Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voii, kaaduin pyörällä ja hetken päästä naapurin pappa tuli desinfiointiaineen ja laastarin kanssa kysymään onko kaikki kunnossa :)

Vierailija
13.08.2019 |

Pihalla oli kyllä ihmisiä muttei ketään kiinnostanut kävikö pahasti. Kun olin ehtinyt sisälle, naapurin pappa soitti ovikelloa huolestuneena. Sanoi että oli nähnyt ikkunasta kun kaaduin ja halusi varmistaa ettei käynyt pahasti.

Putsasin ja paikkasin haavan ja pappa sanoi vielä että jos ilmenee jotain pääkipua tai muuta niin hänen ovikelloaan saa soittaa vaikka keskellä yötä, jos tarvitsen apua.

Olen asunut tässä vasta muutaman kuukauden. Ehkä en ihan vielä menetäkään uskoani ihmisiin :) Halusin vaan kertoa kun tuli niin hyvä mieli.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla että apuni teki sinulle hyvän mielen. Rakastan auttaa ihmisiä.

T: naapurin pappa

Vierailija
2/9 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisilla miehillä on nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuommoisilla miehillä on nainen.

Kyllä, huolehtivaiset kiltit miehethän tunnetusti hukkuu naisiin.

Jännät v*ttumaiset miehet taas eivät koskaan saa naisia.

Näinhän se juuri menee.

Vierailija
4/9 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana pappa <3 

Vierailija
5/9 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva pappa :)

Mä olin pikkuveljeni kanssa Kööpenhaminassa. Juoksaistiin junaan ja mä kompastuin ja potkaisin varpaani verille. Mulla oli kyllä jossain rinkassa laastareita, mutta jossain syvällä ne olivat. Ennen kuin pääsin kaivelussa kunnolla alkuun, joku viereisellä paikalla istuva ojensi mulle laastarin. Muistan tämän edelleen melkein 20 vuoden jälkeen.

Vierailija
6/9 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

❤️

Vierailija
7/9 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli aloituksesta mieleen kun ajelin lapsena pyörällä kaverilta kotiin ja sain päähäni harjoitella ilman käsiä ajamista. Lensin sitten ojaan pyörän kanssa niin että pyörän ohjaustanko vääntyi pahasti vinoon. Kipusin takaisin rattiin ja lensin uudestaan pyörän selästä kun ohjaus ei toiminut kunnolla. Siinä viereisestä talosta tuli yksi ystävällinen pappa työkalulaatikon kanssa kysymään olenko kunnossa ja väänsi pyörän tangon kohdilleen :)

Vierailija
8/9 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletettavasti olet nuori tai nuorehko nainen, todennäköisesti normaalipainoinen tai alle. Niin se vaan menee.

Vierailija
9/9 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti olet nuori tai nuorehko nainen, todennäköisesti normaalipainoinen tai alle. Niin se vaan menee.

Häh? Muut eivät voi kaatua pyörällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi