Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

70000€ ylimääräistä, mihin sijoittaa

Vierailija
13.08.2019 |

Sain noin 70000€, joita en tarvitse elämiseen enkä erityisiin hankintoihin. Mihinkähän tuollainen summa kannattaisi sijoittaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan johonkin kouluun/itsensä kehittämiseen, kun pitää vauva palstalta kysyä neuvoa.

Vierailija
2/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsään tietysti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin pientä summaa kannata sijoittaa mihinkään.Minulla vuodenaikana putoilee taskusta tuon verran rahaa.

Vierailija
4/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noin pientä summaa kannata sijoittaa mihinkään.Minulla vuodenaikana putoilee taskusta tuon verran rahaa.

Minulla on taskut ehjät joten tuo sinun taktiikka ei toimi. Tililläkään ei viitsisi makuuttaa, kun ei siellä mitään tuota.

Vierailija
5/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki lentolupakirja.

Vierailija
6/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsä on ihan vakaa sijoituskohde.

Vierailija
7/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse "sijoitin" tuon summan ja vahan viela paallekkin perusteelliseen taloremonttiin, joka mm. paransi talon energiatehokkuutta ja tietysti lisasi mun asumisviihtyvyytta. 

Vierailija
8/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osakkeisiin sijoittamalla tuolla saa sellaisen vähän reilu 4000 euroa nettona tilille vuodessa osinkotuloina. arvonmuutokset siihen päälle vielä.

Vierailija
9/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta minulta asunto.

Vierailija
10/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkaan, viinaan ja naisiin/miehiin ja loput voi tuhlata.

Vierailija
11/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kauppalehdestä top 7 yritystä, jotka jakavat suurimpia osakkeita ja ovat kovassa nousussa, ja pistä jokaiseen kymppitonni.

Muista hajautus, hajautus ja hajautus. Maantieteellinen hajautus, alan hajautus, ajallinen hajautus ja moraalinen hajautus.

Vierailija
12/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä vakaa, mutta siitä tulee kovin hitaasti se tuotto.

Vierailija
13/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei tule metsäpalo, sieltä löytyy liito-oravan papanoita, joku hyönteinen tai kasvitauti tuhoaa sen. Eläimetkin voivat syödä taimet. Riskibisnestä, eikä erityisen tuottoisaa, ellei osaa ja halua itse hoitaa metsäänsä. Jos metsänhoitoyhdistys tekee työt, tuotto on olematon ja verottaja vie loput.

Vierailija
14/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osakkeisiin sijoittamalla tuolla saa sellaisen vähän reilu 4000 euroa nettona tilille vuodessa osinkotuloina. arvonmuutokset siihen päälle vielä.

Osakkeisiin sijoittamalla voit ottaa vuodessa takkiin monta kertaa tuon määrän, eikä ne osingotkaan ole kiveen kirjoitettu. Varsinkin kun oletuksena on järjettömän korkea tuotto, mikä tarkoittaa samalla isoa riskiä. Vakaasta, pitkäaikaisesti maksukykyisestä yhtiöstä saa yleensä 3-4% bruttotuottoa osakkeen pörssihinnalle.

Vierailija
15/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän, tai oikeastaan täysin, tavoitteistasi ja onko sinulla jo muita sijoituksia, asuntolainaa, muuta lainaa jne.

Vierailija
16/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osakkeisiin sijoittamalla voit ottaa vuodessa takkiin monta kertaa tuon määrän, eikä ne osingotkaan ole kiveen kirjoitettu. Varsinkin kun oletuksena on järjettömän korkea tuotto, mikä tarkoittaa samalla isoa riskiä. Vakaasta, pitkäaikaisesti maksukykyisestä yhtiöstä saa yleensä 3-4% bruttotuottoa osakkeen pörssihinnalle.

minä käytinkin minun salkkuni monivuotista tuottoa referenssinä. ja "monta kertaa tuon verran takkiin ottaminen" ei  ole kovinkaan realistinen tilanne ellei ihan typerään aikaan myy...

Vierailija
17/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoita itseesi. Pidä vapaata töistä.

Matkusta, osta uusi auto laita harrastuksiin.

Elämä on lyhyt.

Vierailija
18/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordeaa koko rahalla.

Vierailija
19/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin asunnon. Laitoin vähemmän kuin tuon summan kiinni. Vuokraan tämän, kun on 2 vuotta ollut minulla.

Vierailija
20/23 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu osakkeista....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi