Mikä ihmeen neuvo tämä "Mene baariin niin löydät naisia" on?
Olen siis mies joka on käynyt baareissa. Koskaan ei ole naiset tulleet juttelemaan tai osoittaneet mitään kiinnostusta. Suurin osa istuu kaveriporukan kanssa ja juttelee.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiselle mentaalisuudelle alistuneita nyhvöjä mammanpoikia.
Jep. Sitten ulistaan kun ulkomaalaiset vie naiset. Niin siinä käy, jos suomalaiset käyttäytyy ap:n tavoin, istuvat yksin jossain tuoppiinsa tuijottaen, luultavasti illan edetessä surumielisemmäksi käyvä ilme kasvoillaan, kun kukaan ei lähesty ja on kovin yksinäistä. Siinä välissä joku geeliläpsy on vongannut jo kymmentä naista eikä anna periksi heti vaikka moni torjuisi suoraan ja jotkut olisivat nihkeitä ja täytyisi pitkään lämmitellä että suostuu edes juttelemaan vähän.
Naiset ei torju "geeliläpsyjä" tylysti, koska pelkäävät rasistin leimaa. Sen sijaan suomalaiselle miehelle lasketellaan kaikki kirosanat jotka osataan.
Just näin. Mua kerran yritti yksi tällainen. Kieltäydyin heti. "Ai, siks kun mä olen musta?" tuli sietä saman tien. Se ei ollut syy, vaan munapäisyys. Sanoin kuitenkin, että joo, siksi. Kuka mut siitä olis oikeuteen haastanut?
Kaveri sai siitä hyvän tarinan kerrottavaksi... ja säpiä luvassa ovista ja ikkunoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baarit ja muut alkoholinhuuruiset paikat on niitä harvoja paikkoja joissa "saat" lähestyä naista olematta pelottava ja epätoivoinen luuseri. Vaikka todellisuudessa baarissahan ne kaikkein epätoivoisimmat oikeasti juurikin ovat etsimässä seuralaista joka on turruttanut aistinsa siihen pisteeseen, että se on näppärä noukkia mukaan.
Naisiahan tapaa oikeasti ihan missä vain, mutta et voi kovinkaan luontevasti heitä lähestyä, koska ei kukaan odota cittarin banaanilaatikoilla tulevansa isketyksi. Toisaalta taas tuollainen banaanilaatikoilla tapahtuva lähestyminen saattaa ollakin jopa hyvä juttu, koska nainen hämmentyy ja saattaa vaikka suostuakin treffeille ennen kuin tajuaa mitä tapahtui. Tai vaikka siellä juhla mokka-lavan luona kysyy naista kahville. Siihenhän voi nainen sanoa ystävällisesti, että hänellä on jo kahvit. Ja miehellähän on suorastaan valttikortit käsissään jos sattuu saaman sen viimeisen kahvipaketin ennen naista, koska tällöin naisen on suostuttava kahvikutsuun mikäli meinaa saada sumppinsa pihisemään.
Terveisin Naispelko26
Itse näkisin myös sen "ongelman", että minkäänlainen vieraalle jutustelu on suomalaisessa yhteiskunnassa tehokkaasti tabutettu. Joo, tuhannen tuubassa jossain räkälässä on "sallittua" lähestyä, mutta tuskin on laadukasta settiä. Kun taas livenä tuolla ulkona ei saa edes katsoa. Missä vaiheessa tästä maasta tuli tällainen, vai onko se aina ollut?
Suomi on varmaan aina ollut sellainen maa missä parisuheet solmitaan tuubassa. Jo isovanhempamme ovat solmineet suhteensa jossain tanssiaisissa, ja uskallan väittää, että aika harva niistä miehistä silloinkaan on selvinpäin ollut. Suomessa tuppaa menemään niin, että on joku paikka missä "saa" lähestyä, ja siihen paikkaan kuuluu oleellisena osana alkoholi. Baarit, tanssilavat, laivat jne. Luolamiehetkin on vissiin jotain kärpässienisoppaa vedelleet, että ovat onnistuneet lisääntymään Suomessa.
Terveisin Naispelko26
Menee vähän ohi aiheesta, mutta tunnen miehen, joka ei halua missään tapauksessa iskeä naisia baarista, koska uskoo että sieltä ei löydä hyvää naista. Eikä hän keksi mitään muutakaan paikkaa, jossa voisi tavata naisia. Siksi on ihan pakko etsiä naisia netistä. Se häntä vain harmittaa, että kukaan nainen ei ole vielä suostunut tapaamaan, vaikka on kirjoiteltu pitkiä aikoja. Olen sanonut hänelle, että menisit baariin, niin siellä tapaisit heti naisen. Mutta ei, hän ei halua.
Ukot löytää parhaiten seuraa, parisuhteen tai seksiä ihan menemällä tänne ja valitsemalla haluamanasa - https://www.miesasia.fi/2015/07/parhaat-deittisivustot-miehille.html
Itse näkisin myös sen "ongelman", että minkäänlainen vieraalle jutustelu on suomalaisessa yhteiskunnassa tehokkaasti tabutettu. Joo, tuhannen tuubassa jossain räkälässä on "sallittua" lähestyä, mutta tuskin on laadukasta settiä. Kun taas livenä tuolla ulkona ei saa edes katsoa. Missä vaiheessa tästä maasta tuli tällainen, vai onko se aina ollut?