Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella miehen kanssa joka on käynyt huorissa?

Asterix
13.08.2019 |

se on nyt selvä' ettei mies ainakaan seurustele naisen kanssa tai mene naimisiin joka olisi myyynyt itseään tai käynyt maksullisilla miehillä. mutta voiko nainen seurustella miehen kanssa joka käy huorissa ?

Kommentit (154)

Vierailija
1/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan.

Vierailija
2/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voisin. Mun mies on joskus nuorena ja kännissä kerran haksahtanut. Hän myös tietää minunkin olleen jonkin aikaa kyseisellä alalla ennen kuin tapasimme. Ei mikään ongelma, menneet on menneitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Mutta en haluaisi tietää siitä mitään.

Vierailija
4/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites se ”teen kehollani mitä haluan”?

Vierailija
5/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin. Olen itsekin ostanut kerran seksiä kokeilumielessä.

Vierailija
6/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monikohan mies tän myöntää tapaillessa?

En voisi. Randompanojenkaan tautikuormaa tai muiden kumppaneiden määrää ei voi tietää, mutta huo rat on hyvin todennäköisesti höyläilleet melkoisen miesmäärän kanssa. Varoitusvalot herpeksestä ja hpv:sta alkavat vilkkua silmissä...

Vierailija
7/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla keholla saa tehdä mitä haluaa, mutta toisen keholle ei. Mies, joka ostaa seksipalveluja, ei naisen kokemuksesta ja nautinnosta piittaa vaan on minäminämies. Kukapa itsekkään mulkun kanssa haluaisi pariutua.

Vierailija
8/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mistä tuollaisen lauseen olet ottanut ja miten se sinusta tähän liittyy, mutta itse en ainakaan ymmärrä tuota niin, että tuolla voisi oikeuttaa toisen ihmisen vartalon ostamisen omaan käyttöönsä.

Vierailija
9/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on käyneet jos "se" käy. Summiäs on ainut joka ei oo. Käykö sillä "se"?

Vierailija
10/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se ihmeen vaatisi.

Vierailija
11/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Rinnastan rais-kaajaan, koska alaan liittyy niin paljon ihmiskauppaa ja pakottamista. Ostaja ei voi tietää vapaaehtoisuuden tasoa ostaessaan seksiä.

Vierailija
12/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs välillisesti seksistä maksaminen?

Vaikkapa nyt ravintolaillallinen, ilta baarissa, taksimatkat jne jne...

Vaiko onko tämä vain herrasmiehen käytöstä?

Vierailija
13/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki. Minua ei haittaa yhtään mitä mies on ennen suhdetta ja vapaana sinkkuna tehnyt. Eikä miestä minun tekemiseni. 

Vierailija
14/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä yhteydessä tämä tulisi esiin?

Vierailija
15/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa ei pakoteta ketään mihinkään. Mitään takuuta ei kylläkään ole mistään seksistä, mutta se mitä ihmiset tekee vapaaehtoisesti on minulle ihan ok.

Vierailija
16/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se olisi välillisesti seksistä maksamista, maksun kohde tietäisi siitä etukäteen.

Vierailija
17/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla keholla saa tehdä mitä haluaa, mutta toisen keholle ei. Mies, joka ostaa seksipalveluja, ei naisen kokemuksesta ja nautinnosta piittaa vaan on minäminämies. Kukapa itsekkään mulkun kanssa haluaisi pariutua.

Hei, se seksi on sille naiselle liiketoimintaa ja mies asiakas. Ei se nainen siltä nautintoa odota vaan rahaa palvelua vastaan. Suomessa myös, varisnkin jos ihan suomalaista maksullista käyttää, on erittäin epätodennäköistä että kyseessä olisi mitenkään työhönsä pakotettu ihminen. Hän tekee sitä, koska se on hänestä helpompi tapa ansaita elantonsa kuin vaikka istua 8 h päivässä kassalla tai liukuhihnalla. 

Itse rahoitin opintojani satunnaisesti seksin myymisellä, ja minusta se oli oikein mukava tapa siihen. Ei vienyt paljoa aikaa opinnoilta, rahaa tuli vähällä vaivalla suht hyvin. 

Vierailija
18/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs nainen joka tappaa lapsen abortilla että elämä olisi mukavampaa?

Vierailija
19/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustavalkoinen aloitus, mutta sillä se väittely luodaan.

Kylllä voisin, ja nytkin ollut 10v. yhdessä sellaisen miehen kanssa. Mä olen tällainen. Pidän suurinta osaa maailman ilmiöistä selviöinä eikä kiinnosta moralisoida eikä kauhistella. Mun rajat tulee vastaan vasta tahallisessa satuttamisessa ja väkivallassa. En siedä ja puutun asiaan jos on kyse vahingoittamisesta, väkivallasta, pedofiliasta, eläinten kaltoinkohtelusta. 

Mutta kuule ap, ota nyt huomioon että koko Suomi on täynnä miehiä jotka on naineet maksullisen naisen, maksaneet matkaliput Suomeen, maksaa koko elämisen muutenkin, ja antaa rahaa vielä eronkin jälkeen ettei nainen riehuisi (mulla on tällainen tapaus naapuritalossa).  Varmaa helposti  50% ulkomaalaisista vaimoista Suomessa on jotain ihan muuta kuin "matkatoimistovirkailijoita."

Vierailija
20/154 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, se seksi on sille naiselle liiketoimintaa ja mies asiakas. Ei se nainen siltä nautintoa odota vaan rahaa palvelua vastaan. Suomessa myös, varisnkin jos ihan suomalaista maksullista käyttää, on erittäin epätodennäköistä että kyseessä olisi mitenkään työhönsä pakotettu ihminen. Hän tekee sitä, koska se on hänestä helpompi tapa ansaita elantonsa kuin vaikka istua 8 h päivässä kassalla tai liukuhihnalla. 

Itse rahoitin opintojani satunnaisesti seksin myymisellä, ja minusta se oli oikein mukava tapa siihen. Ei vienyt paljoa aikaa opinnoilta, rahaa tuli vähällä vaivalla suht hyvin. 

Olet väärässä. Suomalaisia tyttöjä joutuu ihmiskaupan uhriksi. Älä levitä väärää tietoa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/bc94b70b-5eec-4147-a5e8-086025c7c0fb