Menkat, emätinpierut ja one night stand..
Päädyin pari viikkoa sitten täydellisiltä ekoilta deiteiltä miehen luokse yöksi…
Olimme molemmat enemmän kuin valmiita seksiin, vaikka minua huolestutti että menkat eivät olleet ihan vielä loppuneet. En sanonut tästä miehelle mitäan ja annoin mennä vaan…
Seksi oli ihan ok jos ajattelee että se kuitenkin oli eka kerta uuden kumppanin kanssa. Mies jopa antoi suuseksiä. En tiedä mistä johtui mutta seksin aikana töräytin emätinpieruja useamman kerran mikä oli todella noloa, mutta kumpikaan ei maininnut niistä mitään..
Kaikki okei kunnes aktin jälkeen huomasin että lakanassa oli monessa kohta verta eli menkat eivät olleetkaan loppuneet! Oli pakko mainita tästä miehelle ja sanoi vaan et ok, vaihdetaan lakana.
Aamulla oli vähän vaivautunut fiilis vaikka juttu luistikin hyvin. Olisin ehdottomasti halunnut tavata hänet uudestaan mutta parin päivän päästä sain viestin että "Oli tosi kiva ilta, tykkään susta tosi paljon, mutta ei aikaa tällä hetkellä alkaa rakentamaan suhdetta¨ jne.
Mitä luulette, onko kyseessä se että häntä ällötti että en ollut maininnut menkoista tms. Vai vaan siitä että nyt ei todellakaan sovi muuten.
Ahdistaa ajatus jos töräyttelen seuraavallakin kerralla vaikka kyseessä olisikin joku toinen mies :D
Olemme 40 v.
Kommentit (5)
Kiitos helpottavasta vastauksesta :)
Se ei vaan tiennyt menkoista antaessaan suuseksia….Eikä se varmasti mitään verta saanut suuhun vaikka lakana olikin sotkussa. Kemioille ei voi mitään ja vaikka minun mielestä klikkasi todella hyvin niin siihen tarvitaan aina kaksi.
Ja toisaalta jos noi "seksisotkut" haittaa 40 v miestä niin sitten saa ehkä mennäkin!
niin minäkin olisin tehnyt sehän sai jo sulta haluamansa ja voit taas seuraailla treffeilla esittää vaikeasti saatavaa naista
Tuskin johtui tuosta, sillä en usko että hän olisi antanut suuseksiä jos menkat olisi ällöttäneet.
Pimppipierut seksin aikana on ihan normaalijuttu, ei pitäisi johtua siitäkään.
Luulen, että hänelle ei vaan tullut sitä tiettyä tunnetta sinusta, ja siksi ei halua käyttää enempää aikaa sinuun.
Tiedätkö, kemiajuttuja?
Turhaan mietit, että mitä teit väärin, sillä jos sinä ihmisenä olisit kolahtanut miehelle ihan täysillä, niin ei mitkään pikkumokat sellaista edes kaada.
Teillä ei luultavasti ollut vaan tarpeeksi sitä jotain, mitä kemiaksi kutsutaan - ainakaan hänen puoleltaan.