Kyllästynyt tylsiin tv-hahmoihin - kertokaas vaihteeksi omat tv- ja elokuva suosikkipahiksenne vuosien varrelta
ajattelin katsoa Prison Breakin uudestaan kun se on Netflixissä. T-Bag on yksi parhaista hahmoista. Suosikkini mm. tapettuaan itseään ulkonäöltään muistuttavan terapeutin, jotta sai häneltä passin.
Kommentit (55)
Idris Elbasta tuli mieleen Stringer Bell, joka oli myös hyvin pelottava. Jotenkin uskomatonta, että Elba on britti.
Michael Corleone on myös klassikko. Korruptoituminenkin voi olla kaunista katseltavaa.
Vierailija kirjoitti:
JR Ewing on paras pahis!
Just tätä olin tulossa kirjoittamaan!
Vierailija kirjoitti:
Jim Moriarty (Uusi Sherlock)
Tämä! Kuinka joku osaa näytellä sillä tavalla tuollaista hahmoa? Olikohan se näytteijän oma idea, vai ohjaajan näkemys? Myös Eurus oli loistava pahis, ei kovin miellyttävä, mutta pahiksena loistava.
Tässä ei nyt kysytty pelihahmoja, mutta mainitsenpa silti Sephirothin.
Bond-pahis Max Zorin. Walkenin parhaita suorituksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurtwood Smith Robocop, Dead Poets Society, That '70s Show
Onko tuo näytellyt koskaan mukavaa miestä?
Aika rankkaa kutsua That 70s show's Rediä pahikseksi, vaikka kyllähän se tietysti ratkaisi aina ristiriitatilanteet with a swift kick in someone's ass.
Samaa mieltä.
Red oli softis sisältäpäin, vaikka yrmy olikin. Sehän rakasti niitä kaikkia mukuloita ja yksi jos toinen otettiin asumaan luokse murinan jälkeen!
Vierailija kirjoitti:
Idris Elbasta tuli mieleen Stringer Bell, joka oli myös hyvin pelottava. Jotenkin uskomatonta, että Elba on britti.
Mä olen aina hämmästellyt tätä, että jengi ihmettelee sen kansalaisuutta. Selkee brittihän se on hyvällä jenkkiaksentilla.
Ehkä mä olen enemmän sen brittituotantoa kattellut sitten.. Dreamy se silti on.
Christopher Walz Tarantinon Kunniattomat paskiaiset leffassa
Schindlerin listan Amon Göth (Ralph Fiennes)
Vierailija kirjoitti:
Kauniissa ja Rohkeissa Sheila silloin 90-luvulla.
En tiedä onko yhä sarjassa mukana...
Oli aina jännää kun Sheila palasi kuvioihin: jollekulle tapahtui yhtäkkiä jotain omituista / pahaa, ja jakson lopussa paljastui, että Sheila oli sen takana.
Alkuperäisen japanilaisen Ringin Yamamura Sadako (joka kai luokitellaan pahikseksi) on hyytävä ilmestys.
Disneyn Tuhkimon ja Lumikin pahat äitipuolet ovat karmeita hahmoja.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Tom Hiddelstonin Loki
Josh Brolinin Thanos
Gotham-sarjan Jerome Valeska
Game Of Thrones-sarjan Daeneys Targaryen
Netflixin sarja You ja siinä pahis Joe
Michael Madsen Reservoir Dogsissa oli jostain syystä vaikuttava.
Odotan aika paljon uudelta Jokerilta... ;)
Suuramiraali Thrawn (vanhat SW-kirjat ja parin vuoden takainen Rebels-sarja)
JR Ewing on paras pahis!