Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitsi että toi Kiira Korpi näyttää nykyisin HOT MAMALTA!

Vierailija
13.08.2019 |

Olen aina tykännyt. Ja vaikka hän ei ollutkaan koskaan mikään supermenestyjä, niin hyvä ja puhtoinen ja ryvettymätön esikuva pienille luistelijoille.
Niin ja meidän isien päiväunien kohde myös. Huomattakoon että olen 25-vuotias isi enkä mikään pallomaha 60v Pertti.
Uudet kuvat Kiirasta neljän vuoden urheilutauon jälkeen osoittavat että paranee kuin viini.

https://www.como.fi/uutiset/uusi-tyyli-talta-nayttaa-4-vuotta-sitten-ur…

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vaan Kiirallekin ei kelvannut suomalainen miäs :(

Alkoholiin menevä naistenhakkaaja? Ihmekös tuo... No okei ei kaikki hakkaa mutta ne onkin jotain autisteja sitten. Jotain on suomalaisten miesten juomavesiin laitettu kun ei normaalia kunnollista miestä ole.

Kun sinä et tiedä missä ne kunnolliset miehet on. Ne on töissä ja harrastustensa parissa ,eikä missään tinderissä. Ne oikeat miehet kun ei kestäisi päiväkään jotain etälänmatkoista ja shoppailusta haaveilevaa kumihuulista ja kumitissistä pintaliitokanaa.

Elämä on valintoja täynnä, syytä siinä sitten kaikkia miehiä huonoiksi, kun itse olet niitä pellejä seuraksesi halunnut. Sä olet pilalla.

Vierailija
22/22 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiira on kyllä hirmu sievä yhä ja varmasti vastaisuudessakin. :-) Itseltä mennyt ohi nuo jutut venäläismiljonääreistä...?

Itse kirjassaan kertonut miten venäläinen miljonääri palkitsi hänet autoilla ym luxuselämällä kun jakoi palveluitaan tälle. Varsinainen esikuva. Ja ylähuuli puuttuu kokonaan eli hymyillessä näyttää kuin irvistäisi. Ja A miinus kupin rinnat, tosin sillä ei niin paljoa merkitystä kuin muilla ikävillä asioilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi