Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Junaa käyttävissä ihmisissä ihmetyttää tämä

Vierailija
13.08.2019 |

Jos istuu jonkun paikalla niin hän tulee siihen viereiselle penkille istumaan ja sanoo, että ei tarvi nousta, mutta jos tulee lisää porukkaa niin sitten voisi tulla oikealle paikalleen. Eikö se olisi helpompi vaihtaa heti niin, että minä siirryn toistaiseksi ei-varatulle paikalle? Junassa usein teen läksyjä tai nukun, joten kivampi on tulla siirretyksi heti aluksi eikä kesken matkan. vaikka Tottakai periaatteessa missä vaiheessa vaan voi joutua siirtymään, montakin kertaa jos ei ole paikkaa ostanut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää miksi joku istuu väärällä paikalla. Miksei ne osta lippua etukäteen, että saisivat paikan?

Vierailija
2/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää miksi joku istuu kun voisi seistäkin. Ja kävelee kun voisi juostakin. Ja elää vaikka voisi kuollakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää miksi ihmiset käyttävät likaisia hitaita juoppoja täynnä olevia Junia.

Ajakaa taksilla!

Vierailija
4/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junaa käyttävät ovat omituisia.

Vierailija
5/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää miksi ihmiset käyttävät likaisia hitaita juoppoja täynnä olevia Junia.

Ajakaa taksilla!

Eipä ole en tiedä ovatko likaiset juopot kuinka hitaita. Ja vähemmän niitä muutenkaan on pitkänmatkan junissa (joihin tuo oma paikka viittaa)

Vierailija
6/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää miksi joku istuu väärällä paikalla. Miksei ne osta lippua etukäteen, että saisivat paikan?

Ja tähän vielä, kun sanot väärällä paikalla istuvalle, että anteeksi, mutta tässä olis mun paikka, niin kysyvät ihan pokkana, että ai, haluatko sitten tulla tähän? No daa, ei en halua, kunhan vaan ilmoitin, että istut mun paikalla...

Vierailija
7/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajakaa taksilla!

Rovaniemeltä Helsinkiin on mukavampi matkustaa junassa kuin taksissa. Ja kyllä se lompakossakin tuntuu, jos ei ihan Nalle Wahlroos ole.

Vierailija
8/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan alunperinkään istuisi varatulle paikalle?

Vierailija
9/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP siinä ihminen haluaa olla ystävällinen eikä hyppyyttää turhaan, jos tilaa on. Sen vuoksi sanoo noin. Jos kun tulee täyteen, niin silloin se paikka johon hän reiluna istuu, voi olla varattu. Jos sulle käy heti vaihtaa, niin sano että vaihdetaan vain heti. Et voi kyllä rauhassa nukkua sitten kyllä siinäkään, siihen voi tulla joku seuraavalta pysäkiltä. Jos haluat istua ja nukkua matkan rauhassa varaa paikka, helppoa eikö vain

Vierailija
10/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meet istuu väärälle paikalla ja sit ihmettelet hankaluutta kun joutuisit kesken matkan siirtymään oikealle. Tehdään itse ongelma jota itkeä. Osasit nousta kuitenkin junaan

Vierailija
11/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän vielä, kun sanot väärällä paikalla istuvalle, että anteeksi, mutta tässä olis mun paikka, niin kysyvät ihan pokkana, että ai, haluatko sitten tulla tähän? No daa, ei en halua, kunhan vaan ilmoitin, että istut mun paikalla...

Tämä on muuten hiton yleistä ja ärsyttävää. Ihan kuin haluaisin rojuineni hyppiä muiden paikoilla siksi että joku istuu mun valitsemalla ja maksamalla paikalla.

Vierailija
12/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän varmaan ajattelee, että jos ja kun juna ei tulekaan täyteen, niin ei tarvitse enää paikkakikkailla.

Mua ärsyttää ne, jotka eivät osta paikkalippua ja tulevat siihen viereen istumaan vaikka juna olisi puoliksi tyhjä.

Vierailija
13/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää, miksi paikattomat ei mene sinne vaunuun, jossa on paikattomille varattuja penkkejä. Tai miksi ei osta sitä omaa paikkaa siihen kausilippuunsa, niin ei tarvii pomppia ja stressata.

Vierailija
14/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikan haltija yrittää vain olla kohtelias, ja sinä saat ihan vapaasti olla kohtelias takaisin ja sanoa että tottakai siirryt paikalta, kerätä kampsusi ja siirtyä.

Vierailija
15/15 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi junaa käyttävissä vain harva on junan käytävissä?