Palasin juuri etelänmatkalta, ja kasvojeni iho suorastaan HEHKUU! Miten ylläpitää?
Ihoni on monesti Suomessa kuiva, hilseilevä ja halkeileva (pahin on t-alue naamassa). Nyt ihoni on kosteutetun, ravitun ja kauniin näköinen. Lomalla en käyttänyt lainkaan meikkiä.
Kommentit (12)
Sama täällä! Lyhytaikainen ilo kyllä.
Käytä kevyesti asteittain päivettävää voidetta sekä hanki kotiin ilmankostutin.
Mene kelaan asioimaa, siellä se punertaaa aika herkästi...
Et kai muuta kuin muuttaa sinne.
Minullakin tapahtuu aina curly girl -efekti ja ihokin toki tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Homeet ne vaan alkaa leviämään jos ilmankosteus on yli 80%. Ei tosin ongelma jos muuttaa parin vuoden sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homeet ne vaan alkaa leviämään jos ilmankosteus on yli 80%. Ei tosin ongelma jos muuttaa parin vuoden sisällä.
Mistä saat niin tehokkaan ilmankostuttimen jolla kosteustason saisi noin ylös? Itselläni on ollut etsinnässä, 100m2 kokoiselle tilalle tarkoitettu kostutin saa 40m2 asuntoni ilmankosteuden nousemaan vain 40%.
Aurinko ja viinako muka kaunistaa? Käy solariumissa ja lisää viinaa saat Alkosta.
Katopa miltä oikeasti ihosi näyttää
https://www.cnet.com/news/uv-photography-reveals-our-sun-damaged-selves/
Mulla selkä. Olen 66v joten mistään teini-ihosta ei todellakaan voi puhua. Täällä se kuplii ja finneilee. Jopa yksi viikko aurinkoa muuttaa asian. Se kuivahtaa nätiksi ruskeaksi ja sillä hyvä. Tämä on yksi syy miksi olen ilmastopaholainen ja lennän aurinkoon 2 x vuodessa.
Eri ilmasto. Et voi tehdä mitään.