Mitä tehdä 20 kilosta puolukoita?
Pakasteessa on 20 kiloa puolukoita, joissa parasta ennen päiväys 1.4.
Kommentit (37)
Myyt , lahjoitat ja osasta hyvää joka päiväksi.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sen päiväyksen keksinyt??
Mieheni käsialaa näytti olevan.
Keittoa, käristystä, hilloa, mehua onhan noita.
Puolukkahilloa. Puolukkasurvosta. Joku Puolapiirakka?
Jos et muuta saa aikaiseksi, keitä mehuksi.
Metsässä oli valmiiksi merkitty parasta ennen päivä.
Anna mun kaikki kestää.
Puolukkapuuroa keittelet
teet mehua sitruunahapolla
hilloakin voit keittää ja antaa pois
tuo teidän parasta ennen päivä on kyllä huuhaata
Syöt joka aamu kilon, niin ehdit ennen pilaantumista.
Olen joskus keittänyt yli 2 v pakkasessa olleista mehumaijalla mehua, ja hyvää oli.
Puolukkapöperöä. Siihen kuuluu puolukoita, jauhoja, maitoa, sokeria. Sekasin.
Vaasan Jaakon mehu on todella hyvää.
Puolukka sopii todella hyvin kakkuihin ja piirakoihin, mutta ei niihin kyllä 20 kiloa saa menemään. :D
Josset itse tiedä mität ehdä.Lahjta sihen serakuntaan tai Heluntalais serakuntaan jotka tarjoo ihmisille 1 kerta viikko ruokaa.Kirkon ruokailu maksaa mutta Heluntalaisserakunta on kerta viiko ilmanen kaikille ruokailu.
Puolukat säilyvät pakastimessa helposti pari-kolme vuotta.
Ei pakastepuolukoitten parasta ennen-päiväyksellä ole mitään merkitystä. Voit käyttää niitä edelleen tavalliseen tapaan vielä pari vuotta.
Jos löysit nuo jonkun laitoskeittiön pakastimesta, siellä on varmaan isompi porukka syömässä ja saat upotettua ne vispipuuroon tai johonkin jälkiruokaan. Hilloksi voi aina keittää, jos puolukkahilloa kuluu enemmän kuin pelkkää survosta. Viinihappomehu puolukoista on todella hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Metsässä oli valmiiksi merkitty parasta ennen päivä.
Anna mun kaikki kestää.
Miehen kanssa puolukat pomittiin, perattiin ja pussitettiin jotenka päiväys on miehen käsialaa. Ei ole kestämistä kiitos kysymästä mutta rakastan miestä ja puolukat syödään yhdessä ja eilen tein osasta mehua ja lopuille pitää keksiä käyttöä.
Kuka on sen päiväyksen keksinyt??