Tytön kaveri on meillä usein viikonloppuisin yötä. Häiritsee kun pukeutuu tosi vähiin vaatteisiin vaikka meillä mies kotona
Jotenkin yli-seksikkäästi ja voin ehkä kuvitella vain mutta mielestäni etenkin kun mies kotona. Tytöt kuitenkin lukioikäisiä ettei mitään lapsia enään.
Kommentit (128)
Vierailija kirjoitti:
Taas? Miksi aina tämä sama aloitus? Yritä keksiä jotain uutta välillä.
Menee aina läpi joten kannattaa
Vierailija kirjoitti:
Teet tytön kaverille selväksi, että teillä pukeudutaan poolopaitaan 👍
Voiko sen poolopaidan kanssa käyttää minihametta ja korkokenkiä?
Jotkut teinitytöt nauttivat huomion saamisesta, joten paljastavalla pukeutumisella voi hyvinkin olla tarkoitus pönkittaa omaa itsetuntoa. Tyyliin "hah, saan kaverin keski-ikäisen faijankin kuolaamaan".
Ehkä tyttö haluaa saada mieheltä huomiota, mahdollisesti ei ole ollut isää joka on pitänyt prinsessana ja nyt vanhempana kaipaa sitä aikuisen miehen ihailua. Kaverin isä on turvallinen kohde etenkin jos usein on siellä ja tuntee tämän hyvin ehkä vuosien takaa kun usein on perheessä kylässä.
Eroottisten aikuisviihde-elokuvien yksi perusjuonista on täysi-ikäisyyden saavuttanut tyttären ystävätär, lapsenvahti tai naapurintyttö, johon perheen keski-ikäinen isä sortuu tai tulee vietellyksi. Koululaisunivormu tai muu nuorekas pukeutuminen vielä vahvistaa vaikutelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas? Miksi aina tämä sama aloitus? Yritä keksiä jotain uutta välillä.
Menee aina läpi joten kannattaa
Tai näitä tilanteita on useammilla, tytöt on nykyään niin yliseksuaalisia
Sanot neutraaliin sävyyn asiasta tyyliin meidän koti meidän säännöt ja että sinusta vaatetta tulee hieman lisätä sillä miehille sun vaatteilla on eri merkitys kuin meille naisille. Tarjoa realitetteja.
Vierailija kirjoitti:
En ota kantaa siihen onko tämä provo vai ei.
Mutta muistan kun itse olin teini-ikäinen ja paras kaverini tuli joskus yökylään. Hän pukeutui joihinkin ihme trikoisiin, en nyt muista tarkkaan, mutta vartalonmyötäistä vaatetta oli päällä. Sitten hän isäni kanssa keskustellessa kehui tämän uutta hiustyyliä ja hymyili maireasti. Oli tosi yrjöttävää käytöstä. Joku voi sanoa että kuvittelen liikoja, mutta tällä kaverilla oli muutenkin tapana flirttailla vanhempien miesten kanssa, ja ilmeisesti vaan testatakseen viehätysvoimaansa. Hän nimittäin joskus myönsi kuinka hauskaa se on.
Osa nuorista naisista vain viehättyy selvästi vanhemmista miehistä, kaverisi kuului tähän vähemmistöön, vaikka ei niin pieni vähemmistö olekaan
Anna sille kinttunsa verhotakseen sukat ja sukkanauhaliivi. Ne on kuulemma av-palstan mukaan ihan viattomat varusteet lapsosille.
Eiköhän sun mies ole aikuinen ihminen ja nähnyt vähäpukeisia seksikkäitä tyttöjä ja naisia sen miljoona kertaa. Osaa varmaan handlata asian. Nyt pitää vielä sinun osata handlata asia päässäsi, ihan ekana, ei se tyttö ole mikään uhka sinulle =) Jos on, niin todella huonosti asiat teillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taidettu p0rn0a taas katsella, siellähän riittää videoita miten isukit panee tyttären kaveria tai tytärtä, tai molempia samaan aikaan.
ja häpeäkseni myönnän, että tätä katsoo naisetkin, vaikkei sitä saa ääneen sanoa.
Jonkin verran yllätti tämä, luulin että kyseinen genre kiinnostaa vain miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta muistan kun itse olin teini-ikäinen ja paras kaverini tuli joskus yökylään. Hän pukeutui joihinkin ihme trikoisiin, en nyt muista tarkkaan, mutta vartalonmyötäistä vaatetta oli päällä. Sitten hän isäni kanssa keskustellessa kehui tämän uutta hiustyyliä ja hymyili maireasti. Oli tosi yrjöttävää käytöstä. Joku voi sanoa että kuvittelen liikoja, mutta tällä kaverilla oli muutenkin tapana flirttailla vanhempien miesten kanssa, ja ilmeisesti vaan testatakseen viehätysvoimaansa. Hän nimittäin joskus myönsi kuinka hauskaa se on.
Osa nuorista naisista vain viehättyy selvästi vanhemmista miehistä, kaverisi kuului tähän vähemmistöön, vaikka ei niin pieni vähemmistö olekaan
Luulenpa, että nämä nuoret naiset viehättyy eniten uudesta vallantunteesta, ei siitä varhasta kurpasta niinkään ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taidettu p0rn0a taas katsella, siellähän riittää videoita miten isukit panee tyttären kaveria tai tytärtä, tai molempia samaan aikaan.
ja häpeäkseni myönnän, että tätä katsoo naisetkin, vaikkei sitä saa ääneen sanoa.
Jonkin verran yllätti tämä, luulin että kyseinen genre kiinnostaa vain miehiä
Kai se tavallaan tuo sellaisen "kielletyn hedelmän" jännityksen ja latauksen. Osalle sellainen nappaa kovin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulenpa, että nämä nuoret naiset viehättyy eniten uudesta vallantunteesta, ei siitä varhasta kurpasta niinkään ;)
Olin 44 kun tapailin seksin merkeissä 22 vuotiasta naista joka viehättyi erittäin voimakkaasti minusta tai jostain tunteesta kanssani, yli vuoden ajan nähtiin
Nonni isät. Tsempatkaa, ettei tyttö joudu kourittavaksi.
Kortsu käyttöön, jos ei ole isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 44 kun tapailin seksin merkeissä 22 vuotiasta naista joka viehättyi erittäin voimakkaasti minusta tai jostain tunteesta kanssani, yli vuoden ajan nähtiin
Oliko naisella mielenterveysongelma vai isäkompleksi?
En olisi kajonnut pitkällä tikullakaan sun ikäiseen. Hyi ...vetti.
vaihtelua tulee kun tytär tuo poikaystävänsä yökylään ja hän kulkee treenatun kroppansa kanssa pelkät bokserit jalassa. Siinä sitten anoppiehdokas puree huultaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lukiossa luokkakaveri tapaili n.40v insinööriä joka oli naimisissa... Tämä 90-luvulla siis
Minulla on kaukaisesti samanlainen kokemus, mutta ongelma on kesäisin on alasti uiva siskoni. Kerran ollessani töissä siskoni (35v) oli mennyt mieheni, mieheni ystävän ja tyttäreni kanssa veneretkelle. Oli heittäytynyt "viattomasti" alasti uimaan josta kuulin jälkeen päin. Eihän se tietysti minun tulisi vaivata, mutta mieheni oli asiasta hieman hämmentynyt ja kysyi enhän vaan itse tekisi samoin seurueessa. Siskoni tykkää uida alasti monien miesvieraiden kanssa, kuulemma mukavasti vilvoittaa ja on terapeuttinen kokemus eikä siinä ole mitään seksististä. Hän loukkaantui totaalisesti kun kerroin että tämä oli ollut miehelleni kiusallista ja kehoitin pitämään jatkossa uimapukua jos on meidän kanssa liikenteessä. En halua ajatella siskostani pahaa mutta jotenkin outo koko juttu. Onko normaalia?