Piti ostaa asunto ja muuttaa yhteen mutta puolisolla onkin maksauhäiriömerkintä :(
Joutuisin ottamaan asunnon ja lainan omiin nimiini, mikä ei nyt ihan ole mahdollista. Onko muille käynyt näin?
Kommentit (27)
Mutta mitä siitä, jos mies muuten on jännä.
Tämän vuoksi en edes yritä hankkia parisuhdetta, vaikka en halua mitään niin paljon kuin kumppanin ja oman perheen. Olen siis luottotiedoton eli arvoton ja en ansaitse rakkautta. Miten voisin tapailla miestä ja jossain vaiheessa pitäisi kertoa että olen luottotiedoton ja ulosotossa?
Vierailija kirjoitti:
Tämän vuoksi en edes yritä hankkia parisuhdetta, vaikka en halua mitään niin paljon kuin kumppanin ja oman perheen. Olen siis luottotiedoton eli arvoton ja en ansaitse rakkautta. Miten voisin tapailla miestä ja jossain vaiheessa pitäisi kertoa että olen luottotiedoton ja ulosotossa?
Maksa velkasi niin ei tarvitse kertoa.
EROA!!! Älä edes selitä, katoa vaan hänen elämästään, tai mikä tärkeintä: heitä se loinen hlvettiin sinun elämästäsi!
No, tätähän et tietenkään tee, koska jokaisen on tehtävä omat virheensä. Mutta raportoipa mielenkiinnosta parin vuoden välein miten menee suhteella :D
Vierailija kirjoitti:
No se luottotiedottomuus voi olla monille ok, mikäli kerrot rehellisesti jo alussa, etkä salaile ja huijaa toista niinkuin noissa esimerkkitapauksessa yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se luottotiedottomuus voi olla monille ok, mikäli kerrot rehellisesti jo alussa, etkä salaile ja huijaa toista niinkuin noissa esimerkkitapauksessa yllä.
Ja sen lisäksi pitää päästä eroon tuosta marttyyriasenteesta. Sekä käytösmalleista jotka johtivat luottotietojen menetykseen.
On käynyt. Siitähän sä tämän keksit.