Masentunut kun mies ei näköjään enää halua
Mieheni on viisikymppinen ja kiinnostuksensa seksiin on hiipunut. Nykyään se tapahtuu meillä pääosin minun aloitteestani. Kun otan ongelman puheeksi, hän vakuuttaa, että nyt otetaan uusi vaihde ja sitä alkaa olla enemmän. Sitten se kuitenkin hiipuu taas.
Hän on iltaisin jotenkin väsynyt, haluaisi katsoa vain telkkaria ja jos saan houkuteltua sänkyyn, nukahtaa melkein heti ja nukkuu esim klo 22-08.
En halua kämppistä, vaan intohimoisen pariuhteen. Pitääkö tässä nyt erota ja alkaa metsästää jotakuta uutta? Palstaa lukiessa tulee tunne, että on vaikea löytää hyvää miestä. Vai pitäisikö alkaa pettää? Itsetuntoni on jo tosin niin murentunut, etten meinaa uskoa kenenkään haluavan minua enää.
Mitä muut tekevät tällaisessa tilanteessa?
Kommentit (25)
Meillä toiste päin, minä en enää naisena halua tai sanotaan nyt niin, että haluaisin, kun mieheni haluaisi minua, mutta mä en viitsi, on tähän mennessä ihan yllin kyllin ollut sekstailua. Nyt on jo ikää sen verran, ja muita asioita elämää ilostuttamassa kuin rakastelu miehen kanssa.
Hassua miten tämä asiasta kirjoittaminen sai näkemään ongelman yhtäkkiä ihan uudessa valossa. Olin niin lukittunut tähän yksityiskohtaan, etten nähnyt metsää puilta.
Luulen että kyse on jostain sellaisesta, että mies kantaa kaunaa jostain ja rankaisee minua pidättäytymällä seksistä. Hän on tehnyt aiemmin vastaavaa, mutta suuruusluokka oli silloin niin paljon pienempi, ettei sitä voi verratakaan tähän ja siksi en tajunnut.
Mies on ollut aiemmin pitkässä avoliitossa ja sen viimeiset vuodet olivat kuulemma täysin seksittömiä, kuulemma siksi, että avokki oli nalkuttanut. En ole noteerannut sitä aiemmin, koska en itse koskaan nalkuta. Mutta ehkei se exäkään oikeasti ollut nalkuttanut, vaan mies vaan kantoi mielessään sellaista kaunaa hänelle.
Tämä on nyt teoriani tälle tilanteelle. Olen aika varma, että kyse on jostain tällaisesta. Mies on mököttäjätyyppiä, eikä kysyttäessäkään myönnä, että mikä on vialla tai että ylipäätään mikään painaa mieltä. En tiedä, haluanko nyt alkaa edes anelemaan, että kertoisi, mikä minussa on nyt vikana, etten kelpaa sängyssä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hassua miten tämä asiasta kirjoittaminen sai näkemään ongelman yhtäkkiä ihan uudessa valossa. Olin niin lukittunut tähän yksityiskohtaan, etten nähnyt metsää puilta.
Luulen että kyse on jostain sellaisesta, että mies kantaa kaunaa jostain ja rankaisee minua pidättäytymällä seksistä. Hän on tehnyt aiemmin vastaavaa, mutta suuruusluokka oli silloin niin paljon pienempi, ettei sitä voi verratakaan tähän ja siksi en tajunnut.
Mies on ollut aiemmin pitkässä avoliitossa ja sen viimeiset vuodet olivat kuulemma täysin seksittömiä, kuulemma siksi, että avokki oli nalkuttanut. En ole noteerannut sitä aiemmin, koska en itse koskaan nalkuta. Mutta ehkei se exäkään oikeasti ollut nalkuttanut, vaan mies vaan kantoi mielessään sellaista kaunaa hänelle.
Tämä on nyt teoriani tälle tilanteelle. Olen aika varma, että kyse on jostain tällaisesta. Mies on mököttäjätyyppiä, eikä kysyttäessäkään myönnä, että mikä on vialla tai että ylipäätään mikään painaa mieltä. En tiedä, haluanko nyt alkaa edes anelemaan, että kertoisi, mikä minussa on nyt vikana, etten kelpaa sängyssä.
Ap
Jopa tänne palstalle aktiivisia naisia siunaantunut? Voi kun tääkin Hopeakettu joskus moisen mielitietyn löytäisi niin haasteena mielekkäänä moiset ongelmat yrittäisin ratkaissa :)
Tuo kommenttisi vie kyllä sinut ojasta allikkoon. Jos olettelet asioita niin kaivat itsesi puolustusasemaan ja mitä siitäkin nyt sitten tulee jos molemmat olla öllöttää vaan?
Jos hellusi passiivinen niin rupea enneminkin miettimään miten saisit positiivisen jännitteen luotua, tehkää yhdessä asioita joista molemmat nautitta ja viihdytte, yhdessä. Siis en meinaa kammarihommia tällä. Siinä sivussa luo sitä postiivista jännitettä. Kyllä se luonto ajaa tikanpojan puuhun:)
Jos teillä on jotain selvittämättömiä kaunojakin niin niiden selvitys on huomattavasti helpompaa silloin kun kammaristanne on sänky liitoksistaan hajonnut :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä anele ikinä tuollaista miestä, vaan pistät poikki tyylikkäästi ja kohteliaasti hymyillen. Et ala nostamaan mitään meteliä, et kysele enempää, et itke miehen nähden, et selittele, vaan vain poistut hänen elämästään. Riehut ja rääyt sitten yksinäsi ja ystävillesi, jos tarvetta on, mutta olet täysin tefloni miehen edessä.
Kun olet tehnyt sen tyylikkäästi, niin kiittele itseäsi kauan ja uusi elämä on helpompi aloittaa.
Meillä innostus iän myötä vaan lisääntyy.