14v vihoittelee, kun ei saa uutta puhelinta
Nykyinen puhelin on 2 vuotta vanha, muuten oikein hyvässä kunnossa, mutta akku kuluu nopeasti, kuulemma parissa tunnissa. Sanoin, että voisi kantaa varavirtalähdettä mukanaan ja ladata puhelinta sitten siinä, mutta ei passaa neidille. Haluaisi uuden, kalliin 400€ puhelimen, josta kykenee itse maksamaan vain puolet, eikä halua halvempaa. Meillä vähän huono rahatilanne juuri nyt, ja nykyinenkin puhelin on siis ihan käyttökelpoinen vielä. Lupasin ostaa puhelimen, kunhan rahatilanne taas tasoittuu, mutta ei kelpaa hänelle, äksyilee vaan ja vihoittelee. Huoh.
Kommentit (18)
No ei kyllä tarvi uutta puhelinta ku entinenki toimii. Jos itse kokonaan maksaa niin ostakoot.
Sano, että laittaa tarpeettomat ohjelmat pois päältä. Nuoret pitävät koko ajan Wifin, sijainnin yms päällä, niin ei ihme, jos akku ei kestä. Tuntien ajaksi voi laittaa virransäästötilaan.
Minä sitten taas rakastan lapsiani ja ostan heille heti uuden puhelimen kun keksivät sitä pyytää! Vai laitatko hintalapun rakkaudelle lapseasi kohtaan?
hyvä äiti kirjoitti:
Minä sitten taas rakastan lapsiani ja ostan heille heti uuden puhelimen kun keksivät sitä pyytää! Vai laitatko hintalapun rakkaudelle lapseasi kohtaan?
Tolla tavalla ei lapsia pidä kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinä olet minun kasvattamistani arvioimaan?? Olet varmasti yksi niistä ihmisistä, jotka häpeämättä toruvat muiden ihmisten lapsia kun he tekevät pahojaan tai tappelevat oman lapsesi kanssa! Minä kasvatan minun lapseni ja minä käsken omia lapsiani, käske sinä omiasi!
Miksei tyttö pudota puhelinta esim. asfalttiin ja sano että oho. Kyllä minä olisin jo nuorena keinot keksinyt.
hyvä äiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinä olet minun kasvattamistani arvioimaan?? Olet varmasti yksi niistä ihmisistä, jotka häpeämättä toruvat muiden ihmisten lapsia kun he tekevät pahojaan tai tappelevat oman lapsesi kanssa! Minä kasvatan minun lapseni ja minä käsken omia lapsiani, käske sinä omiasi!
Siinäpä se ku et kasvata. Pilaat vain. Raukat ei pärjää maailmassa ku äiti lellii piloille.
400e puhelin on ihan sopivan hintainen. Voi ottaa osamaksulla ja teini sitten tekee töitä kotona tuon rahan eteen. Onhan tuo varmasti ärsyttävää, kun ei akku kestä tuon enempää. Puhelimen käyttöikä on tuo pari vuotta nykyään. Eli kyllä, ostaisin teinille puhelimen.
Pari vuotta vanha puhelin alkaa jo olla vanha ja hidaskin.
Voi luoja! Pistä ipana ruotuun! Tämän päivän kakarat eivät muusta tiedä/välitä kuin älypuhelimesta.
hyvä äiti kirjoitti:
Ei ihme, että lapsistasi tulee ilkeitä, itsekkäitä ja saamattomia laiskimuksia, kun tarjoilet heille kaiken hopea lautasilta.
En siis sitä puhelinta ole nyt ostamassa, halusin vain tulla valittamaan kuinka ärsyttävää tytön kiukuttelu on. Vaikka ärhentelisi koko loppuvuoden, en aio puhelinta ostaa ennen kuin rahat oikeasti siihen riittävät. Tyttö maksaa itse osan hinnasta sitten.
Ja akun vaihdosta vielä, tytön nykyinen puhelin on melko harvinainen Suomessa, ei ole ollu edes ollenkaan myynnissä esim. Dna:lla tai Elisalla vaan Verkkokauppa.comista ostimme. Lähin paikka, jossa tämän puhelimen akun voi käydä vaihdattamassa on Helsingissä, ja me asumme Oulussa. Enkä itse uskalla alkaa akkua sorkkimaan.
Ap
hyvä äiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Minun kullamuruni saavat hakata seuraamuksetta muut lapset ja aikuisetkin. Jos haluavat kaupasta ilmaiseksi tikkarit, saavat ottaa, mutta auta armias, jos vartija ottaa heidät kiinni ja kutsuu poliisit! Millä oikeudella? Minun lapseni saavat tehdä mitä vain, koska olen niiiiin p*ska... eiku hyvä äiti"
hyvä äiti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tuollaiset typerykset lisääntyy!! Olisi kannattanut jättää kersat hankkimatta, kun et kykene kasvattamaan niitä.
En ostaisi 400e puhelinta ollenkaan teineille, olkoon rahatilanne mikä hyvänsä, mutta asiaan. Ehdotan, että jos teini ei halua odottaa, voi hän käyttää sen 200e omaa rahaa puhelimen hankintaan nyt -sillä saa mitä saa- tai odottaa myöhempää ajankohtaa kalliimman hankintaan.
Äksyilijä ei ansaitse uutta puhelinta. Ennenkuin itse sen kustantaa .