Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömyys masentaa, voisko joku vähän tsempata.

Vierailija
13.08.2019 |

Opiskelin tosi kauan yhtä taidealaa. Valmistuttuani sain pari apurahaa ja tein pari projektia ko. alaan liittyen.
Nyt apurahoja ei ole enää herunut. Lisäksi tuntuu ettei ko. ala enää kiinnostakaan. En viitsi enää opiskella mitään. Töitä voisin tehdä vaikka esim. kahvilassa mutta näillä lakeuksilla työpaikat ovat tiukassa, tai työkokemusta vaaditaan. Nyt mietin vain päivät pitkät, mitä tekisin. Kyse ei ole vain rahasta vaan olen oikeasti tosi tylsistynyt. Lapsen vien päiväkotiin ja haen. Muuten vain pyörin kotona ja koitan keksiä jotain tekemistä. Olen 41-vuotias. Oisko kellään mitään ehdotusta tai piristävää sanottavaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lisää lapsia.

Vierailija
2/10 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene äiti-lapsi jumppaan tai uimahalliin lapsesi kanssa, sen sijaan että kiikutat muksun päiväkotiin.

Päiväkodit on karseita paikkoja ja lapset ikävöi vanhempiaan.

Vierailija
4/10 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piristy. Itse olen työelämässä ja se on nykyään aivan hektistä ja imee ihmisestä kaiken. Viikonloput ja lomat menevät palautumiseen eikä riitäkään.

En itsekään haluaisi olla työtön, mutta mieluummin sekin kuin stressiin menehtyminen nelikymppisenä.

Tekisin mielelläni töitä kohtuudella, mutta ei sellaista ole nykyään. Joka paikassa se on tätä nykyään, enemmän tai vähemmän. Joillekin se sopii, mutta me tunnolliset väsytään.

Vierailija
5/10 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie lapsensa päiväkotiin ja valittaa sitten, että tylsistyy kotona ilman mitään tekemistä?

Ei ristus.

Vierailija
6/10 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti täältä ei löydy tsemppiä, ei kannata täällä pyöriä masennut vaan lisää. :/

Vierailija
7/10 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaaehtoistyö?

Vierailija
8/10 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti mikä on intohimosi ja ala toteuttamaan sitä! Etsi netistä tietoa ja onko mahdollista esim opiskella etänä jotain...Tee itsellesi aarrekartta ja ala pikkuhiljaa tekemään pieniä asioita unelmien toteuttamiseksi. Mikään ei ole mahdotonta.  Löytäisitkö yhteisön paikkakunnaltasi tai netistä jossa voisit olla aktiivinen. Moni järjestö voisi olla kiitollinen avustasi ja voi olla että koulutuksestasi olisi hyötyä.   Mene rohkeasti mukaan eri porukoihin ja paikalliseen vapaaopistoon, seurakuntaan, jumppiin, sauvakävelylenkeille. Pidä itsesi aktiivisena ja älä anna periksi. Sinä olet vielä nuori ja voi olla että uusi urakin aukeaa sinulle.

Vierailija
9/10 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

taideala eli ehkä pensseli pysyy kädessä? Maalaa seiniä

Vierailija
10/10 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan,

Haluaisin sanoa Sinulle jotain piristävää ja mieltäylentävää, mutta valitettavasti en keksi oikein mitään, olen itse niin pahasti ahdistunut ja masentunut.

Varmasti Sinulla on jonkinlaista lahjakkuutta, pitäisikö kuitenkin yrittää sillä opiskelemallasi alalla saada jotain työtä? Kahviloihin voi olla hankala päästä töihin, ei toki mahdotonta. Mutta mitä nopeammin pääset johonkin niin aina parempi.

Asiat eivät ratkea itsestään, itse olen sen huomannut, jokin pieneltä vaikuttava asia onkin jälkikäteen tarkasteltuna ollut hyvin merkittävä.

Voimia syksyyn!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme