Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tytön kaveri on meillä usein viikonloppuisin yötä. Häiritsee kun pukeutuu tosi vähiin vaatteisiin vaikka meillä mies kotona

Vierailija
12.08.2019 |

Jotenkin yli-seksikkäästi ja voin ehkä kuvitella vain mutta mielestäni etenkin kun mies kotona. Tytöt kuitenkin lukioikäisiä ettei mitään lapsia enään.

Kommentit (128)

Vierailija
21/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vika siis tässä lapsessa, miehessä vai ...tadaa... sinussa itsessäsi ja heikossa itsetunnossasi?

Lapsessa?

Tiedoksesi, lukiolainen ei ole enää lapsi.

Täysin kakaroita on vielä, vaikka itestä tuntuis Kuinka isolta tytöltä jo.

Vierailija
22/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko miehellä taipumusta pedofiliaan? Lukion aloittaneet ovat ihan lapsia vielä. Turha kenenkään tulla urputtamaan että normaali mies.. Ei ole normaali.

Eihän mies ole tehnyt mitään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos tämä on totta niin sanoisin lapselleni että pyytää ystäväänsä pukemaan päälleen niin ettei puolialasti kekkaloi. Sun kodissa toimitaan sun säännöillä. Voit myös kieltää viikonloppuiset yökyläilyt. Meille ei lapset saa tuoda viikonloppuisin yökyläilijöitä emmekä rohkaise muutenkaan tuomaan kavereita viikonloppuisin meidän kotiin koska haluamme rauhoittaa viikonloput. Ei kiitos ulkopuolisia kun kerrankin saa rentoutua ja piiloutua ulkomaailmalta. 

Taitaa olla hieman huono mielenterveys kun noin pitää kieltää ihmiskontaktit ulkomaailmaan ja piiloutua. 

Vierailija
24/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano lapsellesi, että antaa kaverilleen hieman pukeutumisvinkkejä

Vierailija
25/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas? Miksi aina tämä sama aloitus? Yritä keksiä jotain uutta välillä.

Tajuattehan, että aloituksen on kirjoittanut teinitytöistä haaveileva setämies?

Vierailija
26/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, nyt oikeasti.

1. Ne on lapsen kavereita.

2. Jos sun miehesi on uskottomuuteen taipuvainen, se ei ole sen tytön vika vaikka alasti juoksisi. Mies ei ole aivoton ja tahdoton, vaan voi aivan itse päättää siitä katseleeko vai ei, tai pettääkö vai ei. Jos ei katsele eikä petä, mitään ei tapahdu vaikka tytsä tekisi mitä.

3. Pitäisikö sun tehdä jotain itsetunnollesi? Palstailetko siellä tahrainen tunika päällä, sikaniska punottaen ja tätitukka tanassa? Jos pelkäät ettet ole miehesi mielestä viehättävä, tee asialle jotain. Korjaa itseäsi, suhdettasi, tai vaihda mies sellaiseen joka arvostaa.

Vierailija
27/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos tämä on totta niin sanoisin lapselleni että pyytää ystäväänsä pukemaan päälleen niin ettei puolialasti kekkaloi. Sun kodissa toimitaan sun säännöillä. Voit myös kieltää viikonloppuiset yökyläilyt. Meille ei lapset saa tuoda viikonloppuisin yökyläilijöitä emmekä rohkaise muutenkaan tuomaan kavereita viikonloppuisin meidän kotiin koska haluamme rauhoittaa viikonloput. Ei kiitos ulkopuolisia kun kerrankin saa rentoutua ja piiloutua ulkomaailmalta. 

Jepjep, omat lapsesi saavat kuitenkin taatusti mennä kavereille yökylään viikonloppuisinkin? Ihana perhe olette, ei tarvitse kohta sitten ihmetellä, kun lapsianne ei enää kutsuta kavereille. Mutta eipä teillä itsellännekään varmaan ole ystäviä, kun haluatte vaan keskenänne piiloutua ulkomaailmalta?

Vierailija
28/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuh... katso elokuva "American Beauty"....

Vierailija
29/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On taidettu p0rn0a taas katsella, siellähän riittää videoita miten isukit panee tyttären kaveria tai tytärtä, tai molempia samaan aikaan.

Vierailija
30/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kiimainen ponnaripäinen tyttö minihameessa saa miehesi aisaa edestä ja takaa.

Tämän kai halusit kuulla. :)

Vierailija
31/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Minun vaimoni nauraa sydämellisesti, kun huomaa minun vilkuilevan nuoria naisia.

"Hihhihhii... muka et katsonut, mutta silmät muljahtelivat päässä! Hehheh..."

Hän tietää että:

Hän on mielestäni kaunis js haluttava.

Nuoret tipuset eivät muodosta hänelle minkäänlaista uhkaa, he eivät ole kiinnostuneits keski-ikäidestä ukostaeikä ukko nolaa itseään yrittämällä heitä.

Jos olisivat kiinnostuneita niin sittenkö yrittäisit? Olisiko sekin hauskaa vaimon mielestä?

No melkovarmasti en.

Arvostan kuitenkin parisuhdetta.

Seuraavaksi joku kysyy, miksi vilkuilet muita, jos arvostat parisuhdetta.

No, se on silkkaa biologiaa, tunnen fyysistä vetoa hyvin moniin naisiin vaimoni lisäksi.

Vierailija
32/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vaimoni nauraa sydämellisesti, kun huomaa minun vilkuilevan nuoria naisia.

Hän tietää että:

Nuoret tipuset eivät muodosta hänelle minkäänlaista uhkaa, he eivät ole kiinnostuneits keski-ikäidestä ukostaeikä ukko nolaa itseään yrittämällä heitä.

Jos olisivat kiinnostuneita niin sittenkö yrittäisit? Olisiko sekin hauskaa vaimon mielestä?

No melkovarmasti en.

Arvostan kuitenkin parisuhdetta.

Seuraavaksi joku kysyy, miksi vilkuilet muita, jos arvostat parisuhdetta.

No, se on silkkaa biologiaa, tunnen fyysistä vetoa hyvin moniin naisiin vaimoni lisäksi.

Vierailija
33/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet tytön kaverille selväksi, että teillä pukeudutaan poolopaitaan 👍

Pelkkään poolopaitaan? Uu, mama, come to papa!

Vierailija
34/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On taidettu p0rn0a taas katsella, siellähän riittää videoita miten isukit panee tyttären kaveria tai tytärtä, tai molempia samaan aikaan.

ja häpeäkseni myönnän, että tätä katsoo naisetkin, vaikkei sitä saa ääneen sanoa. 

Vierailija
35/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsisi enemmän se jos mun mieh katselisi tyttäremme alaikäistä kaveria sillä silmällä..

Vierailija
36/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvästi saanut hyvän kotikasvatuksen se tyttö. Ymmärtää, että yömajoituksesta pitää maksaa.

Vierailija
37/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tietää että:

Jos mä katselisin teinityttöjä "sillä silmällä", niin multa menisi työt, ja päälle tulisi vielä tuomio.

Keski-ikäisen miehen on sairasta katsella teinejä.

Vierailija
38/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet tytön kaverille selväksi, että teillä pukeudutaan poolopaitaan 👍

Poolopaita ja pikkarit, kuulostaa hyvältä.

Vierailija
39/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen tai sellaiseksi mielivä saa myös käyttäytyä aikuismaisesti.

Vieraiden ihmisten huushollissa pukeudutaan säädyllisesti myös iltaisin / öisin.

Itse harrastan naturismia kotioloissa, mutten vieraiden tai omien lasten aikana - lapset eivät kasvaessaan tunnu arvostavan vanhempiensa vapautta tähän suuntaan.

Sano tytöllesi, että mainitsee asiasta: vaatteet päälle kylässä, kiitos.

Vierailija
40/128 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tehdä kyl miehelle tiukkaa olla jyystämättä, kannattaa vähän pitää silmällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi