Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten te pelkkien tyttöjen äidit aiotte iloita elämänne viimeisillä hetkillä ja kuoleman jälkeen?

Vierailija
13.08.2019 |

Ette koskaan saa tuntea sitä riemua kun voitte tehdä miniän perinnöttömäksi.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä ei perisi minua muutenkaan, joten ei tuosta paljoa iloa olisi. Harva tekee miniän eduksi testamenttia, vaikka varmaan niitäkin on.

Vierailija
2/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule, kuoleman jälkeen pidetään ihan hirmu bileitä, meteli kantautuu kyllä sinunkin uniisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kamalaa olla noin katkera.

Vierailija
4/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolemankin hetkellä nauran Facebookin poikien äidit - ryhmälle. Se ei petä koskaan.

Vierailija
5/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ap hieman aikaasi jäljessä, kyllä miniöitä voi olla, vaikka olisi pelkkiä tyttöjä :D

Vierailija
6/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miniä ei perisi minua muutenkaan, joten ei tuosta paljoa iloa olisi. Harva tekee miniän eduksi testamenttia, vaikka varmaan niitäkin on.

Miniä perii jos hänellä ei ole pojan kanssa avioehtoa. Silloin heidän omaisuutensa on yhteistä. Anoppi tai appi voi tehdä testamenttiin ehdon jolla avio-oikeus ei koske perittyä omaisuutta.

Vierailija
7/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miniä perii jos hänellä ei ole pojan kanssa avioehtoa. Silloin heidän omaisuutensa on yhteistä. Anoppi tai appi voi tehdä testamenttiin ehdon jolla avio-oikeus ei koske perittyä omaisuutta.

Miniä ei peri, jos ei ole testamenttia, jonka mukaan hän peri. Avioliitossa omaisuus ei ole yhteistä, avio-oikeus astuu kuvaan mukaan vasta erotessa tai toisen kuollessa. Siihen asti oma omaisuus on omaa ja sillä saa tehdä mitä haluaa (poikkeus: yhteinen koti).

Vierailija
8/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tulee vielä ongelmia lapsenlapsille kun osittain progressiivisen perintöveron takia on kalliimpaa periä iso summa yhdeltä vanhemmalta kuin puolta pienempi molemmilta.

Vierailija
9/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että pojat ja nuoret miehet on tosi ongelmaisia. Tässä hieno todiste.

Vierailija
10/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta tulee vielä ongelmia lapsenlapsille kun osittain progressiivisen perintöveron takia on kalliimpaa periä iso summa yhdeltä vanhemmalta kuin puolta pienempi molemmilta.

Tai sitten on parempi periä isänsä kokonaan eikä todeta äidinkin kuoleman jälkeen, että se pentele tuhlasi koko isän työllään keräämän omaisuuden eikä lapsille jäänyt mitään.

Vierailija
11/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti teki sisareni ja minun tulevat miehet perinnöttömiksi testamentissaan. 

Järkevää, niin rahat eivät voi valua miesten ryyppäämiseen. Valtaosa suomalaismiehistä on alkoholisteja.

Vierailija
12/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan itsekin pelkkä tyttö, niin eipä niitä ilonaiheita ole elämässä ennen kuolemaakaan :( 

Vierailija
13/13 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni kuoli 2012 ja isä 2016. Veljen leskelle oli täydellinen yllätys, että hän ei perinyt mitään. Kävi pari kertaa äidin luona inttämässä, että hänelle kuuluu veljeni osuus, koska hän on aviopuoliso ja aviopuolisoiden omaisuus on yhteistä.