikea vasemmallepäin. En lyhennä karvoja ennen sheivausta vaikka olisi pitkä. Pitkät karvat helppo huuhtoa häylästä. Onnistuu ilman näkymää kohteeseen. Häppärin vierestä höylään kasvusuuntaa vastaan reittä kohti. Häppärin höylään edestä taaksepäin enkä siihen laita geeliä. Geeliä käytän häppärin vieressä ja häpykummulla jätettävän kolmion vieressä. Häpykummun reunat sheivaan karvan kasvun suuntaisesti. Klitoriksen yläpuolelta en aja karvaa, mutta häppärin kokonaan eli klitoriksen vierusta karvaton.

Ei tule sisäänpäin kasvaneita karvoja.

Miestä ei karvat haittaa niin sheivaan vaan kerran viikossa. Kesällä pari kertaa, että ei biksuista näy mitään.

Vierailija
8/13 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaamisesta tulee sänki, en suosittele! Vahaus tai sokerointi ammattilaisella on hyvä.

Eikö se sänki pistele ja kutita? Monesti näkee myös, että iho on mennyt rikki, on punaisia täpliä ym. Ei varmaan se look, mitä haetaan.

Vierailija
9/13 |
14.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Sheivaamisesta tulee sänki, en suosittele! Vahaus tai sokerointi ammattilaisella on hyvä.

Eikö se sänki pistele ja kutita? Monesti näkee myös, että iho on mennyt rikki, on punaisia täpliä ym. Ei varmaan se look, mitä haetaan.

En halua levitellä tavaraani tuntemattomille. Pakolliset lääkärit joskus eri juttu. Muutoin pimppini näkee vain miesystäväni.

Vierailija
10/13 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyykyssä sheivaan jalkovälistä kaikki pois. Kiristän kädellä häppärin iho tiukaksi, vasen oikeallepäin ja oikea vasemmallepäin. En lyhennä karvoja ennen sheivausta vaikka olisi pitkä. Pitkät karvat helppo huuhtoa häylästä. Onnistuu ilman näkymää kohteeseen. Häppärin vierestä höylään kasvusuuntaa vastaan reittä kohti. Häppärin höylään edestä taaksepäin enkä siihen laita geeliä. Geeliä käytän häppärin vieressä ja häpykummulla jätettävän kolmion vieressä. Häpykummun reunat sheivaan karvan kasvun suuntaisesti. Klitoriksen yläpuolelta en aja karvaa, mutta häppärin kokonaan eli klitoriksen vierusta karvaton.

Miestä ei karvat haittaa niin sheivaan vaan kerran viikossa. Kesällä pari kertaa, että ei biksuista näy mitään.

Mulla alkoi jotenkin panettamaan tämä perinpohjainen selitys.

Vierailija
11/13 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla alkoi jotenkin panettamaan tämä perinpohjainen selitys.

Aijaa. :D Ajattelin kuvailla noin tarkasti, kun aluksi voi tuntua vaikealta. Itse olen sheivaillut 14 vuotiaasta asti ja menee rutiinilla nopeasti.

Vierailija
12/13 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on vinkki tuohon näkyvyyteen. Otan saunan jakkaran pesuhuoneeseen ja istun siihen hajareisin ja laitan eteeni taitettavan peilin, niin sen avulla saa tosi hyvän näkyvyyden eikä tarvii sokkona ajella. Itse sheivaan häppärit peppuun asti ja klitan yläosan leikkaan saksilla lyhemmäksi, muuten häpykumpu saa olla normitilassa, koska siihen tulee helposti punoittavia näppyjä.

Vierailija
13/13 |
16.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Nii aatteleppa, taas joku tekee jotain, mitä sinä et pysty käsittämään... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi