Mikä ihmeen neuvo tämä "Mene baariin niin löydät naisia" on?
Olen siis mies joka on käynyt baareissa. Koskaan ei ole naiset tulleet juttelemaan tai osoittaneet mitään kiinnostusta. Suurin osa istuu kaveriporukan kanssa ja juttelee.
Kommentit (45)
Sun odotetaan miehenä tekevän aloitteen. Moni kokee että baarissa aloitteen teko on helpompaa kuin vaikkapa kaupassa tai lääkärin vastanottoaulassa tai harrastuskerhossa.
Sä käyt jossain hienoissa baareissa varmaan... Lähiöbaareista löytyy paremmin. Itse olen nainen mutta käyn seksiä halutessani juuri jossain ei-niin-hienossa lähiöbaarissa. Siellä on suoraviivainen meininki, porukka on kunnolla kännissä ja lähetymisiä tulee puolin ja toisin. Moni on, kuten minäkin, siellä pelkästään hakemassa seksiä eikä iltaa istumassa.
Tänäkin päivänä tosin usein on niin että naiset ei juurikaan tule miehelle itse juttelemaan, paitsi erityisen humalaiset tai vanhemmat. Pääosin se menee niin että miehen pitäisi tulla juttelemaan naiselle. En itsekään ikinä tee aloitteita, koska ei tarvi. Tilaan juoman, menen yksikseni istumaan jonnekin, ja katselen porukkaa. Hymyilen rohkaisevasti jos joku mies katsoo minuun päin ja juttelen jos tulee juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet käynyt baareissa, mutta mitä olet tehnyt siellä?
Ostan oluen ja menen istumaan. Pitäisikö siis vaan liittyä tuntemattomien seuraan vai mitä pitäisi tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Villin lännen aikaan baareista irtosi helpommin naista kun nyt.
Sulla on Tex Willer-syndrooma.
Minä ku kuvittelin että mennään baareihin saamaan työpaikkoja. Mallia sinne tullaan kertomaan että on maatierosvoja ja ne pitäisi nirhauttaa kultarahoja vastaan. Sitten seuraavaksi joku jättiläinen tai lohikäärme tai paha velho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostan oluen ja menen istumaan. Pitäisikö siis vaan liittyä tuntemattomien seuraan vai mitä pitäisi tehdä?
Tuo toimii noin vain naisilla, siis kohtuu viehättävillä ja nuorilla/nuorehkoilla naisilla. Muiden tarvii nähdä vähän enemmän vaivaa yleensä.
Itse olen nainen ja minua yleensä lähestytään. Joo, siis ihan tuntemattomat lähestyy! Alkavat jutella jotain small talkia vähän koetellakseen että mikä on suhtautuminen, että tuleeko heti tylytystä ja torjuntaa missä tapauksessa voi poistua vai vaikuttaako sellaiselta että hommasta voi syntyä jotain. Usein jutellaan siinä niitä näitä jos molemmin puolin kiinnostaa, juodaan vähän juomia ja ehkä illan päätteeksi lähdetään yhdessä jommankumman kämpille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohtaa naisen pitäisi siis kiinnostua sinusta tai ylipäänsä huomata sinut? Jos itse näen baarissa miehen, joka istuu jossain pöydässä yksin oluen kanssa, niin oletan hänen tulleen istumaan yksin oluelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, kyllä täytyy. Vinkkejä tähän:
- Yksin baarissa olevia naisia on helpompi lähestyä usein, joko kokonaan sinne yksin tulleita tai esim. vain tilapäisesti yksin olevia kun muut on mennyt röökille/vessaasn/laulaa karaokea/on tanssilattialla tms.
- Tanssilattiat on myös hyviä paikkoja lähestyä, samoin baaritiskit jolla ihmisiä seisoskelee tai istuu
- Kaveriporukoiden kanssa lähestymiset toimii yleensä vasta, jos on porukka jo enemmän juovuksissa. Silloin ketään ei ihmetytä että joku mies kiilaa sinne juttelemaan jonkun naisista kanssa. Alkuillasta voi olla torjuvampi suhtautuminen.
Se myös vaikuttaa paljon, millaisissa juottoloissa käyt. Selkeästi helpoimpia seuran hakuun on yökerhot. Pubityyppisistä paikoista lähiökapakat joissa karaokea ja vastaavat rennot paikat. Tyylikkäämmät pubit alkaa käydä iskupaikasta vasta puolen yön jälkeen kun porukka on humalassa eikä sittenkään niin hyvin kuin yökerhot. Siellä on paljon ihmisiä jotka on tulleet sinne ihan muulla ajatuksella kuin miesseuran haku ja katselu, eivätkä tykkää lähestymisistä välttämättä.
On tuo ainakin parempi neuvo kuin naisen etsiminen maksullisesta nettipalvelusta. Baarissa on melko pieni todennäköisyys, että viehättäväksi naiseksi luulemasi henkilö onkin oikeasti mies.
Muista sitten, että monet naiset käyvät baarissa ilman seuranhakutarkoitusta. Ei kannata automaattisesti olettaa, että kanssasi jutteleva nainen haluaa muutakin kuin juttelua.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiselle mentaalisuudelle alistuneita nyhvöjä mammanpoikia.
Jep. Sitten ulistaan kun ulkomaalaiset vie naiset. Niin siinä käy, jos suomalaiset käyttäytyy ap:n tavoin, istuvat yksin jossain tuoppiinsa tuijottaen, luultavasti illan edetessä surumielisemmäksi käyvä ilme kasvoillaan, kun kukaan ei lähesty ja on kovin yksinäistä. Siinä välissä joku geeliläpsy on vongannut jo kymmentä naista eikä anna periksi heti vaikka moni torjuisi suoraan ja jotkut olisivat nihkeitä ja täytyisi pitkään lämmitellä että suostuu edes juttelemaan vähän.
Silloin kuin olin nuori ja hoikka (ehkä jopa hieman sporttinen), kävin kymmeniä ja kymmeniä kertoja baarissa. Kaksi itseäni vanhempaa naista otti minut mukaansa. Toisella oli lapsi ja toinen oli järkyttävän ylipainoinen. Kolmaskin oli, mutta hänen kanssaan ei tapahtunut mitään, koska hänellä oli mies kotona ja minulla ex (asuttiin vielä yhdessä eron jälkeen).
Ehkä tosiaan pitää tehdä niitä aloitteita tai olla naamaltakin komea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kyseessä on ns. tanssiravintola, voit pyytää jotain vienoa neitokaista parketille pyörähtelemään.
Ja kuka niitä baarikukkasia edes haluaisi?