Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä, joka tykkäät mennä joka päivä töihin, etkä lopettaisi työntekoa lottovoittoonkaan - mitä työtä teet?

Vierailija
13.08.2019 |

Itselleni nämä viimeiset pari viikkoa kesäloman jälkeen ovat olleet töissä lähinnä mol.fi -sivuston selaamista ja herätyskellolle huutamista..

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuiston laitekuski. Harmi vaan, että työt loppu ihan pian :(

Vierailija
2/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä olen, silti menen tarvittaessa entiseen työhöni.

Keittiöllä, noin 10 päivää kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kanssa kiinnostaa, ainoa työ jossa voisin kuvitella viihtyväni miljönäärinä olisi ehkä joku villieläinten parissa työskentely, auttaa orpoja orankeja selviämään jne. Mikään toimistotyö ei missään nimessä.

Vierailija
4/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetan yliopistossa. Hallintohommat on paskaa ja ne voisin lottovoiton jälkeen ulkoistaa, mutta opetustyö on mielettömän antoisaa.

Vierailija
5/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elekroniikka suunnittelija. Jos voittaisin lotossa niin keksisin rahalla jotain liiketoimintaa jossa mukavasti päivät kuluisi.

Vierailija
6/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokanopettaja Helsingissä. Olen kansankynttilä ja ilman minun työpanosta oppilaiden kohtalo olisi karsea. Lähden joka päivä intoa pursuen töihin ja teen työni tunnollisesti, tietäen että se vaikuttaa positiivisella tavalla kymmenien tai satojen ihmisten elämään.

Vaimoni on lastensuojelun sosiaalityöntekijä ja hänellä on samankaltaisia ajatuksia. Mistään hinnasta ei jätetä nykyisiä työpaikkojamme!

Vierailija
7/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin sosiaalialalla.

Työni on haasteellista ja monipuolista.  Saan suurta tyydytystä siitä, että voin auttaa ja helpottaa vaikeuksissa olevien ihmisten elämää.

Rankan työn vastapainona täytyy tietenkin olla harrastuksia, esim.luontomatkailu, joka "nollaa" pään.

Vierailija
8/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luokanopettaja Helsingissä. Olen kansankynttilä ja ilman minun työpanosta oppilaiden kohtalo olisi karsea. Lähden joka päivä intoa pursuen töihin ja teen työni tunnollisesti, tietäen että se vaikuttaa positiivisella tavalla kymmenien tai satojen ihmisten elämään.

Vaimoni on lastensuojelun sosiaalityöntekijä ja hänellä on samankaltaisia ajatuksia. Mistään hinnasta ei jätetä nykyisiä työpaikkojamme!

:D Olisipa tämä totta!

Vierailija
9/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaaminen ja onnistuminen työssä, antaa useimmille ihmisille suuren onnellisuuden tunteen.

Sellaista tunnetta on vaikea muualta löytää.

Vaikka saisin lottovoiton, menisin silti edelleen työhöni.

Vierailija
10/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välinehuoltaja sairaalan leikkausosastolla ja hammashoitolassa.

Vierailija
11/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen HR-johtaja teknologiateollisuidessa ja on mielenkiintoinen vaihteleva työ jossa vauhtia ja vaaratilanteita. Irtisanomiset ja YT-neukat on kyllä kurjia mutta joka hommassa on haittapuolensa

Vierailija
12/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieraiden kielten parissa työskentelen.

Vierailija
13/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettaja yläasteella, kielet.

Vierailija
14/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorisotyötä teen, tosin jättäisin varmasti työni palkkaa tarvitsevalle, sillä tällä saralla riittää myös vapaaehtoistyötä niin paljon kuin jaksaa tehdä.

Vierailija
15/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään S-marketin kassamyyjä, mutta lottovoiton jälkeen voisin kyllä palata takaisin Ärrälle missä olin myyjänä opiskeluaikaan. Nautin tästä työstä ja haluan tehdä sitä hautaan asti.

Vierailija
16/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuukkiluokan opettaja. En lopettaisi vaikka maksaisivat.

Vierailija
17/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatekaupan myyjä.

Vierailija
18/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaaminen ja onnistuminen työssä, antaa useimmille ihmisille suuren onnellisuuden tunteen.

Sellaista tunnetta on vaikea muualta löytää.

Vaikka saisin lottovoiton, menisin silti edelleen työhöni.

Onnistumisen ja osaamisen tunnetta voi saada tosin mistä vaan. Itse muuttaisin jonnekin tropiikkin ja harrastelisin surffausta ja sukeltelua. 

Vierailija
19/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjä. Rakastan työtäni. 

Vierailija
20/68 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännöstöitä tekisin lottovoitonkin jälkeen kotosalla, tykkään kääntää ja muutenkin kielistä. Suuren lottovoiton jälkeenhän sitä olisi rentouttavaa käännellä tekstejä kun ei tarvitsisi rahasta huolehtia.